Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Standaard toerenteller achteraf te plaaten op 1.4?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Johnny Bravo
AAN IEDEREEN, ik zelf een 1.4 12v s en heb geen toerenteller is het mogelijk om dit als nog te plaatsen.

Ik heb nu alleen de benzine meter, temperatuur meter en de snelheidsmeter.
Johnny Bravo
kan echt niet of weet niemand het als dat zo is mag er wel een slotje op
NEO
Je kan een andere kastje kopen waar wel alle meters opstaan.
Gewoon ff op een sloop kijken voor een bravo/brava SX.

Of een RPM meter van autostyle ,die is apart en kun je op je dashboard plaatsen.

Greetz Neo
NARDO
je kunt dit ook eens proberen:

succes :wink:
Johnny Bravo
bedankt voor jullie reactie. dit had ik ook begrepen maar is de aansluiting dan wel aanwezig enzo voor montage
NARDO
ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik weet dat er toerentellers zijn die je vastklemt op een bougiekabel en die dan de toeren berekent.
dit werkt in elk geval zo bij racescooters, waar ik mee werk dus denk dat t ook moet kunnen op auto's.
monteur
toerental signaal kan je bij je ontsteking afpakken
NARDO
bijna hetzelfde...
BravoEddy
QUOTE (Johnny Bravo)
AAN IEDEREEN, ik zelf een 1.4 12v s en heb geen toerenteller is het mogelijk om dit als nog te plaatsen.

Ik heb nu alleen de benzine meter, temperatuur meter en de snelheidsmeter.

Snap het ff niet. Heb zelf een 1.4 SX maar met een toerenteller. Dacht dat alle 1.4's met een toerenteller werden geleverd?
The Master
Neej, de 1.4 S is zonder, de 1.4 SX is met toerenteller
Dutch Dimension
Heb maandag een 1.4 zonder toerenteller gezien

Die klokken lijken veel op de BravA klokken

Sneleheids meter is niet rond zag ik
Dus asl je dan een klokkenspul van een BravO/A kan krijgen kun je die denk zo over zetten :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.