Help - Search - Members - Calendar
Full Version: mn nieuw abarthje
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
abarthje
eindelijk mensen is tie klaar en heb ik alles op internet staan je kan ff gaan kijken op www.ropeal.tk en dan onder bravo daar staat het verhaaltje van mijn bravo verleden en toekomst

je kan op de foto's klikken om ze te vergroten
veel kijk plezier of niet

greets ronny
graaf
nondegodver!!!

Dat heb je mooi voorelkaar gekregen!

Wat was er tegen je aangereden bij het eerste ongeluk ??

pff.. dit zal me allemaal wel flink duitengekost hebbne ofniet ?
MR. HGT
:cry: Erg hoor om een Bravo zo op een aanhanger te zien staan. wat was er gebeurt met de auto en had je zelf nog wat of heb ik nou een toppic over het hoofd gezien?

Je nieuwe Bravo ziet er weer strak uit, ook wel lekker natuurlijk een auto zonder krasjes of plekjes, ik miste alleen die mooie velgen die onder je vorige Bravo zaten.
Nu maar hopen dat je van deze Bravo langer kan genieten.

Gr. Martin
maxxen
ik zie dat het goed gekomen is met die bumper van mij.hij heeft en mooi plaatsje gekregen,hoop dat je er veel plezier van hebt.greetz maxxen
SNEEKY
DAT noem ik nou es prachtig werk man,proficiat,héél mooi gedaan :wink:
abarthje
wat tegen mij aan is gekomen ; was een brieven bus en een heel stuk muur , ik moest uitwijken voor een andere wagen die net ging inhalen voor een bocht die ik uit kwam en die eikel (als ik het zo mag zeggen) is gewoon doorgereden en heb alles zelf moeten bekostigen

met mij scheelde er niks maar bovendien met mijn moeder ook niks en die zat op de passagiers stoel (stevig wagentje toch zo een bravo)

de prijs heb ik nogal kunne drukken om dat ik voor het grootste deel alles zelf gedaan heb en voor het spuiten heb ik beroep gedaan op een vriendedienst dus al bij al viel het goed mee
MR. HGT
:shock: Dan heb je moeder zeker geluk gehad :shock:

En eikel is veel te zacht uitgedrukt.
graaf
QUOTE (abarthje)
..
de prijs  heb ik nogal kunne drukken om dat ik voor het grootste deel alles zelf gedaan heb  en voor het spuiten heb ik beroep gedaan op een vriendedienst  dus al bij al viel het goed mee

ah smile.gif
Dan weet ik in iedergeval waar ik heen moet als ik ooit flinke schade heb puh2.gif

Gelukkig maar dat alles goed gekomen is.
SNEEKY
denk ik ook,je moeder is heel graag gezien hierboven denk ik :wink:
Hyper
ik ben er stil van geworden.... maar 1 woord voor jouw!!

HULDE biggrin.gif
abarthje
thx peops voor de posetieve reply's
redface.gif redface.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
sin
het is heel netjes gedaan, MAAR als ik mijn auto volledig moest laten spuiten en bijwerken, had ik toch nog wat extra zaken gedaan :?

welke verlaging zit erop?
abarthje
ik weet nie eh maar mss is niet iedereen van huise uit zo rijk als u
Slider
Met verbazing je je site gelezen.... Knap staaltje werk. Super!
Gelijk een vraagje voor je; wat is dat voor gaas dat je in je voorbumper hebt? Waar hebbie het gekocht en wat kostte het? En last but not least; kom je met deze mooie wagen ook op de meeting?
Monstra16v
echt een mooie wagen geworden beter als de eerste vin ik apart kleurtje is toch nie het orginele paars?

iedergeval heel veel succes met deze bravo en hopen dat je nooit meer zon mongool tegen komt .
sin
QUOTE (abarthje)
ik weet nie eh maar mss is niet iedereen van huise uit zo rijk als u

rijk lol.gif , dan reed ik wel met iets anders :wink:

ik ga werken voor mijn geld, mama en pappa lachen als ik geld kom vragen voor de auto lol.gif

met andere dingen bedoelde ik dus, stooranden weg, kassen achter uitkloppen, pinkers weg, spiegelvoet meespuiten, ...

welke verlaging is het nu?
Monstra16v
mijn ouders lachen nie eens als ik om geld kom vragen voor de auto ze reageren er gewoon niet op

en et lulligste vin ik dan nog dan vraag je kleine dingen voor de kerst zoals booskijkers of lampcover omdat dit je hobby is neej neej niks voor die auto
abarthje
de vering is van abarth zelf hebben ze mij verteld
en de rest zie ik niet zo zitten om te doen ik wil niet met een alledaagse jhonnykar rondrijden en da kassen hoeft niet mijn 17" gaan er nog perfect onder zelfs met 3 man achterin

ik ben zeer conent nu zoals hij is

maar gelukkig dat smaken verschillen he
voor de rest wil ik nog is iedereen bedanken voor het commentaar

groetjes ron
abarthje
tis idd niet helamaal de zelfde kleur en in de zon lijkt die ook wat feller omdat er een paar lagen vernis extra overheen zit

het gaas dat is van foliatec : strectch grid fine meshed zilver : art.nr.34717 en zou normaal iets rond de 25€ moeten kosten

:wink: groetjes ron
sin
QUOTE (abarthje)
en de rest zie ik niet zo zitten om te doen  ik wil niet met een alledaagse jhonnykar  rondrijden  en da kassen hoeft niet  mijn 17" gaan er nog perfect onder zelfs met 3 man achterin  

1. ik geef u subtiele stylingtips en gij begint over johnykar. bedankt voor het compliment trouwens :evil:

2. kassen uitkloppen is niet hetzelfde als uitrollen. uitrollen doet ge als uw banden raken. uitkloppen is de buitenkant breder maken, bol kloppen. zoals een golf dat heeft :?
abarthje
kwas ma wa aant jenne ge het ok en sjiek karreke geen twijfel over

en uitrolle hedde gelijk in

:wink:
Hyper
willen de heren uit Belgie correct Nederlandse schrijven, dan snappen de rest van de forumgebruikers het ook biggrin.gif

Alvast bedankt heren
abarthje
sorry mijn schuld

kracht der gewoonte denk ik

want ben namelijk van bloed uit ook een nederlander :wink:
Bobi
awel geen bels meer klappen he dar hee kik dus echt geen goeisting in

ge kunde beter uwen velo gaan kuissen
The Master
Hoooooooooooooooooooooooooooo maar weer dames biggrin.gif

www.fiatbravoforum-in-een-hele-gekke-taal.info een idee voor jullie biggrin.gif

Ontopic plz coool.gif

(mss is t wel ontopic, maar ik snap er geen hol van puh2.gif dus anders in t (beetje) correct nederlands :wink: )
Monstra16v
QUOTE (The Master)
Hoooooooooooooooooooooooooooo maar weer dames  :D  

www.fiatbravoforum-in-een-hele-gekke-taal.info een idee voor jullie  :D  

Ontopic plz  8)

(mss is t wel ontopic, maar ik snap er geen hol van  :P dus anders in t (beetje) correct nederlands  :wink: )

wablief
LaTiNo
Hmmm, wielkasten uitkloppen was misschien wel een goed idee als je daarmee het effect van een M3 of 147GTA mee kunt bereiken! coool.gif
Monstra16v
zo extreem zou hetw el nie worden..
madbull
Awel mannen, der ies toch nix nie zo schoon als het Vlaamsche taaltje? Ben ekik daar ne groote fan van ej, ier spreken ze dadook ammel zo schoon, hier 3km verderop, over de grens. Gaan ekik daar tanken, en ambiance maken op de zaterdagavond, maar hebbekik wel eens ambras gehad mee nen vlaming omda iek te lang naar em deed kijken, das wel sund dan.

Jongens, der is niets zo mooi en duidelijk als het Vlaams
I love Belgium
Monstra16v
dat heb ik onlangs op den radio gezien.
graaf
QUOTE (Monstra16v)
dat heb ik onlangs op den radio gezien.

dik!! hedde gy ene radio met schermpkes d'r aan?
abarthje
nu ik ff tijd heb ff mn nieuwe velgjes posten
moet alleen nog voor nieuwe bandjes kijken

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=524[/img]

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=525[/img]
Tartarus
W :shock: W
is echt mooi man heeft uw wagen echt race allures
maarja wat wil je met OZ wheels
The Master
NETJES!!!

Heel gedruft dat witte, staat netjes! Snap dat niet iedereen t mooi zal vinden, maar ik vind t strak! (had van mij t 1 slagje groter mogen zijn...)

Maar nog, erg netjes
Monstra16v
aplaus heel netjes zejker bij dat paars
SNEEKY
ik vind het gewoon prachtig man :shock:
Dutch Dimension
Dat is onwijs gaaf lol.gif lol.gif coool.gif :wink:
MR. HGT
Je auto ziet er weer goed uit jongen, lijkt me echt lekker een auto zonder krasjes.
stifler_gt
echt geweldig die velgen.
sin
idd, op voorhand had ik het u wss afgeraden

maar ik vind het zeer goed geslaagd :!:
Dannsky
Mooie bolide, kan er nix van zeggen!!! smile.gif
Monstra16v
ai manne nu ga ik voor de zwarte velgen hehe wit is er al 1 maar zou dat staan
madbull
QUOTE (Monstra16v)
ai manne nu ga ik voor de zwarte velgen hehe wit is er al 1 maar zou dat staan

Daar is dit niet het goede topic voor, dus ik stel voor dat we daar hier niet over gaan discussieren. Overigens denk ik zeker van wel :wink:
evill bravo
iemand een bakje voor me???? lol.gif
Triple B
zeker een puike bak

mzzl peer
Fré
Verdorie!

die velgen zijn geslaagd!!!
SilverBravo
knap werk man :!: :!: :!:
sin
spotted @ quick/kinepolis hasselt zaterdag 29mei om 13u

heb er ff bijgestaan, maar wist natuurlijk niet wie de bestuurder was. er kwam ook niemand aangelopen...

mijn verhoogde keuring-modus bravo stond een beetje verder :wink:
abarthje
spotted @ quick/kinepolis hasselt zaterdag 29mei om 13u

klopt ja was er gaan eten met mijn collega's maar ik had helaas ook te laat mijn mede bravo rijder gezien volgende keer beter :shock:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.