Help - Search - Members - Calendar
Full Version: auto bekrast
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
maxxen
afgelopen vrijdagnacht hebben ze hier in de straat autos bekrast,inclusief de mijne.ze hebben nog niemand gepakt en das helemaal kut.anders gaan ze betalen.had eindelijk een hgt gevonden zonder deuken en zonder krassen en ja hoor dan een stel van die klote gasten die heel de straat bekrassen.dju,ben er goed ziek van.greetz m@xxen
The Master
Teringlijers shutup.gif shutup.gif shutup.gif shutup.gif :evil: :evil: :evil: :evil:

Zijn t diepe sneeen of valt dat mee?? :?
maxxen
op een paar plaatsen door de lak.kutzooi.
greetz m@xxen
SNEEKY
misschien ff laten polieren,het meeste zal er wel afzijn,wel kut van je mooie auto :evil:
marcelv8
wat een stel Kl**tzakken !!! :evil:
SNEEKY
moest ik zien dat ze dit met mijn bakkie doen,mogen ze die vent gewoon bij elkaar vegen denk ik :evil:
Slider
Die mensen verdienen het vuurpeleton!
Succes ermee, ik hoop voor je de lak weer netjes krijgt.
TheLizard
balen man!

hoe zit het met je eigen verzekering in zulke gevallen

krijg je dit soort dingen vergoed als je all-risk verzekerd ben?
Oxygen
Nee volgens mij niet.
Wel mooi klote en wie zegt dat het niet nog een keer gebeurd als ie straks weer mooi is.
Hufters :evil:
Wilmor
QUOTE (TheLizard)
balen man!

hoe zit het met je eigen verzekering in zulke gevallen

krijg je dit soort dingen vergoed als je all-risk verzekerd ben?

Normaal wel, maar je hebt wel een "franchise" (mooi Belgisch woord smile.gif ) aan je broek. Bv : de schade is 1000 €, 250 € is voor eigen rekening, de rest betaald de verzekering.

Maxxen dat vind ik echt klote voor je. Ik zou er echter niet op rekenen dat ze dat krapuul gaan klissen.
Sportsound
Bij mijn vorige auto is ooit de passagiersdeur ingetrapt.
All-Risk verzekerd, maar vernieling valt vaak buiten de polis voorwaarden.
de verzekering wil wel betalen, maar dan kost het je je no-claim korting.
In de zoektocht naar een verzekeringsmaatschappij die wel dit soort achtelijkheden wil verzekeren stuit je alleen maar op een antwoord: nee dat verzekeren wij niet.

Maxxen...Veel succes met het verhalen van de schade, ik hoop voor je dat ze die kloothommels pakken.
marcelv8
ik ben wa+gedeeltelijk casco , dus krijg wel natuurschade en inbraak of poging daartoe. tjaa gaat wel je no claim eraan. Maar of ze dit soort zaken ook vergoeden, geen idee. :roll:
MR. HGT
:evil: bij zulke figuren moeten ze langzaam de nagels uit de vingers trekken :evil:
Sportsound
QUOTE (marcv8)
Maar of ze dit soort zaken ook vergoeden, geen idee. :roll:

Vergeet het maar. No way!
Je kan het hooguit proberen bij het waarborgfonds, maar dan moet er een voertuig bij betrokken zijn, wat dan ook nog eens aangetoond moet worden.
Het is allemaal heel doordacht en er is zeker geen speld tussen te krijgen..
marcelv8
ja die verzekeraars weten wel wat geld verdienen is. :!: :evil:
Oxygen
QUOTE (MR. HGT)
:evil:  bij zulke figuren moeten ze langzaam de nagels uit de vingers trekken  :evil:

Auw, dat lijkt me idd een goeie.

@maxxen laat ons nog ff weten hoe het afloopt
maxxen
ik kan het gewoon opgeven ja aan mijn verzekering,als je all risk ben net als mij kun je dat gewoon opgeven.dit gaat wel ten kosten van je noclaim en dat kost VEEL meer dan dat je hem zelf betaald.gelukkig kan ik het zelf.greetz m@xxen
Padlarf
QUOTE (marcv8)
ja die verzekeraars weten wel wat geld verdienen is. :!:  :evil:

Hé! Eet er goed van he? (Werk bij AEGON) En ga nu niet de schuld op de verzekeraars afschuiven. Laten we niet vergeten dat een stelletje hufters die lak hebben beschadigd en niet het Verzekeringswezen. :evil:

Het is echt mega K*T dat het gebeurd is, dat soort mensen mogen ze van mij echt ondersteboven met een dun ijzerdraadje aan de teelballen vastknopen er 220 op zetten en ze verlopig negeren. :twisted:

Beetje respect voor iemand die duidelijk werk heeft verricht aan ze auto.
The Master
QUOTE (Padlarf)
Het is echt mega K*T dat het gebeurd is, dat soort mensen mogen ze van mij echt ondersteboven met een dun ijzerdraadje aan de teelballen vastknopen er 220 op zetten en ze verlopig negeren.  :twisted:  

Hahahahhaha, heb t ff met me vriend overlegt:

maar een dun ijzerdraadje brand gelijk door bij 220V biggrin.gif
en netspanning is 230 puh2.gif

Maar t idee is goed... lol.gif lol.gif lol.gif
SNEEKY
dan pak je toch gewoon een dikkere draad :wink:
Bravotje
Ben je niet de eenigste op alletwee de deuren flinke strepen zitten door de lak heen met een schroevedraaier gedaan 600.-EURO verzekering wil wel vergoeden alleen kost me dat mijn no claim

:? :?
marcelv8
QUOTE (Padlarf)
QUOTE (marcv8)
ja die verzekeraars weten wel wat geld verdienen is. :!:  :evil:

Hé! Eet er goed van he? (Werk bij AEGON) En ga nu niet de schuld op de verzekeraars afschuiven. Laten we niet vergeten dat een stelletje hufters die lak hebben beschadigd en niet het Verzekeringswezen. :evil:

Het is echt mega K*T dat het gebeurd is, dat soort mensen mogen ze van mij echt ondersteboven met een dun ijzerdraadje aan de teelballen vastknopen er 220 op zetten en ze verlopig negeren. :twisted:

Beetje respect voor iemand die duidelijk werk heeft verricht aan ze auto.

okeej sorry, je heb wel gelijk, tzou ook een dure grap worden als ze alles moeten uitkeren..niet echt nagedacht over dat antwoord. :oops:
stifler_gt
O, ik lees het weer een beetje laat. echt kut.
Succes met het herstellen, ik hoop dat je het weer netjes krijgt.
bravo tijntje
echt kut voor je!

Als ze dat bij mi9j doen dan kan degene die het heeft gedaan voortaan met een rietje eten. ( pas na het betalen van de schade )

suc6!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.