Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Interesse check..
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Basjeturbo
Zijn er mensen op het forum die SERIEUS interesse hebben in een motorkap in F50 look voor de Bravo.
Hij is volledig uit GFK(glas fiber kunstof).
Dus geen naden/scheuren zoals bij metaal mogenlijk is als het niet goed wordt vervaardigd, uiteraard zullen er mensen zijn met deze ervaring.
Ander punt is dat hij ongeveer 50 a 60 % lichter is qua gewicht.
Prijs zit rond de 450 euro.

Ik pols dit omdat ik iemand van een duits fiatforum mij een adres heeft gegeven die wellicht deze motorkappen wil produceren. Wellicht dat er bij afname van meerdere kappen een lagere prijs is te regelen.

Dit is op het moment een interesse check dus onder voorbehoud, maar wel alleen als je echt interesse hebt.
Triple B
plaats even een foto van zon motorkap dan dan weet iedereen waar je het over hebt

mzzl peer
Basjeturbo
al doende leert men, de foto staat erbij.
Best handig zo`n fotogalerij op de site.
Bobi
humzz... ziet er zeer strak uit maar wat is ong. de richtprijs?

ow sorry 450 euries dus... tsja ik weet niet wat een originele zou kosten? anders is het misschien een leuk alternatief als je de voorkant aan barrles rijd...
The Master
dan is t niet orgineel meer... :roll:

Maar ja, is wel kick... biggrin.gif
€450.... word dat nog lager of niet... smile.gif
Basjeturbo
Hou maar gewoon 450 euro aan als het lager kan is het een meevaller.
Maar ja als ze hem gaan maken zulen ze er wel op willen verdienen denk ik. dus denk niet dat er schrikbarend veel vanaf gaat als dat gaat gebeuren.
Maar ja als het niet gevraagd wordt dan weet je het niet.
Dutch Dimension
Als ze goedkoper zijn ben ik wel geinterreseert
Bobi
maarre... stond die bravo op essen? ik ben gisteren geweest maar heb m niet gezien hoor!
sin
foto is van Internationaal tuning salon in mechelen tijdje terug
Bobi
ow... ik dacht dit nl op te maken aan de posters op de achtergrond...
graaf
Verplaatst van V&A naar Algemeen
TS bied niks aan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.