Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Berichten plaatsen als "Gast" uitgeschakeld.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
graaf
Ik heb er even over na zitten denken.
En heb de knoop doorgehakt.

Je kunt vannaf nu niet meer als "Gast" berichten plaatsen.
Als je een bericht wilt plaatsen op het forum, moet je je registreren.
Hierdoor zullen perongeluk-als-gast-gepostte berichtjes door leden niet meer mogenlijk.

Hoofdreden eigenlijk is, dat ik wil voorkomen dat gasten bijv. een advertentie plaatsen zonder contact gegevens, en daarna nooit meer terug komen.
Triple B
ik geef je groot gelijk

en eigenlijk moet je ook iets kunnen regelen dat als mensen zich lid gemaakt hebben en langer als een maand nix posten het lidschap weer ontzeggen zo blijven de leden aantallen wel up to date

mzzl peer
graaf
QUOTE (BRaVo GT)
ik geef je groot gelijk

en eigenlijk moet je ook iets kunnen regelen dat als mensen zich lid gemaakt hebben en langer als een maand nix posten het lidschap weer ontzeggen zo blijven de leden aantallen wel up to date

mzzl peer

Hiermee kwam Slider vannacht ook, en hebben eventjes hierover gesproken.
In de loop van de week zal ik een "mailing" eruit gooien naar leden die de afgelopen maand niet actief zijn geweest en maar max 10 berichten hebben gepost ofzo.
Triple B
ja wat het staat heel leuk 69 leden maar er zijn er maar 30 of actief

mzzl peer
Padlarf
Mee eens, zeker nu je niet meer kan posten als gast zullen we veel leden erbij krijgen die voor 1 of 2 keer iets posten en vervolgens niet meer terugkomen.... Dus lijkt me idd verstandig om in-active leden eerst een soort waarschuwingsmail te sturen en vervolgens ze te verwijderen.
The Master
Ja, maar dat heb je heel vaak, en dat blijf je houden dat alle mensen berichten posten....

Sommige lezen ook alleen alles (als lid) en posten niet of zelfs nix.. :roll:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.