Help - Search - Members - Calendar
Full Version: http://www.picturetrail.com
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Triple B
http://www.picturetrail.com doet het niet meer

alle fotos die op ons forum stonden zijn weg

nu moet je er voor gaan betalen

Dear PictureTrail Member,

The account you are trying to access is: bravozlzl74

We're sorry but this account has been phased out from our live servers and is now backed up to our archive servers. It is no longer accessible on the live PictureTrail servers.

You can however restore this account by upgrading it to the paid Premium level. After you upgrade the account, it will automatically be restored to the live PictureTrail servers where it will then be fully accessible to you and your visitors. Every aspect of your account will be fully restored including all images, all customization settings, all guestbook entries, all titles and descriptions, etc.

CLICK HERE to upgrade and restore this account.
You can pay with Credit Card, Money Order, Check or Paypal.

This account was created on: 2003-12-14.
There are 25 images in this account.

This account will remain on our archive servers for only a short time before it is deleted. We encourage you to upgrade as soon as possible before it is permanently deleted from the system.

FYI, notices were sent out by email and posted in the members area before this account was phased out from our live servers.

mzzl peer
Dutch Dimension
Had ergens gelezen dat het een trailversie was klopt dat ?

En dat je naar een bepaalde tijd moest gaan betalen.

en is er al een andere site gevonden waar je nu pics kunt uploaden?

en krijgen we daar ook weer een how-to over tezien?
Triple B
ja er is nog wel een andere mannier en dat kan je met deze doen

http://www.uploadit.org/

het spreekt voor zich maar foto's mogen niet groter zijn dan 800kb

en kan niet meer dan 5 pics uploaden perdag

als iemand nog iets anders weet laat het ff weten

mzzl peer
sin
QUOTE (BRaVo GT)
en kan niet meer dan 5 pics uploaden perdag  

dat kan je volgens mij wel, als je je cookies verwijderd :wink:

of

* een msn groep aanvragen
* lycos of bravenet gratis webspace aanvragen en daar je pics via ftp prog uploaden
* je persoonlijke webspace van je DSL/kabel provider gebruiken
* ...
The Master
MSN groep is een idee...

Mijn lycos accounts worden na 1 maand ook verwijderd, omdat ik ze zogenaamd misbruik biggrin.gif
Persoonlijke provider: geen webspace.. frown.gif

Maar t gekke is, bij mij doet Picturetrail t nog gewoon wel... :roll:
MR. HGT
QUOTE (The Master)
MSN groep is een idee...

Mijn lycos accounts worden na 1 maand ook verwijderd, omdat ik ze zogenaamd misbruik  :D  
Persoonlijke provider: geen webspace..  :(  

Maar t gekke is, bij mij doet Picturetrail t nog gewoon wel...  :roll:

Waar zijn al jou foto's gebleven dan? Ik ziet alleen maar rode kruisjes
The Master
Die komen van me lycos account kijk maar bij de eigenschappen:

http://members.lycos.nl/r2racing/.....

Alles wat daarop staat doet t niet meer frown.gif Maar, de foto's van de meeting doen t nog wel biggrin.gif
Triple B
is het niet mogelijk om bij de site FBC een upload prog temaken of zo iets waar we zelf het zeggenschap over hebben ???

mzzl peer
Oxygen
www.pixum.nl

Hier kun je ook foto's plaatsen om dan hier te uploaden. Het vervelende is alleen dat pixum maar een paar dagen linkt. Dus dan ben je ze evengoed kwijt na een paar dagen.

Wij internetten via de kabel en met ons abonnement heb je dus ook beschikking tot eigen web ruimte (kost niets extra, heeft wel een datalimiet).
graaf
QUOTE (BRaVo GT)
is het niet mogelijk om bij de site FBC een upload prog temaken of zo iets waar we zelf het zeggenschap over hebben ???

mzzl peer

Ja en nee...

Het naadeel hiervan is .. dat het nogmeer bandbreedte gaat kosten .. we zitten met het forum alleen al tegen de 3GB datatraffic per maand aan te hikken... en dit blijft alleen maar stijgen.
Tevens moet er zwaar gemoderate worden op het uploaden van plaatjes/foto's om misbruik tegen te gaan. Dus echt alleen maar relevante plaatjes accepteren etcetera.

Maar het is wel iets om over na te denken.
Triple B
dus geen onzin pics er op of zo ?

en als een topic klaar is en er staat geen nuttige info in : geen slotje maar verwijderen

zo iets bedoel je graaf

mzzl peer
The Master
Het gaat vooral om de foto's die erop staan die nooit gebruikt worden (voor het forum) maar meer voor hunzelf (vaak onbedoeld)... Maar, iedereen gaat toch kijken, en dan moet hij de foto's van deze server halen, en dat is weer extra dataverkeer...

Oplossing is om je foto's op aan andere server neer te gooien... Scheelt voor deze server aanzienlijk veel dataverkeer..
Dutch Dimension
Kreeg van mijn zus dit adress
www.imagestation.nl
hier kun je fotos uploaden.
mijn zus gebruikt het voor haar forumplaatjes
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.