Help - Search - Members - Calendar
Full Version: @#)$(@# Mijn Bravo opzettelijk beschadigd.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Slider
Zaterdagnacht is mijn bravo bekrast met een sleutel. De kras begint boven het achterwiel aan de passagierskant en loopt door tot halverwege de portier. (om en nabij de 1.60m) De kras is in het begin bijna wit, dus hij is diep. Ik woon afgelegen en de auto van de mijn pa of de buren is niet aangeraakt. Dus iemand is speciaal naar mijn auto toe gelopen (die op de oprit staat) en heeft em bekrast.
Ik baal er enorm van :!: En als ik er ooit achter kom wie het gedaan heeft, dan gebeuren er nare dingen... (maar kom ik toch nooit achter). Het heeft geen zin om de verzekering te gaan bellen, want mijn pa heeft hem all-risk verzekerd en dan is ie zijn no-claim kwijt. Ik ga hem morgen zo goed mogelijk weggewerken met was en misschien een lakstiftje en laat hem als ik een andere achterbumper aanschaf wel spuiten. Ik zal morgen ook een foto plaatsen van zowel voor als na mijn poging.
Het blijkt dus wel weer dat sommige mensen je geen mooie auto gunnen.
Bobi
echt klote voor je man... hoop dat je erachter komt wie het heeft gedaan!

je hebt toch niet iemand pas geleden bijna van ze sokken gereden ofzo?

greets Bob
Brava GT
QUOTE (TD-Abarth)
Bob

Deze man is gek en zou moeten vastgehouden worden thuis 24/7 :shock:
Wilmor
Zwaar klote voor je man. Waarschijnlijk een gefrusteerde pipo die niets beters had te doen.
Triple B
ik vind het echt erg kl*te vooer je

en ik vind het gewoon triest dan andere er niet gewoon af kunnen blijven van de trost van ons bravo lief hebbers

ik hoop dat de schade wel snel gemaakt kan worden en wens je er sterke mee en dat het in 2004 beter mag gaan voor jou en je bravo

mzzl peer
marcelv8
Klote voor je man!

Het blijkt wel weer dat sommige mensen een ander niks gunnen.
Hopelijk kan de schade zo goed mogelijk hersteld worden.
SNEEKY
Hey man,errug jammer voor je ik hoop dat je te weten komt wie het was,gaan we hem de 29 ste met ons allen ff opzoeken :twisted:

Goodluck met het herstellen
MR. HGT
Misschien wel een jaloers iemand die al die mooie foto's op het Forum heeft zien staan.

Succes met het wegwerken van de kras.
madbull
QUOTE (MR. HGT)
Misschien wel een jaloers iemand die al die mooie foto's op het Forum heeft zien staan.

Ik beken, het is toch algemeen bekend dat ik Sliders auto mega-mooi vind.. Ik ben vannacht vanuit wernhout (onder Breda) naar Woonplaats Slider gereden coool.gif

Nee, even serieus, het is toch godvergeten gruwelijk dat mensen investeren in een prachtige hobby en dat een of andere kloothommel daar niet mee om kan gaan en een kras maakt. Kost die gast 5 seconden om hem te maken, en de eigenaar weer een halve dag werk en tranen shutup.gif

Je zou ze goedkoop met hun ballen onder de voorwielen van je 1.4 12v wegleggen en met spinnende banden weg rijden. :evil: Dat ZOU je kunnen doen, als je niet zeker wist dat hun ogen uitsteken met een contact sleutel (maakt niet uit, rood of blauw) pijnlijker was.
Dutch Dimension
blijkt maar weer eens wat voor trieste mensen er in wereld zijn :cry: :cry:
Slider
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik zou niet iemand kunnen bedenken die ik onlangs bijna van de weg heb gereden ofsow. Het is gewoon de kift denk ik....
maxxen
shit man slider de mijne laatst ook bekrast he maar niet opzettelijk.hoop dat het bijwerken een beetje lukt.als je diegene vind,dan kun je me bellen!!greetz m@xxen
Slider
Nou het is mijn oom aardig gelukt om de kras weg te krijgen. Die op het portier is er helemaal uit! De achterkant helaas niet. Maar ziet er toch al een heel stuk beter uit. Laat de achterkant waarschijnlijk begin 2004 wel een keer spuiten. Hier zijn de foto's:

Voor:

Tijdens:

Na:

Oxygen
Lekkere late reactie maar dat is mooi k*t voor je slider.

Gelukkig heb je hem mooi kunnen wegwerken op je portier.
evill bravo
GODV DE GODV!!!!!! Dat slaat echt helemaal nergens op als je er ooit achter komt wied dit gedaan heeft dan meld het ff komen we ff met zun allen langs en hangen we diegene op aan zijn BALLEN!!! :evil: :evil: :evil:

Vel sterkte met het wegwerken ervan!!
Triple B
het ziet er niet slecht uit en het resultaat op de deur is goed

suc6 met de verdere reperatie

mzzl peer
RARARA
Klote voor je man !!!
Je hebt het nog aardig weg weten te werken.

We organiseren een klopjacht !
Bravotje
das mooi klote voor je ik hoop dat het toch nog goed zal komen voor je in 2004 Heel veel sterkte :wink:
Dutch Dimension
Heb je netjes opgeknapt slider :wink:
Monstra16v
balen man je heb altijd van die jarloerse mensen zielig or
The Master
Sorry voor de late reactie:

Maar wat een tering lijers zeg!!! shutup.gif shutup.gif Ga lekker de tijd die je daaraan verspilt heb gewoon werken ofzo, kan die zelf ook z'n micra 0.9 tunen ofzo :evil: (nix tegen micra ofzo, maar moest een auto nemen....)

Hoop dat je t er goed uitkrijgt....

Dit klinkt lullig, maar t resultaat op de voordeur ziet er goed uit... Ik heb ook nog mini-krasjes... Kan je t bij de How-to plaatjes wat je gebruikt hebt enzo???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.