Triple B
Jul 4 2005, 16:06
hier even een poll vraag voor alle marea rijders hier op het forum
wat ik de laatste tijd veel hoor is dat de marea rijder een eigen link willen en ook het liefst eigen marea url stikkers en ook fiat marea kleding
dus nu is mijn vraag hoeveel marea rijders zij er nu al lid en hoeveel willen er clublid worden?
want als de animo groot is +/- 10 dan kunnen we miss kijken om de url op internet aan tevragen www.fiatmareaclub.nl FMC
dus alleen de marea rijders in vullen graag
en voeg hier onder ook even een reactie in op je poll keuze zo dat wij ook jullie mening horen
M V G het bestuur (YS)
Sander_MareaWeekend
Jul 4 2005, 16:49
Ik heb gestemd en aangegeven lid te willen worden als ook de url aangegeven wordt en er kleding beschikbaar zou komen.
Let wel, ik heb niks tegen de Bravo's/Brava's, maar zo kun je je nog beter identificeren als Marea-rijder en dat lijkt me dus ergt leuk als het ervan zou komen.
Ik volg deze site al geruime tijd en weet dus ook dat er verschillende Marea-rijders zijn die het denk ik ook wel willen.
Verder wil ik langs deze weg aangeven dat dit een erg goede site is waar iedereen elkaar ook in zijn/haar waarde laat, geeft ook maar weer aan dat dit echte liefhebbers zijn en daarom ook lijkt het me dus mooi als de url er komt en dan zal ik ook zeker kleding gaan aanschaffen.
Dus hierbij een oproep aan alle Marea-rijders om in ieder geval te stemmen zodat deze poll ook zijn functie heeft en wellicht de voorgestelde zaken toegepast kunnen worden.
Groet Sander
Speedyg
Jul 4 2005, 19:55
Heb gestemd voor:
ik ben al clublid en wil graag die url FMC
Ik vind het een zeer mooie site maar zie het niet zitten om met [FBC Fiat Bravo/a Club] stickers te gaan rondrijden. Daarvoor ben ik toch net iets te trots op mijn Marea. Sorry guys Marea is toch echt meer auto dan die Bravo/Brava's van jullie :twisted:
Minstens 30 cm
TheLizard
Jul 4 2005, 20:16
beetje rustig he, anders hou ik je clubpasje achter
Triple B
Jul 5 2005, 15:33
ik zie 5 marea reacties en 2 uitleg er bij
dus zou graag meer marea rijders zien stemmen want dan kan het miss voor eind juli aan gevraagd worden
Speedyg
Jul 5 2005, 15:36
QUOTE (TheLizard)
beetje rustig he, anders hou ik je clubpasje achter

That's blackmail :!: :!:
Dacht dat een beetje leven in de brouwerij dit item wel kon gebruiken
PS hoe zit dat met die leden nummers. Ik heb 108 maar de eerst volgende is 100 :?: :?:
Als het toch niet op volgorde is maak mij dan maar lidnummer 111
Vidnt ik wel een leuk getal ook binair :idea:
Triple B
Jul 5 2005, 15:39
jij als de marea chef moet dit topic juist promoten dus moet minimaal 5 leden marea hebben wil dit vanstart kunnen gaan dus kom oip marea's
Speedyg
Jul 5 2005, 15:41
QUOTE (Yellow scorpion)
... marea chef ...
Ze vertellen mij ook nooit wat :cry:
Triple B
Jul 5 2005, 15:41
moet ook niet alles verklappen
Sander_MareaWeekend
Jul 5 2005, 17:36
Word ik wel assistent chef van Speedy G.
Trouwens, zou een oproep op de Fiat.pagina forum wat meehelpen, of zijn de Marea rijders die hier te vinden zijn nog niet bij deze poll uitgekomen?
Groet Sander
Sander_MareaWeekend
Jul 5 2005, 17:38
Trouwens,
hoe krijg ik een klein fotootje naast de text, bij nickname en woonplaats?
Groet Sander
Spenstar
Jul 5 2005, 17:39
kijk in je profiel@sander
Sander_MareaWeekend
Jul 5 2005, 17:47
even uittesten of het is gelukt hoor!
Spenstar
Jul 5 2005, 17:57
even upload op www.imageshack.us en dan de url(Zonder ubb codes) kopieren naar je profiel (off site linking)
Sander_MareaWeekend
Jul 5 2005, 19:29
Heb hem op photobucket.com verkleind en de url gekopieerd maar zie nog steeds niks.
Jammer maar gaat nog lukken[/img][/url]
Sander_MareaWeekend
Jul 5 2005, 19:51
Hij doet het, nog niet zo duidelijk, maar ga binnenkort weer ff goede foto's maken.
Triple B
Jul 5 2005, 19:53
ok dan nu weer even terug naar het topic graag want het is voor jullie marea rijders zelf of er een marea club komt
Sander_MareaWeekend
Jul 5 2005, 19:56
Ja klopt, wordt al wel regelmatig bekeken nu maar er zijn er pas 2, dat is wel weinig nog, maar wie weet volgen er nog meer.
Bij 10 "aanmeldingen" kun je daarvoor zorgen of niet?
Groet Sander
Mean Green
Jul 5 2005, 20:12
Ik vind het wel een aardig idee om de "Marea-klanten" van dienst te zijn. Voor mezelf vind ik forum-lid zijn wel genoeg, in het verleden ben ik van andere merkenclubs lid geweest maar van activiteiten bezoeken enzo komt bij mij niet zoveel. Dus ik hou het hier bij, maar de URL lijkt me een goed idee. Komt er dan ook een www.fiatmareaweekendclub.nl ??? ;-)
Frank
Triple B
Jul 5 2005, 20:13
ik heb het na gevraagd en we kunnen het bij 5 redden
maar echt niet minder
en als de link bestaat dan kunnen alle marea club spullen besteld worden
en marea is sedan en weekend in een
ik vind het wel een goed idee, heb zelf een brava maar da mag de pret niet drukke. we hebben tenslotte ook een brava url.....
dus met andere worde de marea url moet ook kome (vind ik persoonlijk dan he) dus marea rijders laat van j hore
greetz
kokkie
eeeeehhh, zoiets als logo?
Triple B
Jul 7 2005, 16:28
zeker maar dan moet er toch nog 1 marea er bij komen
want ik heb minimaat 5 clubleden nodig
hoelang hebben we nog de tijd om er over na te denken YS? ik ben er nog niet helemaal uit.
tis op zich best leuk, maar er moeten dan wel meer mensen aanmelden, vind ik en moet je dan lid zijn en zo ja, wat gaat
het lidmaatschap kosten?
Triple B
Jul 8 2005, 07:41
lid maatschap kost 20 euro per jaar daarvoor krijg je terug
een mooi welkoms geschenk
kortingen bij veel sponsers
stukje op de site waar je je eigen auto kan promoten
als je het jaar om is krijg je een mailtje waar is staat of je er mee door wil gaan
kom anders ook even op de jaar meeting kijken johja dan kan je juist over zulke dingen praten
dan zie je er waar een meeting von onze club in houd
dan zie je ook alle bolides in werkelijkheid
en wij zien ook graag de mareas op de jaarmeeting komen
als ik van the lizard door krijg dat we 5 clubleden hebben en die ook betaalt hebben kan de link binnen een week online zijn
en de URL stikkers en de clubkleding kan gelijk op eigen link besteld worden
Speedyg
Jul 8 2005, 08:26
Mijn Marea heb je
Nu de rest nog
QUOTE (Speedyg)
Mijn Marea heb je 8)
weet niet of jullie mijn Marea wel willen

, maar ik heb hetzelfde als Mean Green. heb wel de tijd, maar kan om een andere reden nooit naar zo'n meeting toe, wat ik wel jammer vind.
ik zou meer een persoonlijke oproep aan alle Marea rijders doen;
WANTED
MAREA RIJDERS
DEAD OR ALIVE (miss beetje tè, maar is als vb.)
@Mean Green; nee er komt een
fiatMareaWeekendjed'ropuitclub.nl
Speedyg
Jul 8 2005, 10:27
Johja, ik ben ook geen meeting ganger. Ben jaren lid geweest van de Hyundai Scoupe Club Nederland. Was zeer actief lid maar heb nooit een meeting meegemaakt :?
Dat ik lid ben geworden is gewoon uit belangstelling en vanwege korting bij een mogelijke aanschaf van extra;s voor mijn bolide.
Verder zou ik het wel leuk vinden als ik kan uitleggen dat ik actief ben bij de FMC. Nu moet ik elke keer weer veel vragen beantwoorden als ze ontdekken dat ik als Marea rijder lid ben van de FBC :roll:
dat is nu waar ik over twijfel. echt lid worden of gewoon forum lid. kleding lijkt me nog wel leuk, maar verder zal ik niet veel dingen meer gaan kopen.
Scoupe, zei je? haha, ken je deze nog, net vorige week gekocht voor 25 eurootjes bij de sloop.
weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar anders mag het verwijdert worden. durfde het eigenlijk niet te laten zien, omdat ik bang ben om heel hard te worden uitgelachen

ben net klaar.
Speedyg
Jul 8 2005, 14:30
Rings a Bell. Had er ook zo'n eentje, Ferrari rood van kleur.
Heb met veel pijn afscheid genomen van mijn karretje. Blijven puike wagentjes.
zo, jij bent snel zeg, had je toevallig een Scoupe GSI Turbo? die wou ik nl. graag kopen, maar stootte m'n kop tegen de rand van het open dak aan en ik ben maar 1.80. pastte jij er wel in dan?
Speedyg
Jul 8 2005, 14:50
Ik had een rode Hyundai Scoupé 1.5i GT Turbo. ZOnder open dak.
Geen probleem met mijn hoofd, auto had lekkere ligstoelen :wink:
Was een fijne auto wilde het interieur nog verfraaien maar heb uiteindelijk alleen de originele velgen vervangen voor Mille Miglia Spiders.
Stond hem goed overigens.
o ja, was een GT turbo. ik was in de war met de spoiler die van een GSI afgekomen is.
maar we zijn off topic bezig, dus nu moet er weer Marea eigenaren gezocht worden en wie weet word ik ook nog wel lid als het door gaat.
Triple B
Jul 8 2005, 21:00
alles leuk over de s coupe maar denk dat we nu weer even back ontopic
Triple B
Jul 10 2005, 09:47
ok ik zie dat we 5 marea leden hebben voor de marea club url
zo als ik van the lizard een seintje dat we 5 marea leden hebben aangemeld en dus het lidmaatschap hebben over gemaakt hebben gaat de aanvraag weg en dan zal de url binnen een week online zijn
dus nu is het wachten op het teken van the lizard
en meer marealeden zijn zij nog steeds welkom
Spenstar
Jul 10 2005, 10:14
heeeeeuuuuuuuj!!!'
Triple B
Jul 10 2005, 20:56
welke 5 marea's hebben we nu?
Marcano
Jul 10 2005, 21:24
Bravo...of nee Marea!
HIEP HIEP of toch niet? vraag me af wie nr. 5 is geweest. ik had al gestemd, maar wil eerst voorlopig forum lid zijn.
YS, voor het groot feest wordt zou ik als ik jou was ook maar eerst goed checken wie die 5de is, want het kan een grappemaker zijn geweest.
in ieder geval worden lid;
--> SpeedyG
--> Sander_MareaWeekend
Triple B
Jul 11 2005, 15:27
daarom wil ik ook eerst de 5 namen hebben en zien dat het lidmaatschap betaalt is van de 5 marea rijders
--> SpeedyG
--> Sander_MareaWeekend
--> Marea Weekend 20v
-->
-->
-->
hee ik zie 6 pijltjes. alvast voor mij gereserveerd YS :wink: o wacht, er is er nog 1 bijgekomen. ziet ik nu pas

dan moeten er in ieder geval al 5 zijn.
als het toch bij 4 blijft steken en je komt er nog 1 te kort op het laatste moment, dan mag je mij wel als nr. 5 toevoegen.
o ja. niet tegen Thierrys.nl zeggen, want het orgineel heb ik van hem gejat :roll: . als hij dat niet leuk vind, dan moet hij dat gewoon ff zeggen. haal ik het weer weg.
Triple B
Jul 13 2005, 15:28
als jullie betalingen binnen zijn kan de FMC URL delucht in
vandaag stickerpapier gekocht voor m'n printer. gaat ik alvast van die FMC logo proberen een paar stickers te maken.
zou toch wel mooi zijn als die andere zich ook nog melden die lid willen worden.
oja, ik hou nu op met logo's maken. heb er wel genoeg van gekregen :wink:
Speedyg
Jul 14 2005, 06:40
Johja er is een nieuw logo in town
:arrow: Zie
Kick logo
Triple B
Jul 14 2005, 18:38
van de 6 aanmeldingen zijn er nog maar heel weinig binnen
dus hoe eerder de aanmeldingen binnen zijn hoe eerder de fiat marea club word op gericht
Sander_MareaWeekend
Jul 20 2005, 12:15
Hallo,
ik ben er even tussenuit geweest en over 3 dagen vertrek ik weer, maar ik heb begrepen dat er dus 5 mensen zijn die graag willen zien dat er ook een url van de Marea gaat komen.
Ik heb ook gezegd dat ik dat graag wil, en zal me lid gaan maken.
Waar moet ik me aanmelden of zaken invullen?
Ik begreep dat het lidmaatschap 20 euro was en dat je ook kleding kan bestellen wat gebaseerd is op de Marea.
Nu maar hopen dat de rest zich dan ook nog aanmeldt, let wel, ik vind het niet erg om lid te worden hoor, maar dan wel het liefst van je eigen merk en type.
Groet Sander
TheLizard
Jul 20 2005, 12:17
voor aanmelding kijk maar op de homepage onder "clubinfo"
Triple B
Jul 20 2005, 12:18
eigen merk en type is allemaal mogelijk en het is voor jullie marea rijders helemaal leuk (lijkt mij ) als de link ook echt bestaat
aanmelden voor clublid kan je via de clubsite doen www.fiatbravoclub.nl
Sander_MareaWeekend
Jul 20 2005, 12:38
En dan is het ook mogelijk om de kleding te bestellen?
Groet Sander
Triple B
Jul 20 2005, 12:44
ja maar ik zou dan wel even wachten met je bestelling tot dat ik HIER aan geef dat de link online is
anders heb je dadelijk je kleding en is de link nog niet online
kleding kan je bestellen vial de mail en alle info hoe het in zijn werking gaat kan je hier vinden
http://www.fiatbravoclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3662
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.