Help - Search - Members - Calendar
Full Version: sukkel die ik ben
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
TheLizard
Monique en ik waren laatst 8 jaar :shock: samen en als kado heb ik 2 mooie nummerplaten gehad.

gister had ik al snel foto's gemaakt van de voorkant met marealampen maar toen was ik even de nummerplaten vergeten erop te doen, uiteraard was Monique daar niet zo blij mee

vandaag zou ik weer even foto's maken en heb er toen wel aangedacht om 1 van de platen er even losjes tegenop zetten

Tot zover alles goed,
maarja.....Gerard natuurlijk stukkie rijden :oops: ......en paar uur later "o..o.. nummerplaatje vergeten eraf te halen"....Gerard weer stukkie rijden om te zoeken.....nergens meer te vinden natuurlijk shutup.gif shutup.gif shutup.gif

Uiteraard was Monique hier HELEMAAL niet blij mee
The Master
Nou, wat is toepasselijker om een cadeau terug te geven met: Monique op t nummerbord... lol.gif lol.gif lol.gif

Nou ja, cadeau... Nu heeft ze dit toch al gelezen, dus MOET je t nu wel geven... :wink: lol.gif
Dutch Dimension
Je zal ze vast niet meer vergeten eraf te halen (als je nieuwe krijgt) :wink:
Hyper
HAHAHAHHAHAHAA ROFFEL....... sorry dat ik het zeg.. sjek hier maar eens:

http://www.watbenjedan.nl biggrin.gif

maarre ik vind het wel een stoer idee, je vriendin een nummerplaat geven met je eigen nick biggrin.gif
TheLizard
ja lach maar

die link is wel leuk trouwens
TheLizard
QUOTE (Hyper)

http://www.watbenjedan.nl  :D  

maarre ik vind het wel een stoer idee, je vriendin een nummerplaat geven met je eigen nick  :D

ze heeft pas al een hele mooie universele afstandsbediening van me gehad :wink:
TheLizard
QUOTE (Hyper)

http://www.watbenjedan.nl  :D  

maarre ik vind het wel een stoer idee, je vriendin een nummerplaat geven met je eigen nick  :D

ik heb ze van haar gehad hoor en niet andersom
biggrin.gif
Bravotje
lol.gif wie rijd nu met een los nummerplaat lol.gif

nee is toch l*llig voor je

Gr.
Bult
QUOTE (The Master)
Nou, wat is toepasselijker om een cadeau terug te geven met: Monique op t nummerbord...  :lol:  :lol:  :lol:  

Ik wilde iets gaan zeggen over 'niet geven maar nemen' en een dashboard in plaats van een nummerbord, maar dat doe ik toch maar niet :wink:
evill bravo
Erg jammer maar daarom had ik ook tireps er omheen gedaan op de meeting :wink: maar ja erg jammer!!
Oxygen
Ja wat een ei niet?

Dit is de laatste keer dat ie wat van mij krijgt.
SNEEKY
tja,shit happens ,niet????? :wink:
Triple B
QUOTE (Monique)
Ja wat een ei niet?

van spullen voor zijn bravo bedoel je :?:

of mat ALLES :?: :?: :wink: :wink: lol.gif lol.gif

mzzl peer
SNEEKY
hoop voor de Lizard vn niet lol.gif lol.gif lol.gif
Oxygen
QUOTE (BRaVo GT)
QUOTE (Monique)
Ja wat een ei niet?

van spullen voor zijn bravo bedoel je :?:

of mat ALLES :?: :?: :wink: :wink: lol.gif lol.gif

mzzl peer

Zijn bravo!!!!!!!!!!! :shock: Dat mocht ie willen.

Hij is gewoon lekker van ons samen, we betalen er allebei aan. lol.gif

En als het gaat om wie de meeste kilometers rijd in de bravo dan kan ik denk ik wel zeggen dat ie van mij is. lol.gif coool.gif

Ben allang al blij dat we het allebei leuk vinden. Anders krijg je altijd weer ruzie over geld enzo. Nu krijgen we ruzie over ; gaan we eerst verlagen of komt er eerst een bodykit lol.gif
The Master
Zou m eerst verlagen.... smile.gif (ruimte tussen de wielkassen is erg groot!!!) Stel dat je m dan gelijk 8 cm verlaagd ofzo puh2.gif
En daarna wil de body-kit, ligt die mss wel plat op de grond... Kan je beter dat dan DTM lippie onder je bodykit niet doen... smile.gif

En t gat met je wielkassen is dat 'opgelost' smile.gif
TheLizard
we gaan 3 cm omlaag en de bedoeling was voor kerst maar het bedrijf waar we het willen laten doen is een beetje traag
ik hoop dat het deze week nog gaat gebeuren
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.