stifler_gt
Dec 11 2003, 12:43
Hoi ik was wel benieuwd welke sleutels jullie hebben.
Ik zelf heb 1 blauw/paarse, 1 rode moedersleutel maar geen code kaart.
Die laatste schijn je ook te moeten hebben. Wat weten jullie hiervan?
LaTiNa
Dec 11 2003, 12:49
ik heb 2 blauwe en 1 moedersleutel en die is ook rood.
Bij mijn vorige bravo kreeg ik inderdaad een kaart erbij maar bij deze weet ik het niet.
gr
i
2 blauwe
1 paarse
2 code kaarten
Monstra16v
Dec 11 2003, 13:04
2 blauwe 1 rooie en een code kaart hebben jullie et welleens gehad met die code schijnt een heel proces te zijn
marcelv8
Dec 11 2003, 13:08
1 grote rode en 2 normale blauwe
en geloof ik 1 codekaart.
marcelv8
Dec 11 2003, 13:16
QUOTE (stifler_gt)
Hoi ik was wel benieuwd welke sleutels jullie hebben.
Ik zelf heb 1 blauw/paarse, 1 rode moedersleutel maar geen code kaart.
Die laatste schijn je ook te moeten hebben. Wat weten jullie hiervan?
die rode zit de code in, dus die gebruik je normaal nooit aleen met problemen met die code. verder hoor je 2 normale sleutels (blauwe) te hebben, als jij er 1 hebt lijkt mij dat de oude eigenaar / garage er nog eentje heeft.. :roll:
Hier ook .. .1 blauwe en 1 rooie ... verder niks
maxxen
Dec 11 2003, 17:58
je moet 2 blauwe en 1 rode hebben en een codekaartje.die rode moet je hebben voor sleutels bekend te maken en voor als je problemen hebt met het injectie systeem.greetz maxxen
Dutch Dimension
Dec 18 2003, 22:06
Heb 2 blauwe en een rode sleutel
Heb ook 2 soort van code kaartjes
Slider
Dec 18 2003, 23:28
2 blauwe
1 rode
2 code kaartjes
evill bravo
Dec 19 2003, 09:27
same here 2 blauwe en 1 rode sleutel en een code kaart
Triple B
Dec 19 2003, 10:27
1 grote rode en 2 normale blauwe
en geloof ik 1 codekaart
mzzl peer
Wilmor
Dec 19 2003, 10:45
1 blauwe (met zapper voor de deuren), 1 normale blauwe en 1 rode en ook nog 1 codekaart.
BravoHGT20v
Dec 19 2003, 11:30
Ik heb 2 Blauwe sleutels + 1 Rode. En 2 code-kaarten.
BravoHGT20v :roll:
The Master
Dec 20 2003, 00:09
Nou, ik ook maar eens kijken dan
2 blauwe sleutels, 1 rooie, en ben de eerste met 3!!! code kaarten :twisted:
2 stuks voor sleutel code's (exact hetzelfde kaartje)
1 voor radio
Dutch Dimension
Dec 20 2003, 08:38
Dan heb ik er ook 3.
Alleen de radio heb ik niet
stifler_gt
Dec 20 2003, 18:06
en ik mis dus 1 blauwe en een code kaart
Bravotje
Dec 20 2003, 18:29
heb ook 2 blauwe en een rode en een code kaart
marcelv8
Dec 20 2003, 18:59
QUOTE (stifler_gt)
en ik mis dus 1 blauwe en een code kaart
OhhOhh.... dan is die blauwe dus nog ergens in omloop.....hou je auto maar in de gaten zou ik zo denken.... :roll:
ik geloof dat alleen die rode echt boeiend is... als je die kwijt ben schijn je nogal een probleem te hebben...
greets Bob
marcelv8
Dec 21 2003, 19:07
QUOTE (TD-Abarth)
ik geloof dat alleen die rode echt boeiend is... als je die kwijt ben schijn je nogal een probleem te hebben...
greets Bob
klopt, met de rode kunnen je normale blauwe zo nagemaakt worden..dus nooit de rode in / bij je auto leggen :!:
Dutch Dimension
Dec 21 2003, 20:12
als je blauwe wilt na maken willen ze ook de codekaart zien hebben ze me bij de dealer vertelt.
Tartarus
Dec 21 2003, 21:02
2 blauwe , 1 rode en 2 codekaarten
marcelv8
Dec 21 2003, 21:03
QUOTE (Remco Mathijssen)
als je blauwe wilt na maken willen ze ook de codekaart zien hebben ze me bij de dealer vertelt.
ja dat is ook zo, wel vreemd dat zoveel mensen hier of maar 1 blauwe hebben of geen codekaart.. :?
Dutch Dimension
Dec 21 2003, 21:06
vind ik ook al zo vreemd :?
marcelv8
Dec 21 2003, 21:15
daar hoort een dealer (alsie bij een dealer vandaan komt) toch naar te kijken... datie bij inruil alle originele sleutels e.d. krijgt.. :roll: en die bij verkoop weer meegeeft..
Dutch Dimension
Dec 21 2003, 21:18
Ja ,dat deed die van mij ook
marcelv8
Dec 21 2003, 21:20
QUOTE (Remco Mathijssen)
Ja ,dat deed die van mij ook
jah mijne ook..
actionmanroog
Dec 23 2003, 13:08
ja, mijn dealer zei hetzelfde.
en heb ook 2 blauwe, 1 rode en 2 code-kaarten
en anders bij inruil bij een dealer zal hij, de dealer, er ook om vragen.
zei hij tegen mij.
bij een handelaar weet ik het niet.
SNEEKY
Dec 27 2003, 08:50
ik ook 2 blauwe met afst. bediening voor deuren,1 rooie en 1 codecard
The Master
Dec 27 2003, 20:50
QUOTE (SNEEKY)
ik ook 2 blauwe met afst. bediening voor deuren,1 rooie en 1 codecard
:twisted: :twisted: :twisted: Kosten???
Dutch Dimension
Jan 4 2004, 16:04
las gister in het instructieboekje van mijn Bravo dat je twee codekaarten moest hebben, ook moest je een rode en twee blauwe sleutels hebben.
marcelv8
Jan 4 2004, 16:58
QUOTE (Remco Mathijssen)
las gister in het instructieboekje van mijn Bravo dat je twee codekaarten moest hebben, ook moest je een rode en twee blauwe sleutels hebben.
:shock: waar zijn die
2 codekaarten voor dan? Heb er maar een.. :roll:
The Master
Jan 4 2004, 17:10
1 om je sleutel bij te laten maken (in combi met je moedersleutel)
1 = een diefstal code voor je (originele) fiat radio...
marcelv8
Jan 4 2004, 18:37
Oooow heb die radio toch niet meer
ruffneck
Jan 11 2004, 21:16
2 blauwe en een rooie en een kaartje.
bravo hgt
en die rooie moet je niet mee rijden als er een foutje in je systeem zit reseten ze hem met die rooie , als je er mee rijd kan hij ook fout meldingen geven zei de dealer hier in vlaardingen
Jan Willem
Jan 29 2004, 09:55
Twee blauwe sleutels, met twee losse (ronde) ab units, 1 rode moedersleutel, 1 sleutelkaart en 1 radiokaart. Deze laatste heb je alleen nodig als je niet de basisradio hebt. Ik heb de H, en dus het kaartje met de code. Verder is er nog de L en de M geloof ik, de L is de basisradio, die heeft du geen kaart (geen antidiefstalcode). Voor de M weet ik het niet zeker. Dacht dat die wel een antidiefstalcode had.
digiwiew
Feb 8 2004, 14:35
hoi hier twee blauwen met remote voor zentrale deur vergrendeling een rode zonder cv twee code kaarten groeten digiwiew
De code kaart heb je nodig voor een veiligheidsstart. Mocht, om een of andere reden, je auto niet meer starten omdat hij de sleutel niet herkend. Dan kun je met de code op de code kaart toch je auto starten. Ik heb het instructieboekje even niet bij de hand, maar als ik het goed heb gaat het als volgt:
Houdt de gaspedaal ingedrukt. Duw de sleutel in het contact en draai deze naar de eerste stand. Het code lampje gaat nu knipperen. Je moet nu met de gaspedaal de code in gaan voeren. Ieder cijfer van je code voer je in door net zo vaak je gaspedaal in te trappen. Laat de gas los en voer het eerste cijfer in door net zo vaak op de gas te trappen als het cijfer. Vervolgens wacht je totdat het code lampje uitgaat en ga je verder met het volgende cijfer. Als je zo alle cijfers van je code hebt gehad gaat het lampje heel snel knipperen en kun je doordraaien om te starten.
Als je een vergissing maakt kun je weer overnieuw beginnen.
Dit heb je nodig als je auto om een of andere reden je sleutel niet meer herkend en je staat langs de weg(of ergens anders uit de buurt van een dealer). Dan kun je alsnog starten en naar de dealer rijden. (Of eerst naar huis om de rode sleutel te gaan halen :? )
Dit is dus goed om te weten en je moet dan eigenlijk ook altijd het code kaartje bij de hand hebben.
Het kan zijn dat het een en ander niet helemaal klopt, maar ik vertel dit dan ook uit mijn hoofd.
Grigio Madness
Mar 7 2004, 20:41
1 rode
2 blauwe sleutels
1x moederkaart
willum
Mar 16 2004, 18:17
Maar wat moet je doen als je alleen die 2 blauwe sleutels hebt???
:roll:
Weazel
Mar 16 2004, 18:52
heb ook alleen twee blauwe de rest ligt in de garage.
willum
Mar 16 2004, 21:25
Maar ik weet helemaal niet waar ze zijn..... :cry:
Heb ze niet meegekregen bij het kopen van mn bravootje :oops:
Is het erg als er geen Moedersleutel bij zit ?
Want ik kan een bravo kopen 1.6 gt 1999 met 52000 gereden kost normaal 9250 maar zonder Moedersleutel voor 8000 euro.....
Wel bij een Fiat garage ....
Zonder moedersleutel heb je echt een probleem als je sleutel zijn veiligheidscode verliest. of als jij je sleutel verliest ... want dan kunnen ze geen nieuwe aanmaken.
Ik weet het niet ... maar dat lijkt me nog al rot.
Heb het al een keer met een Seicento gehad ....dus ik stik daar niet meer in. Trouwens : die Fiat garage kDpo8r best een nieuwe vragen bij Mama Fiat.
Justy_Perfect
Apr 24 2004, 16:45
heb alleen 3 blauwe :roll:
markwilts
Apr 24 2004, 17:59
heb allen maar één blauwe en een rooie
één kaart en nog een kaart voor alarm...
is zo'n blauwe sleutel bij te maken?
Dream Hitchers
Apr 25 2004, 14:57
Het is bij te maken als je de rode(moeder)sleutel hebt wel + de code kaart
hehe ik heb 1 blauwe goeie sleutel
1 blauwe kromme sleutel
1 Rode moeder sleutel
3 code kaarten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.