QUOTE (Tweeling)
Ik weet niet of het duur is.. Ik heb gisteren mijn andere auto laten verlagen.. Megane Cabrio
En dat was verlagen voor en achter...Achter is Torsie..en uitlijnen voor 249 euro..Torsie is vaak lastig dus ik heb het idee dat het wel goedkoper kan.. maar weet het niet zeker..Gewoon even rondvragen bij anderen...
Succes
offtopic @ tweeling: Met torsie vering vervangen ze niet de veren maar schroeven ze gewoon heel de schokdemper omlaag, en hoef je dus alleen maar de 2 voorste veren te kopen. Dus jij betaalde voor 2 veren + arbeid 250 Euro en NOS betaald voor 4 veren + arbeid 300 Euro.
Lijkt me best een goede deal.
ontopic @ NoS: Als je het zelf gaat doen heb je waarschijnlijk speciale klemmen nodig om de veer in te drukken tijdens het monteren op de schokdemper. Dus misschien slim om eerst even te informeren of iemand in je kennissenkring zulke klemmen heeft.
En na verlaging is het ook een must om je remdrukverdeler bij te stellen, wederom een reden om naar de garage te gaan.
Als ze voor 300 Euro ook dat bij de arbeid hebben zitten dan zou ik het zeker laten doen.