Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ongeluk gehad, bravo totall loss: update p3
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
bd
ik zal eerst maar ff uitleggen hoe het is gebeurt...

ik was onderweg naar mijn werk , maar ik moest naar een nieuw project en ik wist de weg dus niet precies.
ik kwam dus van breda en moest afslag transport zone meer hebben, dus ik rijd daar wat rond op zoek naar het bedrijf waar ik moest zijn.
na enige tijd te hebben rond gereden kwam ik een bordje nederland tegen dus ik besluit die te volgen, kwam ik dus op een onverlichte paralelweg waarvan ik dacht dat het de oprit van de snel weg was.
dus ik rijd een stuk door totdat ik opeens een rij met betonnenpalen van +/- 40 cm doorsnee zie staan :shock:
ik roep kei hard ''KUT'' en trap boven op de rem en voel mijn wagen beginnen te glijden en kom tot stilstand tegen die betonnen palen :cry:
ik schrok me kapot en dacht dat mijn wagen in de fik stond want er kwam een hoop rook van de airbag af, maar gelukkig bleek dat de airbag te zijn.
ik deed gelijk de deur open en wilde uitstappen maar mee dat ik uit wil stappen krijg ik een partij pijn in onderrug en borstkas+ ik kon geen adem halen :shock:
na een tijdje ging de pijn in mijn borstkas wat over en kon ik normaal uitstappen.
na een paar minuten kwam er een vrachtwagen aan rijden die daar zand ging laden, dus ik gelijk ff gevraagt of er misschien ergens een bordje stond dat deze weg was afgesloten, en die stond er dus maar ik had hem over het hoofd gezien frown.gif

maar ik ben er nog goed vanaf gekomen, ik heb alleen wat last van onderrug, borstkas en mijn linkervoet, maar vanmiddag ga ik ff langs de dokter om het te laten bekijken :wink:

de auto is waarschijnlijk totall loss :cry: en ik vermoed dat het blok ook dood is :cry: maarja een wagen is te vervangen he :wink:
wat er nou verder gaat gebeuren weet ik nog niet maarja eerst maar is naar de dokter...

hier staan de foto's van het ongeluk :arrow: http://groups.msn.com/barryd/ongeluk.msnw?Page=1
DARAY
ZEEER klote, beterschap in ieder geval
KoenMareaWeekend 17''
Wow, Wat een klap..

Hoe is het nu met de gezondheid..?
Ik kan me voorstellen dat je dacht dat het een oprit voor de snelweg was als ik foto: DSC02652.JPG zie..

Ik denk dat het blok ook overleden is ja..

Beterschap..
Cobra
klote man ik wens je in ieder geval veel beterschap
greeetzzzzzzzzzz
Gotcha!
Jeetje is niet best.
Ik hoop dat je snel weer de oude bent, beterschap!
Groet Gotcha!
Danny
Sow, dat is een flinke klap geweest.
Succes met je gezondheid en verdere afhandelingen.
Slider
Damn, dat moet een flinke knal geweest zijn! Hoop dat je snel weer de oude bent. Veel beterschap!
Als je dan thuis een beetje bij aan het komen bent kun je vast nadenken over je nieuwe auto. smile.gif
bocca
zieter inderdaad ne stevige slag uit :?

hopelijk gaat het beter me u en houd ge der nix aan over..
nen auto kan altijd vervangen worden (zelfs al is het een bravo biggrin.gif )

vond uwen auto wel ferm, zeker me de laatste veranderingen..

Beterschap en sterkte!!
bd
ik kom net terug van de dokter en alles was ok maar door de klap zal ik nog wel ff pijn hebben :cry:

en iedereen bedankt voor de steun :wink:
The Master
SHIT zeg :shock: zat ziet er inderdaag erg uit. Gelukkig dat de "schade" aan jezelf redelijk meevalt. Het had immers veel erger kunnen zijn!

Succes verder man!
JM
Dat is niet zo mooi, maar het belangerijskte is dat je er zelf niets aan overgehouden heb behalve wat pijn.

En zonde van je auto.
RARARA
Aaahhhh weer een bravo total loss !!!

moet idd een aardige klap zijn geweest.

succes met je herstel en gelukkig dat je er niks serieus aan heb overgehouden, alhoewel een verlies van een Bravo is zeer serieus !!

sterkte iig !
Spenstar
:shock:
sterkte met je herstel en succes,
Gelukkig is de airbag uitgevonden...
Dutch Dimension
NEEEEEEEEE

Het is niet waar :cry: :cry:

weer een bravo in puin :cry: :cry:

gelukkig valt de schade aan je gezondheid nog beetje mee

Beterschap :cry:
Triple B
zo barry hier ben je dan toch maar goed weg gekomen als je de bravo zo ziet

ik hoop dat de pijn snel over gaat en je weer als de oude kan rond rijden in een andere auto

suc-6 met je herstel
Glen
Wat een klap man!
Daar ben je wel effe ni goed van!
NARDO
hé man dit is echt zwaar klote.

alle steun van mijn kant in elk geval!!!
marcelv8
shit man wat een klap,

maar denk wel aan jezelf, meestal gaan mensen die zoiets meemaken ter controle naar het ziekenhuis.. (geen huisdokter ofzo!!)

sterkte!!
jwlos
dat is echt zonde mar wees idd blij dat je er zelf nog "goed"vanaf gekomen bent.

succes met volgende auto en waarschijnlijk toch de verbouwing.

greets jwlos
MR. HGT
Donders, die zit goed in elkaar :shock:
Sterkte verder
madbull
Ik kots op die werkzaamheden bij Hazeldonk :evil: Levensgevaarlijk hoe het terrein, en zelfs de snelweg, er soms bijligt.

Enorm veel sterkte en succes jongen!
bd
ik heb vandaag mijn moterkap eraf gehaald en ik weet het nu zeker dat hij niet meer te maken is :cry:

hier zie je de chasis balk die naar binnen is geklapt..
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAPAz4SrDtHBhK5cj9qxb1Lm*HAcbmTItKXLYQKPqDY2Fihreeg2hQUsFTY6KEX5fi27fIP*Jy25Xs
NjMiEr4gZA0!on6*CTqp!Vz0h9o8/DSC02683.JPG?dc=4675502126943722320[/img]

aan de rechterkant is de chasis balk zelfs afgebroken

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAqA0ASHjxHBhK5cj9qxWe6eVAM8DM3MzranofENf0jAJ8rM*inPTQaxpGdG!FTw7X7p3UBXGeeBm6
n6LQtLoi3LaXay7Lml3mv74Cq4b0/DSC02685.JPG?dc=4675502126953339866[/img]

aan de linkerkant is hij ver afgescheurt

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgCJAkESVzxHBhK5cj9qxb7dzDagc3EkhIzPgPjQpRNd*EQTImXMflA4RIuZ*v2DHSjUQ9vHZWOVDvY
H1fpcPdDs7nA5XhY8lo4T2k2Yu*Y/DSC02686.JPG?dc=4675502126957566432[/img]

de radiator die een stukje naar binnen is gekomen

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAqA0QSAj1HBhK5cj9qxQbhdOPKF5QtIGJwgipAUwEtkUuXCAs!eizlwP!iF6HHU58EaoQC1AGRdEU
7TYWprmBSy7UkRGk5WExbATwUcQg/DSC02689.JPG?dc=4675502126971214883[/img]

heel het blok is achteruit geschoven en ik denk dat er een paar motorsteunen zijn afgebroken..

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAaA0ISjzxHBhK5cj9qxcwNnxTsnKSEU5u0522MSGpdwxPpbE!j4z6pqMftLNbif3OXmtrQV1M02DX
zgx5FQHAerRLnpbbZWhAi*c4g2c4/DSC02678.JPG?dc=4675502126918768560[/img]
Dutch Dimension
:shock: :shock: op die fotos kun je echt zien hoe hard die klap is geweest

Denk dat je helaas gelijk hebt (totallos dus) :cry:
evill bravo
super veel sterkte gewenst en blik schade is niet zo begrijk als lichamelijk!!
Slider
Onderdelen verkopen zou ik zeggen.
Tommeke
Ik leef met je mee. Echt jammer, maar (het is misschien cliché) gezondheid kan je niet kopen en is dus veel belangrijker he.

Probeer het steeds positief te bekijken. Het had erger gekund he. Op naar een nieuw project moet je maar denken.

Greetz,

Ikke
Dutch Dimension
QUOTE (Slider)
Onderdelen verkopen zou ik zeggen.

Als je dat idd gaat doen

Den k dan effe aan mij
Je hebt ook een 1800 zie ik ,dus heb wel interesse in bepaalde 1800 delen :wink:

( mischien beetje raar dat ik het zo maar zeg :oops: )
Weazel
veel beterschap en steun
bd
hij gaat in onderdelen weg :wink: ik open binnenkort wel een topic met wat er allemaal nog heel is en wat er weg mag :wink: enne het blok haal ik er ook uit, nog geen 500 km geleden is de koppeling vervangen dus die is nog als nieuw biggrin.gif :wink:
Dutch Dimension
QUOTE (bd)
hij gaat in onderdelen weg :wink:  ik open binnenkort wel een topic met wat er allemaal nog heel is en wat er weg mag :wink:  enne het blok haal ik er ook uit, nog geen 500 km geleden is de koppeling vervangen dus die is nog als nieuw biggrin.gif  :wink:

Is de hele bak nog heel dan?? biggrin.gif
bd
ik weet niet in hoeverre hij nog heel is.. ik vermoed dat de versnellingsbak verrot is want ik krijg hem niet meer in de versnelling maar ik moet eerst het blok eruit halen zodat ik echt weet wat er nog heel is :wink:
Justy_Perfect
Ik wil graag je linker achter reflector.. die is geloof ik nog wel heel:P

Maar ja zoals de meeste al zeiden, een auto is te vervangen, je lichaam niet, dus blij te horen dat het goed met je gaat.
Spenstar
wat ga je eigenlijk doen met je custom voorbumper en customachterbumper of blijf je gewoon trouw aan een "bravo"?
16 kleppertje
QUOTE (Spenstar)
wat ga je eigenlijk doen met je custom voorbumper en customachterbumper of blijf je gewoon trouw aan een "bravo"?

je heb de foto's zeker niet gezien :?
bd
de volgende wagen zal geen bravo worden...
de voorbumper zat er jammer genoeg op.. dus die is in 10 stukken.
ik heb nog wel de mal liggen en voor een goed bod mag die weg :wink: .
de achterbumper heb ik nog in de schuur liggen ,maar ik was net bezig om de nr plaat uitsparing eruit te halen en de wielkassen af te werken en de onderkant recht te maken want hij liep wat scheef..
als iemand genoeg geld bied dan mogen al de mallen weg, ik heb er 1 van mijn achterbumper,voorbumper,gril,linker zijscherm .
ik heb ook nog een gril zonder midden stuk liggen die klaar is om er een mal van te trekken.
carcept
Hey BD, sorry for the late response, ik heb de hele week gewerkt,
Ff schrikken als ik dat zo lees allemaal, blij dat je in one piece eruit bent gekomen.
Succes met de verkoop van je onderdelen...
Greetz Carcept-
bd
aangezien heel het verhaal nu afgerond is, zal ik maar is ff een update doen smile.gif

ik was maar wa+ verzekerd met mijn wagen en dat betekende dus dat ik geen geld terug kreeg van de verzekering :cry:
mijn ongeluk gebeurde toen ik opweg was naar mijn werk, en dat valt dus onder woon-werk verkeer.
nu kwam mijn baas er mee dat ze een verzekering hadden voor woon-werk verkeer en dat er dus een kans was dat ik toch nog wat geld terug kreeg van de verzekering puh2.gif
na even bezig te zijn geweest met mijn wagen ergens te kunnen plaatsen zodat er een expert langs kon komen, is het uiteindelijk allemaal gelukt smile.gif

de verzekering heeft uiteindelijk de dagwaarde uitgekeerd, en dat viel eigenlijk helemaal niet tegen biggrin.gif
het vrak is opgekocht voor 660 euro :? :shock: en de rest tot de dagwaarde heb ik terug gekregen via de verzekering coool.gif

normaal gesproken was de volgende wagen weer een fiat geworden, maar dan wel een punto gt turbo :wink: maar uiteindelijk heb ik een honda civic coupe gekocht (ik zal nu wel vervloekt worden hier lol.gif) , aanstaande zaterdag kan ik de wagen ophalen smile.gif

ik zal binnenkort is ff foto's maken van de spullen die ik nog heb liggen en die mogen dan wel weg voor lage prijzen aangezien ik er niks meer aan heb :wink:

greets barry coool.gif
The Master
QUOTE (bd)
maar uiteindelijk heb ik een honda civic coupe gekocht (ik zal nu wel vervloekt worden hier lol.gif)

Toppie dat je baas dat voor je geregeld heeft (klein gedeelte dan). Vraag m of die ook een psychiater ken huren, want gezien de auto die je nu krijgt, heb je wel een flinke klap gehad lol.gif lol.gif lol.gif (ff serieus; blij dat je er zelf ook de "lol" van inziet :wink: )

Post hier iig ff wat pics van je nieuwe wagen, en maak die ook net zo mooi, als dat je opweg was met je bravo :!: :wink:
TheLizard
zeker mooi dat het zo is afgelopen

en zeker foto's posten van je nieuwe aanwinst, Civic coupé is zeker een gave wagen, en waarschijnlijk helemaal als ie door jou onderhanden is genomen biggrin.gif
RARARA
Gelukkig dat je toch nog wat geld hebt gekregen van die verzekering.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de dagwaarde...

Succes met je nieuwe auto :(je weet wel..., die ja.):
Dutch Dimension
Nou das heel netjes van je baas

En veel plezier met je nieuwe wagen
Maak er wat moois van ,en ik hoop je nog op wat shows ermee te zien :wink:
El Tino
netjes geregeld!
ennuh wel weer eentje met airbags he! je ziet T!!! smile.gif
ennuh is een navigatiesysteempje iets??
nee das flauwekul gelukkig niet veel aan overgehouden dan schade aan je auto toch...?

suc6 met je Honda smile.gif

laterz
Johnny Bravo
succes met je nieuwe wagen
Spenstar
Succes met je nieuwe wagen, hoop dat je er iets unieks van maakt uit eigen hand zoals bij de bravo!
bd
vandaag de nieuwe wagen opgehaald smile.gif

ik ben dus sinds vandaag officieel h*nda rijder :oops:

foto's van mijn ride :arrow:

greets barry coool.gif
The Master
QUOTE (bd)

Opgehaald bij de dierentuin???? puh2.gif lol.gif lol.gif lol.gif

Ziet er nu al netjes uit hoor! Grootte plannen ermee???
Dutch Dimension
:shock:

Nice ride man

Wordt ene superkar :wink:
Johnny Bravo
Een mooie wagen, zijn al een aantal leuke dingen aangedaan. Dus buget voor andere dingen over.

Succces er mee
Bobi
Nou voor een *CENSUUR* valt het nog mee :wink:
NARDO
:shock: wow die is dus echt wel mooi!! :shock:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.