Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wie heeft de grootste ?!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
graaf
Mededeling van de siteadmin:

Het valt mij op dat er steeds vaker wordt "ge-slow-chat" op het forum ( waar dan ook ) over wie nou de grootste pik heeft!.
(lees: de vetste, snelste, stoerste auto.... noem maar op).
Meer recent, een discussie die blijkbaar op een andere site/forum is begonnen en hier voort gezet word.

Allemaal leuk en aardig, maar het stoort de andere bezoekers.
Tevens maakt het het forum onoverzichtelijk, voor bijvoorbeeld gasten die langskomen om een oplossing te zoeken voor hun probleem.

Ik heb ook weer geen zin om kinderachtig te gaan lopen doen door posts weg te gaan halen, en "wie heeft de grootste" topics te verwijderen, dus probeer het zelf een beetje in de hand te houden.

We rijden allemaal mooie wagens, wie er nou de snelste/dikste heeft boeit allemaal geen ene fl***er, we houden van onse autotjes.
Laten we het zo houden biggrin.gif

Ik wil het gewoon leuk houden...
en ik hoop dat jullie dit begrijpen.
RARARA
Helemaal mee eens, Graaf !!
Alles valt en staat met RESPECT !
RARARA
P.S. : Deze man heeft de GROOTSTE !!!!

Triple B
ha ha ha ha lol.gif lol.gif lol.gif lol.gif

ja daar val nix tegen in tebrengen

de waarheid is om onder ogen tezien

mzzl peer
madbull
Ik heb het eerlijk gezegd met Graaff eens.. Hoewel het hier gezellig is, kom ik minder en minder, omdat het overzicht verdwijnt: zelden wordt een nuttige post gezet met inhoud.. Hoewel ik hier zelf ook aan mee doe (tot mijn spijt) zou ik liever zien dat bullshit in het chit-chat forum blijft..

salutem
sin
ik vind eerlijk gezegd the "how-to" te weinig "how-to" en te veel "geouwehoer" bevat

oplossing: sticky met how-to, met daarin link naar een apart comment topic

Gz
Diego
Ik vind het gewoon een fijn forum!!
maxxie
Ik heb lekker de grootste....
aangezien de marea weekend de grootste auto is waar dit forum voor bedoeld is......
alleen jammer dat ik "maar" een 1.9jtd heb......had achteraf graag de 2.4 gewild maar jah je moet er ook maar goed aan kunnen komen.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.