Help - Search - Members - Calendar
Full Version: adresje??
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
evill bravo
waarschijnlijk kan een kamaraad van me goedkoper aan dingen komen voornamelijk bodykits etc maar moet eerst ff kijke wat iedereen hier zoal nog wil hebben wil zelf als hij het kan regelen een paar dingen bestellen en bij veel afname krijgt ie aardig wat korting dus als je iets nodig hebt plaats ff dan iets dan kan ik het hem even vragen of ie er aan kan komen :idea:
Dutch Dimension
een rieger voorbumper graag ,ober lol.gif lol.gif
evill bravo
als je iets had gezien dan kon je hem ff mailen het adres is:

twankuypers@hotmail.com
Bravo 1.6 16v
heb hem net gemaild

leroy
evill bravo
heb hen net gesproken kan aan het volgende komen:

Voorbumper 300 euro

Side Skirts 150 euro

Achterbumperspoiler ongeveer 150 euro

Maar als je iets wil wees er snel bij zie hem als het goed is volgende week!!
maxxen
die van ital design is dat niet de auto van BMP?dacht het toch.greetz m@xxen
evill bravo
maar als je intresse hebt geef dan ff je bouwjaar en type door!!
evill bravo
biggrin.gif :wink: klopt!! is allemaal van italdesign
Dutch Dimension
Gaaf spul man die van ital zijn echt bruut
Monstra16v
doe mijn de achterbumper maar dan evil voor 150 ey
graaf
QUOTE (evill bravo)
side skirts 150 euro
achterbumperspoiler ongeveer 150 euro
voorbumper 300 euro

http://users.pandora.be/italdesign-tuning/...Bravo-Front.jpg

http://users.pandora.be/italdesign-tuning/...ravo-Skirts.jpg

http://users.pandora.be/italdesign-tuning/...-Bravo-Rear.jpg

Shit!!... zo-snel heb ik niet zoveel centen bijelkaar confused.gif
Ff wat krasloten kopen voor de zekerheid ... puh2.gif
Ik wil DIE allemaal op me wagen biggrin.gif
Dutch Dimension
Kunt misschien ook lenen bij een lid tegen wat rente lol.gif lol.gif lol.gif
Monstra16v
zonde dat ik net voorbump en sideskirts heb gekcoht anders had ik ze alledrie genomen...
evill bravo
die side skirt heb ik in ieder geval al voor mij besteld biggrin.gif :wink:
graaf
QUOTE (Remco Mathijssen)
Kunt misschien ook lenen bij een lid tegen wat rente lol.gif  :lol:  :lol:

Ik moet er maar mee leren leven dat ik een club heb opgericht om mezelf alleen maar lekker te maken, zonder dat ik uberhaupt iets aan me wagen kan doen puh2.gif
Dutch Dimension
QUOTE (evill bravo)
die side skirt heb ik in ieder geval al voor mij besteld biggrin.gif  :wink:

Had jij geen Rieger??????????
Monstra16v
mooi houw er wel rekening meej dat de skirt achter hoger is als voor suc6 ey hebbie et opgeschreven achterspoiler voor mijn...
Dutch Dimension
Kan iemand misschien even die voorbumper onder een auto zetten met rieger sideskirts en achterbumper?
graaf
QUOTE (Remco Mathijssen)
Kan iemand misschien even die voorbumper onder een auto zetten met rieger sideskirts en achterbumper?

Ik wil het best doen, maar heb het geld niet biggrin.gif
Dutch Dimension
QUOTE (graaf)
QUOTE (Remco Mathijssen)

Ik bedoel met fotoshoppen (wist je natuurlijk)
Misschien doe ik het dan we echt.( als ik het mooi vind)
Slider
Heb de post van Evil Bravo even aangepast. (wat duidelijker, imo)
Monstra16v
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (graaf)
QUOTE (Remco Mathijssen)

rieger is rond dit is scherp staan nie denk en gaak nie doen ook want heb geen foto waar je voor zij en achter tegelijk op zie
Dutch Dimension
QUOTE (Monstra16v)
QUOTE (Remco Mathijssen)
QUOTE (graaf)
QUOTE (Remco Mathijssen)

rieger is rond dit is scherp staan nie denk en gaak nie doen ook want heb geen foto waar je voor zij en achter tegelijk op zie

Oke ,thanks voor de info -> Niet nodig, volgende keer wordt ie gedelete. (Slider)
Triple B
QUOTE (evill bravo)

Achterbumperspoiler ongeveer 150 euro

wat is de levertijd van dit spul ?

en die achterkant is dat alleen een lip of een hele bumper?

zitten er nog verzend kosten aan vast?

mzzl peer?
tuny
Shit, wat een gave kit !
Waar kan ik die kit bekomen ??

Tuny
Dutch Dimension
QUOTE (tuny)
Shit, wat een gave kit !
Waar kan ik die kit bekomen ??

Tuny

Als je de topic van voor af aan leest , zie je het adres staan :wink: .
Triple B
zeker een mooie kit ja
MpDay
Ja, inderdaad mooi. Alleen heeft de voorbumper wat 'te' extreme vormen af en toe.

Hier nog een pic:
Triple B
zo ik heb een paar keer met die gast gemailt en dit was zijn laatste mail die ik kreeg

nou BRaVo GT ik denk dat ik nietzo blije mededeling heb mijn leverancier heeft enkel  deze spullen binne gekregen voor mij dus ook goed balen hij had wel dingen van een bravo binnen gekregen 2 spoilers dus daar werd ik ook niet echt vrolijk van dus denk dat je misschien beter effe veder kan kijken als ik als nog de spullen krijg laat ik het weten heb voor mn eigen bumpers voor mijn 206je besteld maar die zaten er ook niet bij was dus ook goed balen.  
zal ook effe kijken of ik nog andere laverancier kan vinden kan dan alleen geen hele hoge kwaliteit beloven.  
sorry vindt het echt kei lullig  

gr  

dit zijn in iedergeval wel de spullen die hij binnen heeft gehad  

Opel  
Astra G  
Diffuser (lang)  
Spoilerlip  
Side skirts  

Corsa B  
Voorbumper RS  
Diffuser  
Sideskirts  

Tigra  
Spoilerlip  
Dakspoiler  

Peugeot  
206  
Sideskirts  
Dakspoiler WRC  
Dakspoiler (klein)  

Renault  
Twingo  
Voorbumper RS  
Diffuser  
Sideskirts  

Fiat  
Punto  
Spoilerlip (groot RS)  
Diffuser  
Sideskirts (grof)  

Universeel  
 DTM spoiler  

dus zet die ital kit maar uit je hoofd

mzzl peer
evill bravo
BAAL!!! :evil: :evil: :evil: Vind dat ie wel wat goed te maken heeft!!! nou kom ik er af als weet ik veel wat!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
Bobi
okay misschien een stom idee maar is het niks om die spullen zelf in italie op te halen en dan gelijk een korte vakantie ofzo eraanvast te plakken?

is het trouwens wel echt italie waar die bumpers vandaan komen? het heet wel mooi italdesign maar dat zegt niks natuurlijk, kan net zo makkelijk uit duitsland komen ofzo

greets Bob
Triple B
QUOTE (TD-Abarth)
okay misschien een stom idee maar is het niks om die spullen zelf in italie op te halen en dan gelijk een korte vakantie ofzo eraanvast te plakken?

is het trouwens wel echt italie waar die bumpers vandaan komen? het heet wel mooi italdesign maar dat zegt niks natuurlijk, kan net zo makkelijk uit duitsland komen ofzo

greets Bob

zo ver ik weet kot dit spul uit duitsland

en als je er een vakantie er van gaat maken en de spullen gelijk mee terug nemen mag je wel een aanhang wagen of caravan mee nemen want een abarth voorbumper gaat er maar net in

mzzl peer
Tartarus
QUOTE (BRaVo GT)
QUOTE (TD-Abarth)

greets Bob

zo ver ik weet kot dit spul uit duitsland

en als je er een vakantie er van gaat maken en de spullen gelijk mee terug nemen mag je wel een aanhang wagen of caravan mee nemen want een abarth voorbumper gaat er maar net in

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

deze kit is ontworpen en gebouwd door ATC in torhout ( belgië )
ital design is zijn eigen tuning merk kijk maar op
http://www.italdesign-tuning.com/

mzzl peer
evill bravo
Hoorde van hem dat ie er niet aan kan komn vind het echt een super stommiteit om eerst tegen mij te vertellen van hey kan aan deze spullen komen en dan later afhaken echt wil niet weten hoe pist off ik ben vind het absoluut geen manier van DOEN!!! :evil:
Tartarus
als je die stukken wilt van italdesign dan kun je een afspraak maken met TOM van ATC hij zal met een stand staan op de meeting in april als je nu een afspraak maakt kan hij de stukken al klaar hebben tegen dan
Triple B
ja dat is wel mogelijk maar die gast deed beloftes voor een prijs dat eigenlijk niet kan zvoor die hele kit (600 euro) en als ik het goed heb kost de hele kit bijna 1000 euro

mzzl peer
Tartarus
kwaliteit kost geld

edit: de volledige kit kost 1.056,65 euro zonder btw
met btw is dit 1.278,6 euro
( om geen misverstanden te hebben )
Triple B
ja en die gast bood het aan voor 600 euro dus ergens klopte dat al niet dus het ligt niet aan jou evil bravo

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.