Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Negatieve berichten over het Bestuur
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Slider
Beste forumleden,

Er komen bij ons de laatste tijd nogal wat negatieve berichten onze kant op over het bestuur. Deze berichten zijn meestal via horen zeggen of per mail of PM. We zijn er op zijn zachtst gezegd nogal teleurgesteld over.
Wij steken als bestuurslid stuk voor stuk een hoop moeite in de club en het forum. Allemaal hebben we een druk leven met een fulltime baan. Wij doen dit alles in onze toch al schaarse vrij tijd. We rijden letterlijk honderden kilometers voor jullie!
En blijkbaar is het voor sommige mensen dan toch redenen om achter onze rug om "kwaad" te spreken over ons. Wij zouden het graag zien dat we onenigheden hier op het forum oplossen. Discussieren is waar een forum voor is! Dus ben je het ergens niet mee eens, zeg het dan hier en we komen er samen wel uit.

Namens het bestuur,

Slider
bocca
:? :? :? :?

Ik zou niet weten waarover er dan geklaagd zou worden.
Het forum is echt de max voor bravo rijders :!:

Waarschijnlijk komt die commentaar van mensen die hier niet vaak zitten.
als je problemen hebt, wordt je sowieso verder geholpen, het is een leuke community en een prima bron van informatie en tijdverdrijf als ik me verveel op men werk puh2.gif

Ik denk dat hier om een paar mensen gaan die gewoon uit hun eigen gefrustreerd zijn. Gegronde ontevredenheden over dit forum zijn denk ik niet mogelijk biggrin.gif
blueboy
Helemaal mee eens !
Slider
Nogmaals, het is niet erg als iemand het ergens niet mee eens is. En ik wil de mensen die dat in het verleden ook waren helemaal niet zwart maken o.i.d. Het enige wat ik vraag is respect voor elkaar en dat we elkaar als volwassen behandelen. Dat wil zeggen, openkaart spelen en eerlijk zijn. En soms betekent dat iemand anders gelijk geven....
Tweeling
Nou je hoort mij ook niet klagen...

Het is hier echt tof..

Maare als je niet zo ver wilt rijden voor iets... dan wil ik je wel helpen in de ze regio hoor......

We moeten het met zijn allen doen om er iets mooi van te maken vind ik...

Groetjes..
TheLizard
bedankt voor je aanbod maar ik denk dat Slider vooral op de bestuursvergaderingen doelt en dat wordt dan toch een beetje lastig
biggrin.gif
marea weekend 20v
Deze mensen zullen ook wel anoniem blijven en de goeden moeten het altijd met de kwaden ontgelden, zo gaat het in deze wereld.

Als je hier niks aan vind, kom hier dan niet............
Tartarus
Ik had problemen met een paar dingen ( niet veel ) .
Die nu opgelost zijn :wink: biggrin.gif .
Dutch Dimension
Je blijft altijd wel dingen houden

maar mij hoor je niet klagen.

Jullie doen heel veel zonder eigenbelang en dat moet gewoon gerespecteert worden :wink:
Triple B
die moeten hier dan ook eerlijk durven te spreken
BELLEZZA ITALIANA
ik denk dat de mensen die klagen gewoon een beetje jaloers zijn dat ze niet in het bestuur zitten en dat misschien wel willen :?
Triple B
dan zal ik bij deze zeggen dat ze veel km's zullen gaan maken i v m vergaderingen/meetings

veel online zijn

heel veel geduld hebben

en goed met de rest van de bestuurs leden over weg kunnen en overleggen

en dan kijken of ze ook 560 forum leden allemaal tevreden kunnen houden
Tartarus
Nou in het bestuur zou ik toch niet willen zitten ( woon er veeeeeeeeeeeel te ver vandaan ) .
Frustratie's ( als je het zo kan noemen ) waren gedeeltelijk mijn eigen fout en werden goed verholpen dus voor de rest heb ik geen problemen meer met dit forum .
Ik heb zeker respect voor wat jullie allemaal doen .
( Als de tourrit al wordt verandert omdat ik kwam getuigd al van een perfecte inzet tegenover ieder )
marcelv8
jah klagende mensen zal je altijd houden,

maar waar je ook komt achter mekaars rug om wordt er altijd geklaagd... :!:
en als dat dan via-via weer bij het bestuur komt kan het spaaklopen.

mij hoor je iig niet klagen,

en wat betreft de kilometers..ook daar kies je zelf voor :wink:
The Master
Toch zou ook ik graag alle kleine dingen graag willen horen. Ook negatief commentaar hoeft geen klacht te zijn! Ik vind t geen probleem als het anoniem moet blijven, als iemand nog iets heeft waar die "problemen" mee heeft, hoor ik ze graag.
evill bravo
ja veel mensen weten niet wat het bestuur zoal klaarspeeld en allemaal voor de club doet ,beetje jammer,vergeet niet dat het bestuur allemaal vrijwillig is en hier ook niet voor betaald krijgt geen reiskosten nada noppes niets!!
En problemen zijn er om verholpen te worden,Dus mischien een idee als men klachten heeft ze in een bepaald topick te doen en dan wel op een nette en fatsoenlijke manier en dus niet direct scheldend etc.
marcelv8
het bestuur doet goede dingen voor de club en dat mag zeker gewaardeerd worden :wink:

maar ga nu niet als een soort van tegen-excuus gebruiken van ze krijgen geen kostenvergoeding, veel kilometers en dergelijke,

je kiest er zelf voor, neem niet aan dat je gedwongen word om in het bestuur te gaan.
evill bravo
gaat mij erom dat er wel eens meer waardering mag komen!! zijn er zat die het er niet voor over hebben die x aantal kilometers maar dat hen bereid zijn hun vrije uren en benzine daarvoor te verdoen!! En ja je kiest er wel zelf voor maar zonder bestuur heb je ook niets!! aldus een rommeltje.

Het bestuur is welliswaar niet gedwongen maar ze hebben het er wel voor over stad en land af te rijden om bv een tourrit voor jou en anderen uit te stippelen.en andere meetings te organiseren
Justy_Perfect
Ik heb alleen maar lof over het bestuur.
Tuurlijk lopen dingen wel eens niet helemaal op rolletjes maare samen komen we er wel wink.gif.

Ik denk dat wij een super bestuur hebben puh2.gif
Slider
Jullie weten nu wel waar dit topic voor is.... Dat hoef ik niet nogmaals te vertellen. Ik wil er ook geen topic van maken met 30 pagina's.
Het is bedoeld als een "geheugensteuntje" en niet als complimententrekkerij....
En nogmaals: alles is bespreekbaar!
Triple B
maar ik denk wat er net dus even aan gehaald werd dat dat er ook wel ens even niet aan gedacht wordt zo als evil dat terwoorden bracht

en als je ergens mee zit snap ik niet dat je er dan niet voor uit durf tekomen

problemen zijn er om op gelost te worden

maar zo als ik nu kan lezen zijn er toch een hoop die wel weten wat wij als bestuur voor jullie allemaal willen regelen

en we doen het graag en wij vragen geen benzinegeld voor de KM'S het enige wat wij graag willen van jullie club/forum leden is waardering en eerlijkheid

en ik denk dat dat niet teveen gevraagd is
jwlos
ik geef eerlijk toe dat ik in het verleden(nabije) wel eens geklaagd heb over het bestuur maar dat heb ik de laatste keer in ochten al met peter (Yellow Scorpion) besproken dus dat is van mijn gezien over en ik hoop ook dat jullie dat vinden.

ik ben ook blij met jullie en zeker de laatste meeting was super geregeld maar dat had ik al laten weten en ik ben ook blij dat er ook geluisterd wordt door het bestuur want we hebben om een voorbeeld te noemen met ht 1jarige meeting gehad over het ineens op slot gooien van een topic als het verkeerd liep.

we hebben toen als suggestie gezegt dat jullie ons eerts moeten waarschuwen alvorens te sluiten en dat gaat nu echt toppie zo.

ik hoop dat jullie zo door gaan,en eigenlijk ook in dit of een topic die er voor wordt opgestart,melden als jullie als bestuur zijnde iets dwars zit en dan vind ik dat je ook gewoon een naam neer moet zetten en er niet omhen draaien

nogmaals bedankt voor wat jullie al doen en misscien ook blijven doen of nog meer gaan doen.

greets jwlos
Brian
smile.gif ik heb niet veel temelden maarik vin dat het bestuur het geweldig doet.. ik zit hier echt veel... want ik ben beginnend Bravo rijder en kan nog wat leren smile.gif
Triple B
bedankt voor je compliment en het doen ons goed om dit tehoren
LaTiNa
sluit me daar bij aan :wink:
ronk007
laat ik het zo maar zeggen" DE BESTE STUURLUI STAAN ALTIJD OP DE WAL" wees volwassen en wees eerlijk.
meer zeg ik er niet over.
groeten ronk007
Triple B
het tunings jaar is weer net open dus we kunnen weer flink van wal schieten
nieuwe meetings nieuwe kansen:)
toxic
ik heb het zelf niet gemerkt maar vindt het wel erg onvolwassen die mensen die dat zeggen zijn denk ik jaloers dat ze niet in het bestuur zitten!! ik las dat net ook al maar ok
greetz toxic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.