Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SCHADE :(
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
stifler_gt
GDVD, weer een deuk er bij aan de passagierskant, omdat 1 of andere droplul het niet nodig vindt om zijn portier vast te houden als hij instapt. Dit is dus nr. 3 !!!!!!!!!!!!! :evil:
Slider
Ik weet hoe erg het is. Ik probeer altijd een parkeerplaats te vinden met aan beide kanten ook 1 vrij. Maar ja is niet altijd mogelijk. Maar ik check dus wel altijd als ik terug kom of er een deuk inzit, en als er een auto staat onthoud ik ook altijd het kenteken. (ff in de gsm zetten). Dit soort geintjes overkomen altijd de mensen die juist heel zuinig op hun auto zijn. En inderdaad sommige mensen verdienen een rotschop...
LaTiNo
Ik doe ook wat Slider doet. Het helpt ook om um te plaatsen naast 4/5 deurs-autos (die hebben minder grote voordeuren) en niet naast al te oude auto's plaatsen. Als ik 500meter verder moet parkeren dan moet dat maar frown.gif

Ik moet tegenwoordig in een ondergrondse parkeergarage parkeren op mijn werk. Hou mijn hart elke dag vast frown.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.