Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kapotte autoradio
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Zephyros
Net weer een probleem ondekt aan mijn Marea:

Ik heb een radio/casette combinatie en mijn radio werkt prima maar het casettegedeelte is naar God.

Dus ik zie 3 oplossingen:

- OF alleen de radio aan :-(

- OF laten maken (wat gaat dat wel nie kostuh )

- OF een andere radio erin (bij voorkeur met CD :-) )

Is dit makkelijk te vervangen of moet heel het dashboard eruit...?
Heeft iemand nog zo een radio/cd ergens op zolder ?
Croab
QUOTE (Zephyros)
Net weer een probleem ondekt aan mijn Marea:

Ik heb een radio/casette combinatie en mijn radio werkt prima maar het casettegedeelte is naar God.

Dus ik zie 3 oplossingen:

- OF alleen de radio aan :-(

- OF laten maken (wat gaat dat wel nie kostuh )

- OF een andere radio erin (bij voorkeur met CD :-) )

Is dit makkelijk te vervangen of moet heel het dashboard eruit...?
Heeft iemand nog zo een radio/cd ergens op zolder ?

ik heb er een liggen met een casette alsje wilt.
Troy
Cassettebandjes?! Wat zijn dat?! :shock:

Nieuwe radio met cd/mp3-speler lijkt me voor jou wel geschikt!! :wink:
Ik zou die radio persoonlijk niet meer laten maken. Dan ben je waarschijnlijk duurder uit dan dat je ergens een 2e-hands radio/cassettespeler koopt.. (zie Croab)
Tommeke
Hehehe, ik heb een autoradio CD/mp3 te koop staan waarvan de radio functie waarschijnlijk niet meer goed werkt (CD/mp3 werkt echter nog prima). Moet je de mijne niet kopen voor een prikje? Dan kan je van de 2 misschien 1 goede maken. puh2.gif

Ps: Dit staat ook in de gezocht/ gevraagd topic. Doe maar een wild bod!

Hihi.

Greetz,

Ikke
Bobi
Als je de search gebruikt kun je hier al genoeg over terug vinden, maar ik neem aan dat je net nieuw bent dus het is je vergeven

Maar zonder gekheid, rij even naar de Fiat dealer, vraag of ze je originele radio eruit halen (doen ze meestal voor niks) en koop daar gelijk een adapterplaat die je in plek van de originele radio kan monteren. Kost je 10 Euro en daar past gewoon een standaard "din" formaat radio in.
Zephyros
Oke jongens....Bedankt weer....

Moest gister gaan werken dus had geen tijd meer om te searchen.

Misschien ga ik toch wel ff om die adapterplaat en koop gewoon een nieuwe radio. Casette is toch wel beetje uit de tijd he... puh2.gif

of...

Tommeke....Wat scheelt er precies aan de radio ? en wat had je in gedachten voor prijs (prikje) ?
NARDO
haha lachen hier!! ik heb ook zoiets, ik kan het klepje van mijn cassette speler niet meer openen, maar het boeit me geen reet, ik gebruik zoiets uit de jaren nul toch niet! lol.gif lol.gif lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.