Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Marea hanvat
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
JTD-HLX
Zie schade frown.gif

Kun je de kapjes van een marea handvat (het kapje waar de uitsparing in zit voor de sleutel) vervangen door de dichte kapjes van de achterportieren?

En zo ja, kun je die los bestellen? En is dat gemakkelijk te doen?
Croab
QUOTE (JTD-HLX)
Zie schade frown.gif 

Kun je de kapjes van een marea handvat (het kapje waar de uitsparing in zit voor de sleutel) vervangen door de dichte kapjes van de achterportieren?

En zo ja, kun je die los bestellen? En is dat gemakkelijk te doen?

nee. alleen een nieuw handvat is de optie. of even op de sloperij gaan kijken voor een marea.
JTD-HLX
Kan ik dan wel een handvat van een achterportier bestellen of moet ik er een met slot bestellen (en dus ook een nieuw slot)?
Croab
QUOTE (JTD-HLX)
Kan ik dan wel een handvat van een achterportier bestellen of moet ik er een met slot bestellen (en dus ook een nieuw slot)?

je kunt ook gewoon een achterhandvat bestellen. no problemo. hou er wel rekening mee dat ze nog gespoten moeten worden als je ze gekocht hebt.
Dutch Dimension
een achterhandvat zit anders geschroeft dan een vooorhandvat he :!:

Dus ik zou gewoon zoeken naar gebruikte marea grepen en daar dat stuk zonder slot af halen

heb hier ook aan zitten denken :wink:
JTD-HLX
Ben bij de garage langs geweest en het is inderdaad niet mogelijk om een handvat van de achterportieren naar voren te zetten. Dit heeft te maken met de postie van het sluitmechanisme.

Een kapje los bestellen/zoeken gaat ook niet, want die krengen kunnen niet los. Dus inderdaad een ander handvat + slot bestellen.
pluistervantil
Ik heb bij mijn Brava uit 96 ook problemen met het handvat, er komen allemaal scheurtjes in het handvat en het slotgedeelte. Is dit een vaker voorkomend probleem?
Roos
QUOTE (pluistervantil)
Ik heb bij mijn Brava uit 96 ook problemen met het handvat, er komen allemaal scheurtjes in het handvat en het slotgedeelte. Is dit een vaker voorkomend probleem?

Ja daar krijgen bijna alle brav* mee te maken...
Er staan op de site diverse oplossingen

zoek en gij zult vinden biggrin.gif biggrin.gif :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.