Help - Search - Members - Calendar
Full Version: eindemper vervange bravA
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
kokkie
hallo,

ik heb een vraag/probleem, heb gister een einddemper opgehaald van Laser dus ik net de auto op de krik en eronder.... toen werd ik niet echt vrolijk, want zoals ik het zag zijn de einddemper en tussendemper 1 geheel :? ..

hoe kan ik dit het beste eronder vandaan hale want er loopt ook nog de kabel van de handrem over... en de tussendemper ertussen uit mag dat hier in NL voor de keuring?????

Ik hoop dat jullie me kunne helpe wat ik het beste kan doen.. met foto's zou het helemaal geweldig zijn lol.gif

greetz

robert
D-NisZ
Bestaat er niet de mogelijkheid om hem door te flexen tussen de tussendemper en einddemper? Zodat je je nieuwe einddemper er weer aanvast moeten lassen?
kokkie
flexen??? (bdoel je slijpe)..

ja das wel een mogelijkheid en dat moet ook zeker wel maar er loop ook nog de kabel van de handrem... en om nou onder de auto te gaan slijpe is denk nie zo'n strak plan

gr

robert
D-NisZ
QUOTE (kokkie)
flexen??? (bdoel je slijpe)..

ja das wel een mogelijkheid en dat moet ook zeker wel maar er loop ook nog de kabel van de handrem... en om nou onder de auto te gaan slijpe is denk nie zo'n strak plan

gr

robert

flex, slijptol is allemaal hetzelfde :roll:.. Waarom is slijpen onder je auto geen strak plan? Je hebt tegenwoordig speciale dekens ervoor biggrin.gif
kokkie
daar heb jij weer gelijk in :oops: kzal morge avond d auto ff op de put rijde op het werk en gelijk ff kijke of we nog van die dekens hebbe ligge...

Maar de tussendemper mag die er tussen uit voor de keuring want dan haal ik die er ook gelijk tusse uit coool.gif

greetz

robert
D-NisZ
QUOTE (kokkie)
daar heb jij weer gelijk in :oops:  kzal morge avond d auto ff op de put rijde op het werk en gelijk ff kijke of we nog van die dekens hebbe ligge...

Maar de tussendemper mag die er tussen uit voor de keuring want dan haal ik die er ook gelijk tusse uit  8)  

greetz

robert

Volgens mij moet je die fijn laten zitten haha, want daarmee produceer je wel wat decibels meer biggrin.gif
The Master
dB maakt allemaal nix uit, tussendemper mag er onderuit, zolang de cat er maar onder blijft, en je onder die uitstootblijft voor de APK
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.