Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HULP GEZOCHT
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
jwlos
ik ben op zoek naar mensen die rechten gestudeerd hebben of studeren en zin heben in een uitdaging!!!!

het is namelijk zo dat er twee maten van me van de week een boete gehad hebben van €95 ,voor de een folie en de andere coating op de portierramen . en dit zijn niet de eerste!

gezien ik hier ook een waarschuwing voor gehad hebt wil ik eens kijken of het mogelijk is weer een rechtzaak/proefproces te beginnen in de hoop dat we het toch kunnen legaliseren.

ik zie zelf namelijk maar een nadeel tegen veel meer voordelen.

nadeel sleepey.gife kunnen geen oogcontact maken met je an buiten af.(maar hoe zit dit dan met helmvizieren en de grote dikke autos enzelfsde auto van de koningin is zowat zwart)

voordelen .bij een ongeluk geen glassplinters in de rondte
.geen last van de knipperende zon tussen de bomen door
.geen last van verkleuring van het interieur
.geen last vandieven die je ramen willen inslaan ivm de folie
.en ook gewoon de werking van het folie als zonnebril.

ik hoop dat er dus mensen zijn die dit studeren en ook wil ik weten of er mensen zijn die zin hebben om bij een eventuele rechtzaak te helpen of info te winnen .

ik zeg namelijk niet dat ik dit zelf allemaal kan want eerlijk gezegt weet ik niet waar ik moet beginnen.

dus geef je mening en je naam graag even.

greets jwlos
Speedyg
Via de rechtsbijstandverzekering van je vrienden een idee misschien :?: :?:
TheLizard
ik heb nog een paar puntjes om het nadeel te ontkrachten:

ten eerste in het donker kan je ook geen oogcontact maken
ten tweede met een zonnebril zie je hooguit dat iemand jou kant op kijkt maar je weet niet of ie je echt ziet
Marcano
Suc6 maar heb zelf ook geen idee hoe je dit zou kunnen aanpakken.
Dutch Dimension
Goed idee

Alleen heb ook ik geen idee hoe en waar je moet beginnen

Maar mocht je hulp nodig hebben ,je weet me te vinden :wink:
Bobi
Ik kan me wel vinden in de voor en nadelen je noemt, maar die van dat zonnebril verhaal (auto wordt 1 grote zonnebril) zou ik niet gebruiken. Iedereen weet dat je savons niks meer ziet als je je zonnebril ophebt dus dat werkt als een argument tegen blindering -> Met geblindeerde ramen is dit effect veel minder dan met een echte zonnebril natuurlijk maar probeer dat de rechter maar eens wijs te maken. Verder zou ik proberen zoveel mogelijk mensen te vinden die wel in het gelijk zijn gesteld na hoger beroep, dan kun je een beroep doen op jurispredentie (of hoe zeg je dat?)
Franky
laat je vrienden gewoon schriftelijk bezwaar maken tegen die boete, een maat van mij heeft dat ook al 3 keer gedaan. die lui hebben het zo druk met die boetes dat ze gewoon geen tijd hebben om daar over in discussie te gaan en dan geven ze jou gelijk! al je argumenten op papier zetten en op sturen die handel biggrin.gif maat van mij is al onder 3 boetes uit gekomen maar die waren nog terrecht ook en nog kwijt gescholden :?
The Master
Als je met een rede komt dat je interieur verkleurt... Sorry, maar denk je dat ze je dan serieus gaan nemen? biggrin.gif
Justy_Perfect
QUOTE (Bobi)
Iedereen weet dat je savons niks meer ziet als je je zonnebril ophebt dus dat werkt als een argument tegen blindering -> Met geblindeerde ramen is dit effect veel minder dan met een echte zonnebril natuurlijk maar probeer dat de rechter maar eens wijs te maken.

Uhmm dat is niet helemaal waar...
Je zult mij regelmatig s`nachts met een zonnebril op zijn rijden.

Door een oogoperatie heb ik last van een overgevoeligheid voor licht.
Hierdoor is het voor mij alsof iedere auto met groot licht aan rijdt.
Advies van oogarts.. koop een lichte zonnebril en gebruik deze snachts.
Test bepaalde kleuren brillen ( groen blauw oranje) om uit te vinden wat voor jou het beste is.

Het is dat ik het geld niet heb maar anders werd mij auto per direct geblindeerd.

Is ook de reden waarom ik altijd stickers op mijn achterruit heb.. om licht af te vangen.
jwlos
dat interieur is misschien niet belangrijk maar het gaat om het idee dat we naar mijn idee zoveel mogelijk mensen bij elkaar moeten hebben wil je dit gaan doen.

ik heb een waarschuwing gehad maar die maten van me een boete en die tekenen wel bezwaar aan maar met die blindering wordt het niet zomaar terniet verklaart zeker omdat het hier zo om drait momenteel.

maar als ik het zo lees hierzo dan zijn er niet veel mensen die willen helpen.

laat ik er trouwens bij zeggen dat zelfs en zonnenband (hoe groot of klein die ook is)oficieel ook niet meeer mag dus ook voor jou heeft dit nut master.

ik hoop dat er mensen zijn die wel willen helpen want ik denk dat het meer nut heeft om het met een zo groot mogelijke groep te doen dan iedereen inividueel!!

greets jwlos
BELLEZZA ITALIANA
als gotcha nu misschien eens de regels wat nu wel en niet mag neer kan zetten :?: :?: :?:
en artic of bravo16v(of andere automonteurs) misschien de apk regels :?: :?: dan zal ik eens aan een vriendin vragen(die is advocaat :wink: ) wat we er mee/aan kunnen doen :wink:
jwlos
dan zou het het mooiste zijn als gotcha de tekst en de blz van mijn part erbij zet want dan kunnen we het eventueel ook terug zoeken bij de politie in de buurten je kan een nummer zeggen als je aangehouden wordt.

en dit ook zo met de apk maar daar zal ik als ik tijd heb morgen ook ff achteraan gaan maar graag ook even van een monteur.

greets jwlos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.