Help - Search - Members - Calendar
Full Version: auto overspuiten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
TheLizard
zoals bekend hebben wij onlangs wat schade opgelopen en het repareren hiervan gaat toch wel een paar honderd euro kosten
nu willen we in de toekomst ook nog een andere grill (+spuiten)
en een bodykit (+ spuiten)
en de achterklep gladmaken (+spuiten)

Op dit moment zit er ook al wat kleurverschil in de delen die apart gespoten zijn, en als we bovenstaande ook weer gaan spuiten zal de kleur ook weer net even anders worden (geel is de moeilijkste kleur om te psuiten).

Nu is dus ons idee om gewoon maar even de hele auto opnieuw te spuiten biggrin.gif , en dan dus meteen met bodykit, vlakke achterklep, schade wegwerken en met andere grill, o ja en meteen maar de stootranden meespuiten

weet iemand hier nog een goedkoop (zwart) adresje voor, en heeft iemand enig idee wat de kosten zouden zijn van het spuiten? Het maakt me niet zoveel uit waar het is en het strippen van de auto kan ik grotendeels zelf wel doen (denk ik)
Triple B
zozo je bet heel wat van plan

laat je wel foto's achter

mzzl peer
evill bravo
ken wel een zwart adresje is alleen in oldenzaal overijsel collega zijn zoon is autospuiter en laat ik alles ook doen maar is wel ver weg voor jullie :?
sin
QUOTE (TheLizard)
o ja en meteen maar de stootranden meespuiten

meespuiten :? , haal ze dan gewoon eraf en glad maken :wink:
TheLizard
QUOTE (sin)
QUOTE (TheLizard)

o ja en meteen maar de stootranden meespuiten

meespuiten :? , haal ze dan gewoon eraf en glad maken :wink:

jah da's ook een optie
TheLizard
QUOTE (evill bravo)
ken wel een zwart adresje is alleen in oldenzaal overijsel collega zijn zoon is autospuiter en laat ik alles ook doen maar is wel ver weg voor jullie :?

afstand maakt me echnie uit

zou je es wat kunnen informeren
en kan ie ook monteren van bodykit en bijv het gladmaken van de achterklep
TheLizard
even omhoog schoppen hoor

niemand anders met een goed adres om de auto over te laten spuiten
en wat aanpassingen te laten doen zoals achterkant afvlakken, stootranden verwijderen etc
TheLizard
Evill zou je nog eens voor me kunnen informeren?
Het gaat waarschijnlijk om goud/geel parelmoer metallic
karim
QUOTE (TheLizard)
even omhoog schoppen hoor

niemand anders met een goed adres om de auto over te laten spuiten
en wat aanpassingen te laten doen zoals achterkant afvlakken, stootranden verwijderen etc

hai ik zal even vragen want mijn auto moet ook naar de spuiter en dat is zwart
TheLizard
heel graag
Dutch Dimension
Watr kost een parelmoer lak per liter????
En kan ik die gewoon halen bij de auto lakboer?
Monstra16v
bij reguliere spuiters zou jij zon 1600 euro spuiten kwijt zijn 250 a 300 voor et gladmaken van de klep spoilers monteren meestal zon 100 euro per groot deel..
TheLizard
QUOTE (Remco Mathijssen)
Watr kost een parelmoer lak per liter????
En kan ik die gewoon halen bij de auto lakboer?

weet niet maar zal wel duur zijn
ik heb prijzen gehoord van 300-600 euro per liter
evill bravo
eerste halfjaar was ie al druk maar zal wel eens ff onderhandelen met hem en heb je ook een kleurcode van die kleur??
BELLEZZA ITALIANA
parelmoerlak is echt heel duur :evil:

dat gaat zeker in dat bedragen lopen zoals je noemde :evil:
TheLizard
QUOTE (evill bravo)
eerste halfjaar was ie al druk maar zal wel eens ff onderhandelen met hem en heb je ook een kleurcode van die kleur??

heb geen kleurcode...wordt zelf mengen denk ik
maar zou mooi zin als je even kan informeren
Monstra16v
als je kits wil laten monteren enzo moet je naar een goeie carroserier zejekr als je je klep wil laten doen ik zou kit er zelf opzetten er zijn bedrijven waar je een brug kan huren en klep bij een goeie carroserier laten doen en dan alles zelf strippen en weg brengen scheeld denk ik een hoop

spuiters doen geen bodykits enzo
marcelv8
je kan contact opnemen met FELD CAROSSERIE in Hoorn (industrie terrein Hoorn 80). dit is een groot carosseriebedrijf voor vrachtwagens maar met een beetje slijmen biggrin.gif doen ze je auto ook wel ff op een rustige dag (zaterdag..meestal) deze doen alleen monteren, voor spuiten kun je eventueel naar het bedrijf ernaast gaan (Hoornse AutoSchade) maar denk dat het voor het spuiten weinig uitmaakt.

www.feld.nl
www.hoornseautoschade.nl
evill bravo
je moest langs komen ze wouden het wel doen maar wouden eerst de auto zien heb de mijne net trug en is echt een heeeel knap staaltje spuitwerk wat ie levert!!! biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
laat je auto niet in een vrachtwagen-spuitcabine spuiten dat komt niet goed
lees: teveel stof, te slechte afzuiging enz. enz.

ik heb spuitcabines gebouwd dus weet wel waar ik over praat
Dutch Dimension
daar wordt die van mij ook in gespoten :?

Ben gisteren namelijk effe bij de lakboer geweest om de lak uit te zoeken
evill bravo
parelmoer is altijd strak ben zelf ook alweer druk aant informeren :wink:
Hyper
QUOTE (Remco Mathijssen)
daar wordt die van mij ook in gespoten :?  

Ben gisteren namelijk effe bij de lakboer geweest om de lak ui te zoeken

laat jij je auto spuiten dan remco?
Dutch Dimension
ja van de zomer
en er gaan nog meer dingen gebeuren
Binnenkort kun je er alles over lezen bij Projecten
TheLizard
QUOTE (evill bravo)
je moest langs komen ze wouden het wel doen maar wouden eerst de auto zien heb de mijne net trug en is echt een heeeel knap staaltje spuitwerk wat ie levert!!! biggrin.gif

da's goed maar ik moet alleen even kijken wanneer, het ligt namelijk niet om de hoek :?

het duurt nog wel even maar de week vaqn 12 april hebben we helemaal vrij dus dan zou het wat mij betreft wel goed uitkomen
evill bravo
moet mijn koplampmaskers nog ophalen dus zal het tegen hem zeggen als ik iets meer weet pm ik je wel!!

greetz evill bravo. coool.gif
TheLizard
QUOTE (evill bravo)
moet mijn koplampmaskers nog ophalen dus zal het tegen hem zeggen als ik iets meer weet pm ik je wel!!

greetz evill bravo. coool.gif

da's prima
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.