BravoHGT20v
Aug 13 2005, 11:28
Zou wel stoppen nu, straks waan je je in de Rosse buurt
Dutch Dimension
Aug 13 2005, 11:30
Is idd wel mooier dat Metallic
Komt de kleur nu ook beter uit naar je zin?? (geen oranje)
ja, zo is het een stuk beter. zo wou ik het ook al, maar het was de eerste keer niet zo mooi geworden. die rode kleur was te licht. wou eigenlijk gewoon rood, maar zag toen die metallic kleur en heb die meteen gekocht. dacht dat het een stuk moeilijker was om te spuiten, maar viel mee. in het echt is het nog mooier dan op de foto. zo zie je die metallic kleur niet goed.
vanballen
Aug 13 2005, 11:40
Mooi gedaan hoor.. en ik zie daar ook een eigen tellerplaat dus?
Maar die kast waar de letters inzit.. die glazen plaat zit er toch opgelijmd of niet? Want lijkt niet alsof die makkelijk los hoort te kunnen.. Of moet je die daarna zelf weer vastplakken?
Dutch Dimension
Aug 13 2005, 11:57
die glazen plaat kan je samen met het plastic wat rond de tellers zit eraf klikken(het zwarte ovoor de tellers)
Dan kan je alles met je tellers doen
Bij mij zelf heb ik ook het glas eraf gehaalt met een mesje (zit dr op gesmolten)
Vervolgens de boel verbouwt en daarna gewoon los dr weer terug op gelegt
Zit toch vast geklemt door het geen er weer voor komt(het rode stuk in dit geval) :wink:
Speedyg
Aug 13 2005, 13:18
Johja hoe heb je dat gedaan met de ventilatieopeningen. Heb je ze eraf gehaald, zo ja hoed :?: Of heb je ze afgeplakt.
die ventilatieroosters hoef je niets aan te doen. die blijven gewoon zitten als je die kappies los haalt.
de grote voor de tellers maak je los door eerst 5 inbusbouten los te draaien en dan voorzichtig los trekken. die waar je alle electr. ramen mee bedient zit vast met 2 kruiskopschroeven. de rest kun je gewoon los wrikken.
de asbak heb ik ook los gehaald, maar moest wel eerst 4 inbusbouten los draaien, want ik vond het wel mooi om die ook rood te spuiten, al was dat wel vrij lasig.
QUOTE (BravoHGT20v)
Zou wel stoppen nu, straks waan je je in de Rosse buurt :lol:
neee, in een Ferrari :twisted:
vanballen
Aug 13 2005, 14:31
Die ventilatieopeningen heb ik afgeplakt.. die zitten (bij mij in ieder geval) vast aan het dashboardgedeelte.. dus de roostertjes die je kan bewegen en het knopje om meer of minder lucht door te laten zal je dan toch echt af moeten plakken, die waren niet te demonteren..
Nu is dat afplakken trouwens niet echt lastig hoor.. valt goed te doen..
QUOTE (vanballen)
Die ventilatieopeningen heb ik afgeplakt.. die zitten (bij mij in ieder geval) vast aan het dashboardgedeelte.. dus de roostertjes die je kan bewegen en het knopje om meer of minder lucht door te laten zal je dan toch echt af moeten plakken, die waren niet te demonteren..
ik hoefde niets af te plakken. gewoon die kappies verwijderen, schakelaartjes demonteren en spuiten maar.
vanballen
Aug 13 2005, 19:19
Die luchtaanvoerkapjes (die verstelbaar zijn dus) zitten bij mij vast aan het dashboardgedeelte (wat voor de tellerplaten zit) dus die kan ik er echt niet afhalen. Het draaiknopje voor de lichthoogte van de koplampen is wel los te halen, maar volgensmij zit het luchtrooster toch echt vast.. Ook het rechterluchtroostertje volgensmij, maar daar heb ik niet echt op gelet verder, heb die ook gewoon afgeplakt en gespoten. ..
Maar wellicht zit er verschil in onze types auto's..
Dutch Dimension
Aug 13 2005, 19:35
Zitten dr vast op ja
Maar het bovenstuk (als je hem op zijn kop houd) zit drop geklikt
En alles wat ooit in elkaar gezet is kan ook uit elkaar
witje®
Aug 14 2005, 14:08
hey ik wil morgen ook ff aan het spuiten , maar welk schuurpapier is het beste ?
Dutch Dimension
Aug 14 2005, 14:32
QUOTE (witje®)
hey ik wil morgen ook ff aan het spuiten , maar welk schuurpapier is het beste ?
Ik gebruik altijd scotsprite voor kunststof
Das en soort van schuurspons achtig spul (hebben ze bij een lakboer :wink: )
QUOTE (witje®)
welk schuurpapier is het beste ?
schuurpapier? is dat nodig om te schuren dan? ik heb hard plastic, dus gewoon goed ontsmetten en dan eerst in de primer zetten en daarna de kleur die je wilt of is het bij een Bravo/Brava weer anders dan net als met die ventilatieroosters? blij dat ik een Marea heb :wink:
witje®
Aug 14 2005, 14:58
zou het niet weten
Dutch Dimension
Aug 14 2005, 15:04
Bravo/a ook hardplastic
Maar ik doe altijd voor een mooi resultaat ,effe met dat scotsprite
Hoeft niet perse
Maar het zorgt er ook wel voor dat de lak beter hecht (minder gevoelig voor krassen enzo) :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.