Green Fantasy
Feb 12 2005, 15:20
hallo luitjes
aankomende dinsdag wordt de bijrijderskant helemaal gespoten. wegens lelijke kras op de deur. het volgende wat komen gaat is de achterbumper. er komt een diffuser onder. (weet nog niet welke). nu wil ik proberen om de zwarte stootrand te laten vervallen. zijn er al mensen die dit hebben gedaan?? zo ja? wat is de makkelijkste weg omdat dan te doen? en hoe hebben jullie het opgevuld??
gr youri
Dutch Dimension
Feb 12 2005, 15:28
Stootrand is een met de bumper
Bij het spuiten in de fabriek hebben ze de stootranden afgeplakt
wat je dus kunt soen is hem proberen vlakker te schuren en dan opvullen met Gapol
Green Fantasy
Feb 12 2005, 16:27
dan moeten we zoiets maar gewoon gaan proberen. gapol is dat er speciaal voor?? en waar koop je dat?
Dutch Dimension
Feb 12 2005, 16:42
gapol is een soort plamuur maar dan steker
Exclusive Bravo design heeft het ook gebruikt voor zijn achterstootrand weg te werken
En ik heb een vermoeden dat The Lizard het ook gebruikt voor zijn A-stylen
Kan je volgens mij bij een lakboer wel kopen :wink:
Oxygen
Feb 12 2005, 16:52
Klopt wij hebben het ook gebruikt. Zowel voor de achterbumper en nu ook de A stijlen. Gerard heeft het via internet besteld (goedkoper). Het werkt perfect mits het niet te koud is anders is het erg stug om te verwerken.
Green Fantasy
Feb 12 2005, 16:56
had gerard al een PM gestuurd of jullie dit ook gebruikt hebben. maar heb het antwoord al.
Dutch Dimension
Feb 12 2005, 16:59
QUOTE (Oxygen)
Klopt wij hebben het ook gebruikt. Zowel voor de achterbumper en nu ook de A stijlen. Gerard heeft het via internet besteld (goedkoper). Het werkt perfect mits het niet te koud is anders is het erg stug om te verwerken.
Hbe ik dan toch niet gek gezien van die autostyle foto

(zwart grijze plamuur zooi ,das Gapol :wink: )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.