Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hoe vervang ik een lampje in mijn dashboard ???
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
evertjan
Volgens mij zijn er nu al twee uitgevallen, aan de rechterkant kan ik nu bijna niet meer zien hoe hard ik ga laat staan de meter ernaast...

Dus hoe krijg ik fatsoenlijk mijn dashboard open zonder de boel te moeten slopen.

ik weet dat dit al wel ergens staat op het forum maar hierbij zijn alles foto's "verdwenen" of niet meer bereikbaar dus..... HELP !!!!

alvast bedankt
evill bravo
je draaid de 5 inbus schroefjes los 2 onder bij het stuur en 3 bovenin dan haal je met een heeeeel klein beetje beleid de kap eraf(zit beetje vast bij het linker rooster)
daarna koppel de de stakker af en zie je de lampjes zitten aan de achterkant,vast aan het paneel!!
Dutch Dimension
Niks aan toe tevoegen

Zo moet je het doen :wink:
evertjan
hmm niet slecht maar toch 1 schroefje vergeten: eerst zekeringkastje openschroeven en dan die ene schroef er ook nog uit, voor de rest perfect !!

Alsnog bedankt !!
evill bravo
dan heb je het wel anders dan bij mij!! voor de goede orde haha biggrin.gif gooi er een slotje op!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.