Oxygen
Dec 29 2003, 15:29
Wij hebben ook een lekkere schade aan de auto. Als je voor de auto staat aan de linker kant een stukje boven de wielkas. Een hele mooie kras (gelukkig is ie niet helemaal door de lak omdat dat stuk van de auto ongeveer 4x is overgespoten. En daarbij nog een lekkere deuk.
Bij het schadebedrijf vroegen ze of we het zelf moesten betalen (en dat is helaas het geval want het is in onze eigen garage gebeurt.) Dan zou het ons 400 euro gaan kosten want hij kon niet uitgerold worden etc etc etc en er moest weer overgespoten worden etc etc etc. Ik geloof hier helemaal niet van want volgens mij kan het makkelijk uitgerold worden.
Dus weet iemand toevallig nog een goedkoper adres? (omgeving Alkmaar)
Zie voor een foto www.hypertuning.nl
Bij het verslag van de eindejaarsmeeting staat een goede foto van de auto. (je ziet alleen de kras niet maar de deuk wel) En voor de mensen die het opvalt het vlaggetje op de grill is ook weer bijgewerkt
Triple B
Dec 29 2003, 16:43
dat is wel zonde maar hoe is het gekomen ?
met er in of er uitrijden van de garage?
ik hoop dat het snel op geknapt mag worden
suc6 er mee en hou ons even op de hoogte er van
mzzl peer
evill bravo
Dec 29 2003, 18:22
wil geen nieuw toppic openen maar raad nooit wat me is over komen :?
Wou links af slaan en was net in de bocht trekt net een een mafketel met zijn mega bmw op, die normaal voor me moet wachten!!!! :evil: :evil: :evil: en raakt net mijn achterbumper met krassen tot gevolg gelukkig niet diep dus kan ze wel weg cleaneren hoop ik, spoilerlip lag ook los maar is ondertussen alweer vast gezet!!
TheLizard
Dec 29 2003, 19:17
balen evill, zou wel mooi zijn als je het met cleaner weg krijgt
ja was idd bij het in/uitrijden van de garage gebeurt
effe niet opletten en meteen raak
denk je dat ie veilig in de garage staat :cry:
evill bravo
Dec 29 2003, 19:33
een doek er s'avond overheen goien of elke keer als je hem erin zet inpakken met piep shuim :wink: nee gekheid is en blijft gewoon jammer al die deuken en krassen die je er soms in krijgt en kost weer handen vol geld om het er weer uit te halen of over te laten spuiten :cry:
Bravotje
Dec 29 2003, 19:35
ik weet niet zeker maar is iedereen nu met zijn/haar auto deukjes er in het rijden of door middel van andere dan wil ik toch iedereen heer veel sterkte en suc-6 wensen
evill bravo
Dec 29 2003, 19:37
zal wel in de lucht hangen ofzo :? :!: :!: :?: :?:
Dutch Dimension
Dec 29 2003, 20:11
heb ik foto gezien.
Ziet er lelijk uit die deuk zal niet meevallen om die eruit te krijgen :cry:
Oxygen
Dec 30 2003, 11:32
Nee ik ben bang van niet.
Maar 400 euro lijkt me een beetje erg veel geld. Want volgens mij kan het wel gewoon uitgerold worden.
Ik vind het zowieso al belachelijk dat er eerst gevraagd wordt of je het zelf moet betalen. Anders had het misschien wel goedkoper gekund ..........
Tartarus
Dec 30 2003, 11:42
QUOTE (Monique)
Nee ik ben bang van niet.
Maar 400 euro lijkt me een beetje erg veel geld. Want volgens mij kan het wel gewoon uitgerold worden.
Ik vind het zowieso al belachelijk dat er eerst gevraagd wordt of je het zelf moet betalen. Anders had het misschien wel goedkoper gekund ..........
ja dit is misschien wel mogelijk dat het goedkoper kan als hij eerst vraagt of je het zelf moet betalen dan weet hij dat er geen expertise volgt van de verzekering dus kan hij eens doorrekenen
ps: ik heb de schade niet gezien dus kan geen oordeel maken of het een grote schade is of niet en kan dus niet zeggen dat het goedkoper kan of niet
MR. HGT
Dec 30 2003, 11:43
Probeer het eens bij een autospuiter en niet bij een schadebedrijf, is misschien goedkoper.
Bij mij wordt bij het voorscherm de rand naar binnen geklopt en strak gemaakt en samen met de motorkap gespoten voor €425,- dus ik neem aan dat het bij jullie in de buurt ook wel goedkoper kan.
Gr. Martin
Triple B
Dec 30 2003, 22:07
dat is wel balen van je auto evill bravo
maar wie was er nou fout dan?
en het zijn altijd die BMW en VW die denken dat ze alles zijn en alles kunnen maken
ik hoop dat je er ook nog foto op het forum zet
heel veel suc6 met de reparatie en hou ons even op de hoogte
mzzl peer
evill bravo
Dec 30 2003, 22:33
hij was fout hij moest op mij wachten maar ja had een grote bmw onder de kont en dan weet je het wel!!! zal wel eens ff foto's proberen te maken ben nog niet bezig geweest met cleaner dus.. :cry:
Triple B
Dec 30 2003, 22:36
maar gaat hij dan betalen?
zijn er wouten bij geweest?
heb je schade formulier in gevult?
mzzl peer
Oxygen
Dec 31 2003, 11:14
Wij zijn ondertussen bij meerdere schadebedrijven geweest en ze ze allemaal het zelfde. Maar we hebben een soort van oplossing, dat gaat alleen nog ff duren. Zie de post van TheLizard (auto overspuiten)
evill bravo
Dec 31 2003, 13:10
ben ik ook al achteraan geweest kost me 1250 euro maar moet je zelf alles strippen :? ben nu aan het kijken wat 2 tone kleur kost(alleen de onderkant met vloeiende efecten) te laten spuiten.
evill bravo
Jan 13 2004, 21:53
vandaag naar een kennis geweest had wat flauwe deuken in mun linker voorscherm en 2 deukjes in mun motorkap en dat gaat ie er ff uit halen en mun voorscherm opnieuw spuiten kosten : 100 euro nou das geen geld d8 ik zelf dus dat kan door gaan!!! lekker strax weer 100% dukvrij rijden

en deze week ga ik mun interieur delen spuiten in grijs metallic 1 deel vd km teller de kap eromheen is al klaar en staat toppie!!(sorry moest ik ff kwijt

)
Bravotje
Jan 13 2004, 22:16
QUOTE (evill bravo)
vandaag naar een kennis geweest had wat flauwe deuken in mun linker voorscherm en 2 deukjes in mun motorkap en dat gaat ie er ff uit halen en mun voorscherm opnieuw spuiten kosten : 100 euro nou das geen geld d8 ik zelf dus dat kan door gaan!!! lekker strax weer 100% dukvrij rijden

8) en deze week ga ik mun interieur delen spuiten in grijs metallic 1 deel vd km teller de kap eromheen is al klaar en staat toppie!!(sorry moest ik ff kwijt

)
foto's als het klaar is he'
Oxygen
Jan 14 2004, 19:38
Zo je bent heel wat van plan. Beter hoor.
Baal er wel van dat onze auto niet klaar komt voor de Internationale meeting. Maar goed je kan niet alles hebben helaas.
evill bravo
Jan 27 2004, 16:41
BINGO!!!! vandaag uit de bocht gevlogen en 400 euro schade erbij spoilerlip neons stabilisatorstangetjes aan diggelen!!!!!!!! :evil: :cry: :cry: :cry:
The Master
Jan 27 2004, 16:47
QUOTE (evill bravo)
vandaag uit de bocht gevlogen
Hoe hard ging t???
En hebbie foto's???
Iig lekker k*t dat t gebeurt is :cry:
evill bravo
Jan 27 2004, 16:50
ging ongeveer 50 raasde over de hoge stoep en heb een plantsoen mee gepakt en kwam werkelijk 10 cm voor een boompje(ongeveer 10 cm dik) tot stilstand.
MR. HGT
Jan 27 2004, 16:59
Damn, klote man. Hoe is het gebeurt dan effe niet opgelet ofsow?
evill bravo
Jan 27 2004, 17:01
was beetje glad, wou beetje gas bij geven in de bocht en slipte weg!! zal morgens eens ff proberen foto's te maken.
Dutch Dimension
Jan 27 2004, 17:07
Kut voor je man
Triple B
Jan 27 2004, 17:19
dat is zwaar kl*ten voor je
wanneer gaat je bravo weg voor de reparatie ?
ik hoop dat de koste mee vallen voor je
suc6 er mee en hou ons op de hoogte
mzzl peer
Padlarf
Jan 27 2004, 18:30
Heren,
Erg vervelend voor je dat je schade hebt.
Echter dit topic gaat over de schade aan Monique haar bolide (

).
Dus gelieve BOT. (Back on topic)
(Je kan evt. wel een nieuw topic beginnen. Dan verhuis ik e.e.a. wel daarheen.)
Groetjes uw Medelevende Moderator
Triple B
Jan 27 2004, 18:43
ik denk dat het geen kwaat kan als er een topic is voor de schade's die er zijn
want dan blijft het ook overzichtelijk of niet?
mzzl peer
evill bravo
Jan 27 2004, 18:59
En aangezien er al zoveel topics zijn waar we het al eerder over hebben gehad en omdat ik ook al eerder in dit topick over schade heb gehad als je goed terug leest vind ik hier niets mis mee!! Aangezien ik anders weer een nieuw topic aan had moeten maken vond ik dit veel economischer(overzichtelijker) Maar als je een topick wil beginnen over schade vind het best!!
Padlarf
Jan 27 2004, 19:13
zat eigenlijk meer te denken aan 1 algemene waar je je schade verhalen kwijt kan, dus bij de index een onderdeel erbij.
(BTW je had deze schade ookal bij Latina haar schade topic gemeld dus vandaar...)
AL DIE SCHADES OOK!!! RIJ (PARKEER) TOCH EENS VOORZICHTIG!!! :wink:
The Master
Jan 27 2004, 19:21
(@ MOD: verander ff de titel in iets van: Heb je schade, deel je verdriet hier...)
evill bravo
Jan 27 2004, 19:23
klopt zo erg was ik er van in de ban!! :wink: maare dus gewoon 1 toppick dan maar en hopelijk blijft ie dan aardig leeg want " Liever een ander merk helemaal verrot dan een fiat kapot!!"
(@ desbetreffende moderator move to schade / heb hier geen rechetn
)
Slider
Jan 30 2004, 16:22
QUOTE (Hyper)
(@ desbetreffende moderator move to schade / heb hier geen rechetn :D )
DONE
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.