Help - Search - Members - Calendar
Full Version: op beurs of stand als club??
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
evill bravo
hey lijkt het jullie wat om als een club eens op een meeting of beurs bv automaxx te gaan staan?? zo ja dan wil ik daar wel even achteraan gaan??(tenzij niemand dit wat vind of nodig etc vind) :idea: :idea: :idea:En mischien zo onze club nog groter maken
Triple B
ja dat is echt een heel gaaf idee

maar wanneer is dat dan

mzzl peer
MR. HGT
Goed plan, lijkt me wel wat
The Master
Oke, bijna alles geregeld... :twisted:

25/27-6 AutoMaxx Summer Edition in Six Flags Holland

We kunnen er alleen max 5 kwijt (officieel, mss kan ik meer kaarten regelen, maar die willen ze zelf (r2racing) ook gebruiken....)

Maar, t zijn 3 dagen... 25, 26 en 27 Juni... smile.gif Dus ook kan 3*5 auto's... biggrin.gif

T regelen is nog niet heel ver, ik w8 ff op dat de 'echte' site er is... Maar, wij staan op die show daar hoor... coool.gif
Tartarus
dit is een grandioos idee van u als mijn wagen tegen dan gespoten is zie ik dat ook wel zitten
Oxygen
Hee dat is goed werk. Alleen hebben wij al toegezegd dat we met hypertuning alle drie de dagen op de camping daar staan.(is ook op het terrein)

Wat je natuurlijk ook kan doen als er maar 5 auto's een echte plek krijgen is zorgen dat de rest van de leden paddock kaarten krijgen. Dit betekent dat je je auto dan ook op het terrein mag neerzetten en dus niet op de parkeerplek hoeft te staan. Je hebt dan alleen geen stand enzo.
Of je moet zorgen dat je ook op de "camping" staat voor een aantal dagen, dat is echt rete gezellig.

Dit is wel een goed evenement om ons duidelijk te vestigen in dit wereldje.
Triple B
ik vind het echt een heel strak plan dus ik kom zeker als dat mogelijk is i.v.m de kaarten dan

het maakt mijn niet uit of ik er 160km er voor moet afleggen

mzzl peer
Monstra16v
zal mijn wagen dan maar afmaken voor die datum
Bravotje
QUOTE (Monstra16v)
zal mijn wagen dan maar afmaken voor die datum

Dan moet ik nog beginnen.

Maar het is wel een leuk idee ikzelf zou er niet gaan staan is mijn auto
nog te orgi voor maar ik zal wel gaan kijken.

Mark
RARARA
Rosmalen is eerder,
ik zal eens informeren wat de mogelijkheden zijn.
Is leuk natuurlijk om ons als club in te schrijven en daar 2 daagjes met een paar auto's te staan.
Tartarus
ja al zulke beurzen is leuk daar verwachten de mensen zich niet aan ze verwachten meer ( sorry dat ik dit hier moet zetten :wink: ) van die golf clubjes maar niet aan een club met fiat bravo , brava en marea's
Dutch Dimension
ik vind het een gaaf idee ,wil wel komen.
proud of blue
QUOTE (RARARAwatvoorautohebik?)
Rosmalen is eerder,  
ik zal eens informeren wat de mogelijkheden zijn.
Is leuk natuurlijk om ons als club in te schrijven en daar 2 daagjes met een paar auto's te staan.

Kan via de site www.full-speed.nl .......
actionmanroog
Vet.... ik kom wel langs, maar met de meest standaard bravo.
Ik laat hem wel op het parkeerterrein staan. HaHa.

Maar idd een zeer vet idee
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.