Triple B
Nov 28 2003, 17:18
ik zou wel eens willen weten van de leden wat voor auto ze rijden en/of ze er naar op zoek zijn?
[color=blue][/color]lid worden staat vrij :!:
reacties zijn welkom
mzzl peer
The Master
Nov 28 2003, 20:08
Kunnen gasten wel stemmen... :roll: :shock:
Bij niet alle fora (forums) dan dat...
marcelv8
Nov 28 2003, 20:40
ik denk dat gasten niet kunnne stemmen, log maar eens uit en dan zie je alleen de uitslag zonder dat je kan stemmen. (Dan zijn er dus al 4 members die zich als gast voordoen.....) :roll:
LaTiNo
Nov 28 2003, 22:13
Ik heb geen Bravo
Maar mijn vriendinnetje wel
Padlarf
Nov 29 2003, 15:39
QUOTE (LaTiNo)
Ik heb geen Bravo

Ik zie inderdaad dat je gestemd hebt
madbull
Nov 29 2003, 17:33
QUOTE (Padlarf)
QUOTE (LaTiNo)
Ik heb geen Bravo

Ik zie inderdaad dat je gestemd hebt

Riekt naar competitievervalsing!
Slider
Feb 22 2004, 21:41
Schop!
Misschien leuk voor de statistieken als mensen die hier nog niet langs zijn geweest deze poll even invullen.
marcelv8
Feb 22 2004, 21:48
miss moet je er ff zo'n "sticky" vanmaken, anders staatie straks weer onderaan he :wink:
Slider :arrow: Goed idee, gelijk gedaan.
LaTiNo
Feb 23 2004, 15:58
hey, wie is die andere 'andere auto' ?
Tartarus
Feb 23 2004, 17:49
ken er wel een paar ze
- mikkel ( honda )
- vegagucci ( seat leon )
- forza tom ( fiat cinquecento )
- WesleyRoy ( fiat seiciento )
- Coen ( fiat coupe )
en nu ook
- maxxen ( fiat punto )
coendek
Feb 25 2004, 23:33
Yup,
el coupe
Weekend2.4TDS125
Mar 4 2004, 19:30
En hoppa....er staan evenveel Marea's als Brava's! Misschien wordt het tijd het forum een nieuwe naam te geven. Iets van Bravo/Brava/Marea Forum :wink:
BravoHGT20v
Mar 4 2004, 19:52
Met alle respect, maar een nieuwe naam lijkt mij geen goed idee. Het is en blijft voor het merendeel een fiat Bravo forum, net zoals het een Fiat Bravo Club is.
Je moet een naam met een redelijke bekendheid niet zomaar veranderen. Ook denk ik dat een Bravo een grotere doelgroep heeft dan een van de andere genoemde modellen.
Groeten Mark.
Weekend2.4TDS125
Mar 4 2004, 20:16
QUOTE (BravoHGT20v)
Met alle respect, maar een nieuwe naam lijkt mij geen goed idee
En ik maar denken dat een :wink: genoeg is om te laten merken dat ik de naam zo ook wel best vind. :oops: Zoals altijd gaat het om de inhoud en niet om de naam van het beestje.
Boeiend forum, ongeacht de naam.
Groetz,
Jan
BravoHGT20v
Mar 4 2004, 20:40
Mijn reactie was ook niet verkeerd bedoeld !! :wink: Dus voel je vooral niet aangevallen, je bent uiteraard van harte welkom op het Forum. En ik hoop dat we allemaal onze kennis en kunde kunnen gaan delen.
Groeten Mark
Hier ook een Bravo bezitter en erg trots.
Was al druk op zoek naar de juiste sites en denk dat ik er nou toch echt wel 1 gevonden heb !
M'n Bravo heeft nog veel werk nodig, maar ik rij hem helaas op in 3 jaar.
Dus in het komende jaar maar de meeste veranderingen doen .... dan heb ik er nog wat aan.
The Master
Apr 3 2004, 19:02
QUOTE (Peer)
maar ik rij hem helaas op in 3 jaar
Klinkt niet best...? Ga je dan veel KM maken...???
Dutch Dimension
Apr 3 2004, 19:03
QUOTE (Remco Mathijssen)
Hehe ... dat hoor ik wel eens ...
maareeh : ik rij 200 per dag ....
dus ik rij al gauw 60.000 per jaar ...
heb hem met 92.000 gekocht afgelopen september en hij staat nu op 130.000.
Ach ja .. het is een heerlijke auto ...dus ik hoop dat hij langer meegaat dan 350.000 ....
henderik
Jun 8 2004, 22:08
Nou ik heb met veeel plezier een marea.Het soort laat zich in de avatar zien maar het maakt mijns inziens niks uit of je een bravo,brava of marea rijdt want de beleving is groot en gelijk genoeg.
Ik rijd marea omdat ik na vele stations en 3deurs auto's ook wel weer eens een sedan wilde.En ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over.
henk
Bravo1.8GTI16V
Jul 15 2004, 21:04
Jeps, ook ik de trostse bezitter van een Bravo.
Heb er wat probs mee gehad maar verder dik tevreden, vooral die prijs vergelijking met een VW Golf (zelfde klasse, zelfde rijeigenschappen). Rij je dan in je golf die dik 3000 euro duurder is en dat alleen omdat er VW Golf opstaat, lol.
Nou ja de groetjes maar weer.
BRAVO gtje
Jul 15 2004, 21:54
YonKie
Sep 12 2004, 10:34
BRAVA !!
Justy_Perfect
Oct 22 2004, 14:47
Ik wil 2 x kunnen stemmen, heb er immers 2 voor huis staan!
Een Bravo en een Marea Weekend
beasar
Nov 14 2004, 19:59
Ik heb er ook 2 voor de deur staan. Een nette bak ( de brava!!! ) en een cross peugie 205. Maargoed die tel ik dan maar ff niet mee.
blueboy
Dec 21 2004, 01:22
Bravo !
Rokossovski
Jan 13 2005, 11:16
Als nieuweling zal ik mijn verzameling ook kenbaar maken;
Bravo 1.6/16V, Fiat 124 Sportcoupé (1967) en een Alfa 75 Indy waar ik een 2.0 l TS in heb geplaatst.
Richard
Jan 13 2005, 12:52
Heb nog helemaal nix.. Maar op zoek naar bravo of punto...
Triple B
Jan 13 2005, 16:07
QUOTE (Richard)
en wat voor iets zoek je dan en rond welke prijs klasse en wat mogen de MAX km's zijn?
Richard
Jan 13 2005, 23:55
QUOTE (Yellow scorpion)
QUOTE (Richard)
en wat voor iets zoek je dan en rond welke prijs klasse en wat mogen de MAX km's zijn?
Zoals er een paar al weten, ben op zoek naar een HGT (bravo alhoewel ik punto toch ook wel leuk vind) onder de 100.000 km. En voor om en de nabij 8 duzend
Snap alleen niet dat sommige zeggen een hgt met geel knipperlichtje is geen HGT.... Zie alleen maar HGT's te koop staan met geel knipperlichtje.
QUOTE (Richard)
QUOTE (Yellow scorpion)
QUOTE (Richard)
Zoals er een paar al weten, ben op zoek naar een HGT (bravo alhoewel ik punto toch ook wel leuk vind) onder de 100.000 km. En voor om en de nabij 8 duzend
Snap alleen niet dat sommige zeggen een hgt met geel knipperlichtje is geen HGT.... Zie alleen maar HGT's te koop staan met geel knipperlichtje.
verkeerd geplaatst want de hgt heeft langewerpige knipperlichten en de non hgt heeft een soort eitjes en dat is het verschil want de kleur is standaard geel en voor de hgt hebik ze alleen maar in geel en wit gezien.
greets jwlos
The Master
Jan 13 2005, 23:58
Nou, dan heb je t verkeerd begrepen denk ik... Een HGT heeft een LANGER knipperlicht dan de andere bravo's...
Richard
Jan 14 2005, 00:05
wat is het nou???????? heeft hgt nou kort of lang knipperlichtje eivormig of langwerpig???????
pfff moeilijk moeilijk moeilijk. Vraag nu zelfs bij iedereen foto van hun motor. Weet ik zeker dat het een 5 cylinder is.
of heeft een gt ook 5 cylinder..
TheLizard
Jan 14 2005, 08:15
geen HGT:
[img]http://tinypic.com/18nl7n[/img]
wel HGT:
[img]http://tinypic.com/174gas[/img]
en alleen de HGt heeft 5 cilinders
Dutch Dimension
Jan 14 2005, 17:08
HGT is de enige met een 5 cilinder en met langwerpig knipperlicht
QUOTE (Dutch Dimension)
HGT is de enige met een 5 cilinder en met langwerpig knipperlicht
wrong again!! don't forget marea!!!
Dutch Dimension
Jan 14 2005, 17:41
Heb dat expres niet gezegt zodat ie nu eindelijk duidelijk de kenmerken van de HGt weet
Weet ook wel dat Marea ze ook heeft , maar daar gaat het effe niet om :wink:
The Master
Jan 15 2005, 00:31
Wat als je nou geen knipperlicht heb.... :?
Ontopic weer

:wink:
Richard
Jan 22 2005, 11:28
OK thanks 4 de info
Spenstar
Feb 3 2005, 19:00
en hoeveel brava's zijn er nu actief hier?
Den_coppy,Bravar1,Marcelv8,Yonkie,Kokkie?
marcelv8
Feb 3 2005, 19:07
QUOTE (Spenstar)
en hoeveel brava's zijn er nu actief hier?
Den_coppy,Bravar1,Marcelv8,Yonkie,Kokkie?
als je ze allemaal optelt vanaf het begin van het forum, zijn er wel een stuk of 50 langs gekoment...maar na een paar maanden lijken ze dit forum te zijn vergeten ofzo..het is hier een komen en gaan van bravA's,
behalve die jij noemde dan, die zijn er aardig lang, en Spenstar ook he :wink:
edit : oeps..dat was jijzelf die het tijpe haha
Spenstar
Feb 3 2005, 19:29
hahahaha dat ben ik inderdaad zelf he
maarja "na een paar maanden" is als er geluk is, meestal weekje...jammer.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.