Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Inspuitsysteem storing en een lekke band
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Bazzi
Ik had al vermeld dat ik problemen had met mijn JTD.
Deze liep niet harder dan 160. Vandaag gebeurde er helemaal iets fantastisch. Haal ik een paar auto's in en vervolgens gebeurd er helemaal niks meer... vol gas maar geen vermogen. De turbo hield ermee op. Het lampje van het inspuitsysteem brandde.

Snel gekeken wat het inhield en als ik rustig reed dan kon ik wel naar huis komen. Dus ik denk weet je wat ik rij rustig binnendoor. Rij ik vervolgens ook nog een lekke band :twisted:

Gelukkig een thuiskomertje in de achterbak en rustig naar huis... brand het lampje van het inspuitsysteem niet meer! Hoe kan dat nou?

Morgen eerst maar ff bij de monteur langs.....
JM
Van inspuitsystemen wordt ik altijd bang. Ik hegb al mijn injectoren moeten laten vervangen en dat was een heel duur geintje. Nu heb ik wel de 1.6 en hoop ik voor jou dat het mee valt.
Toen bij mij het lampje ging branden net na het tanken ging die ook nog wel eens uit. Maar ik had ook het gevoel dat ik maar de helft van de power had die ik normaal heb.
Wat heeft de monteur gezegt?
ErikM
Ik heb ook met mijn oude Bravo grote problemen met de inspuiting gehad. Bij doorrijden met het oplichtende lampje verbruik je heel veel brandstof... Dat heb ik gemerkt... ik reed de kilometers naar de garage 1 op 5...
Bazzi
De monteurs wisten het ook niet direct, ze hebben er twee naar gezocht.
Ik heb nu inderdaad weinig PoweRRRRR, als het de injectoren zijn ben ik nog niet jarig....

Ik heb de tijd, binnenkort afspraak maken met een bevriende fiat monteur, en dan anders samen de sloop ff afgaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.