Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Voorbumper loshalen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Spenstar
Ik heb de howto gelezen, maar er staat niet duidelijk vermeld hoe je nou bij die 2 bouten per zijkant komt.
Ik kan ze wel voelen als ik vanaf de wielkast kom met mijn hand.

Moet ik ze via de wielkast losmaken of moet ik ze via de motorkant bereiken?
Ik zal denk ik geen probleem hebben met het schroefdraad, want ik heb net een nieuwe voorbumper erop zitten.
Speedyg
Klinkt als een goed moment voor een mooie How-To met veel foto's...
Spenstar
Als ik er mee bezig ga dan maak ik wel ff foto's. maar dan moet ik het wel weten.
Spenstar
Kommop wie verteld het me ff lol.gif
Dutch Dimension
Makkelijkste weg is via de wielkast

Lang verlengstuk op een ratel en hij gaat zo los

Maar schijnt nog een makkelijkere manier te zijn en dan hoefde die niet los naar wat ik begreep
Denk dat THe MAster of Sneeky die je wel kunnen vertellen :wink:
Spenstar
Lang verlengstuk op een ratel en hij gaat zo los

oke bedankt, zoiets had ik al in gedachten.

Maar schijnt nog een makkelijkere manier te zijn en dan hoefde die niet los naar wat ik begreep 
Denk dat THe MAster of Sneeky die je wel kunnen vertellen

kom maar op met de geheime tip puh2.gif
Bobi
Meestal draaien de ophangpunten van de bouten mee met de bout zelf, als dit gebeurt dan kan je de bumper ook over de bout heenliften zeg maar, het is best een flink gat dus als je voorzichtig bent til je de bumper zo over de kop van de bout heen, dan hoef je alleen nog maar het oude ophangpunt met een tang eruit te trekken en dan kunnen ze bij de Fiat garage er een nieuwe inzetten voor je (is een soort van popnagel systeem)

Die truuk kan je dus ook toepassen als je niet bij de motor komt, meestal zit je ruitensproeier reservoir er voor en ook de luchtfilterbak.
Spenstar
Klinkt ingewikkeld, ik zal als het weer mooi weer is gaan kijken.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.