marcelv8
Nov 6 2003, 20:37
dr rijden een aantal hier rond met deze spoiler,
tzal vast een domme vraag zijn vinden julie maar ikben toch benieuwd,
(heb net 4,5 maanden me rijbewijs), heb je met die spoiler nog wel genoeg zicht door de binnenspiegel? zit er ineens die spoiler midden in je spiegel?
wil hem in januari / februari toch wel bestellen..
proud of blue
Nov 6 2003, 21:52
marcelv8
Nov 6 2003, 21:57
ja dat vermoeden had ik wel..maar effe zonder grappe heb je nog genoeg zicht naar achter?
bravo tijntje
Nov 6 2003, 22:48
Ik denk allemaal dat het zicht naar achteren best goed is. anders heb je altijd nog links en rechts een spiegel
greets Martijn
marcelv8
Nov 6 2003, 22:56
QUOTE (bravo tijntje)
Ik denk allemaal dat het zicht naar achteren best goed is. anders heb je altijd nog links en rechts een spiegel

:lol:
greets Martijn
ghehe die wau ik er juist van af halen!
M.Olivier
Nov 7 2003, 00:09
anders maak je er toch zelf een van doorzichtig plexiglas
The Master
Nov 7 2003, 01:24
Tis iig niet door die spoiler dat je een complete auto niet meer ziet... En wat andere ook zeggen, je heb nog 2 spiegels...
En al ben je in de race-mode:
What is behind you, is not important (ja, grammaticaa klopt t niet, maar zo zei een Jappaner dat een keer

)
madbull
Nov 7 2003, 09:18
QUOTE (marcv8)
QUOTE (bravo tijntje)

:lol:
greets Martijn
ghehe die wou ik er juist van af halen!

Binnenspiegel is niet verplicht, buitenspiegels wel. Ergo hoef je dus niets te kunnen zien door je binnenspiegel, als je buitenspiegels maar goed staan.
QUOTE (The Master)
...zo zei een Jappaner dat een keer :D )
Hehehe, zelfde als:
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!
marcelv8
Nov 7 2003, 13:20
okey,okey, ja idd door die buitenspiegels zie je ook zat, zal er nog ff over denken maar kga hem wel bestellen rond januari februari

isie eindelijk niet meer helemaal standaard.
The Master
Nov 7 2003, 13:46
Ziet er gelijk een stuk wreder uit....
17" en je hebt gelijk een wrede bak!!
madbull
Nov 7 2003, 13:48
QUOTE (The Master)
17" en je hebt gelijk een wrede bak!! :D
19" en je luistert naar Eminem terwijl je onderuitgezakt zit in je stoel, je brava getooid met wietblaadje aan je binnenspiegel
marcelv8
Nov 7 2003, 14:09
QUOTE (The Master)
Ziet er gelijk een stuk wreder uit....
17" en je hebt gelijk een wrede bak!! :D
17 zou ik graaag willen, alleen daar moet ik nog even verder voor sparen.. :wink:
The Master
Nov 7 2003, 14:39
€1000 incl banden en velgen
marcelv8
Nov 7 2003, 19:42
QUOTE (The Master)
€1000 incl banden en velgen :D
haha nau die banden hoef ik al niet, zitten net nieuwe op van Michelin, schijnen de beste te zijn..
Guess you never heard of Toyo....
marcelv8
Nov 7 2003, 19:50
QUOTE (Slider)
Guess you never heard of Toyo.... 8)
dat moet je even nader toelichten :?
Ik heb hier een test rapport liggen, waarin ze als beste naar boven komen. De Toyo Proxes T1S. Net boven de Michelin, maar goed beter is beter.
marcelv8
Nov 7 2003, 19:54
ah joh, dr zitten goeie michelins onder dus...
goed = goed genoeg! :wink:
QUOTE (marcv8)
neem maar eens met hogere snelheid een bocht... ik noem dat 70kmh haakse bocht linksaf (dus echt haaks,90 graden dus)
dan weet je meteen wat slider met toyo bedoelt
marcelv8
Nov 7 2003, 20:03
QUOTE (Hyper)
QUOTE (marcv8)
neem maar eens met hogere snelheid een bocht... ik noem dat 70kmh haakse bocht linksaf (dus echt haaks,90 graden dus)

nau daar zijn auto's niet voor gemaakt denk ik zo...rij jij zo dan?dan kanteltie zowat :?
QUOTE (marcv8)
QUOTE (Hyper)
QUOTE (marcv8)

nau daar zijn auto's niet voor gemaakt denk ik zo...rij jij zo dan?dan kanteltie zowat :?
nee, ik niet altijd zo hoor.. maar je wilt toch eens de grens opzoeken van je auto hoor... De bravo lijkt kantelbaar, maar is dat totaal niet.
Zeker niet als je hem verlaagd zoals de mijne. Men! Dat dingt gaat door de bocht als een mes door de boter.
marcelv8
Nov 7 2003, 20:09
haha nau die grens hoef ik niet te vinden hoor :wink:
maar ff over die velgen...julie hadden 't over 16" is dat dezelfde maat als de banden die ik nu heb, of zijn deze groter / kleiner (zoja,dan moeten er dus ook nieuwe banden onder), kun je met velgen net zo makkelijk een band verwisselen of is dit lastiger? speciaal onderhoud? Rijdt het anders; drempels etc? zijn er nog meer dingen die je moet weten met betrekking tot velgen?
zoals julie zien...heb er geen verstand van... :oops:
Welk maat bande heb je er nu op liggen? In principe kun je ze zo verwisselen. Waar je op moet letten met andere velgen zijn stoeprandjes! Krassen op wieldop is nie erg. Op een LM velg wel! Zeker als ze verder naar buiten steken dan de band is het lastig...
QUOTE (Slider)
Welk maat bande heb je er nu op liggen? In principe kun je ze zo verwisselen. Waar je op moet letten met andere velgen zijn stoeprandjes! Krassen op wieldop is nie erg. Op een LM velg wel! Zeker als ze verder naar buiten steken dan de band is het lastig...
bij mijn Toyo Proxes zit er een een beschermrandje op van ongeveer 1 cm... dat is tegen het beschadigen van de velg
QUOTE (Hyper)
bij mijn Toyo Proxes zit er een een beschermrandje op van ongeveer 1 cm... dat is tegen het beschadigen van de velg :D
Foto!
QUOTE (Slider)
QUOTE (Hyper)
bij mijn Toyo Proxes zit er een een beschermrandje op van ongeveer 1 cm... dat is tegen het beschadigen van de velg :D
Foto!
tis donker piet..

ken niks zien... zal van het weekend ff maken.. Ik heb ze bewust zo besteld, met velgenrand
marcelv8
Nov 7 2003, 20:22
QUOTE (Slider)
:shock:
waar kun je de maat van je banden zien, staat dat op de band zelf?? en wat dan als er een kras opkomt door stoepranden, word dan de stabiliteit (of hoe zeg je dat) minder? kan dat ook dan dat ze uitsteken...hmm dat staat ook niet mooi denk ik.
dit is de beste foto die ik nu kan vinden

.
zoals je ziet, ligt de velg een stukkie dieper dan de band, ik weet het .. het is moeilijk te zien.. zal proberen om morgen ff een duidelijke foto te maken
marcelv8
Nov 7 2003, 20:26
ik begrijp wat je bedoeld Hyper, zal er zeker aan deken als ik eens rond ga kijken voor velgen :wink:
marcelv8
Nov 7 2003, 21:05
:?:
maarre..waar kun je de bandenmaat vinden dan? op de band zelf, of whatever??
The Master
Nov 8 2003, 01:21
Daar staat t dus
Moet op elke band staan!!!
marcelv8
Dec 2 2003, 15:09
ja klopt, heeft 15" standaard..maar heb inmiddels al veel andere brava's gezien met 15" banden & velgen en misstaat ook niet. Maar moet je in de winter nau weer je gewone wiel eronder doen..of ken je je all. velgen houden?
mwoa ligt een beetje aan de hoeveelheid pekel die ze in de winter strooien... zelf laat ik lekker de alluminium velgen zitten, en ik zie ze er ook niet slechter van worden. een vriend van mij daarintegen heeft chrome velgen onder z'n golf IV en in dat geval is het idd verstandig om ze even te verwisselen in de wintermaanden aangezien chroom en pekel niet echt lekker samen gaan
marcelv8
Dec 2 2003, 20:55
jah dan is het handiger om meteen ff 4 nieuwe banden te nemen, zodat je gewoon zelf kan verwisselen voor de winter..ik wil ze tog pas in het voorjaar dus dan zit ik teminste de eerste tijd goed met de zomer

daarna zie ik wel weer verder dan.
The Master
Dec 3 2003, 00:37
Het is wel beter voor je banden en velgen om er winterbanden onder te gooien... Maar zoveel rijd ik er niet mee in de winter + dat ik geen zin/geld heb om speciaal voor de winter 4 nieuwe velgen en banden te gaan kopen... :roll:
marcelv8
Dec 3 2003, 12:11
winterbanden hoef ik niet..zonde van mn geld :wink:
euh.. ging dit niet over een spoiler? plaats anders ff een nieuwe topic betreft de banden/velgen.. krijg je misschien meer reactie
marcelv8
Dec 3 2003, 19:42
QUOTE (TD-Abarth)
euh.. ging dit niet over een spoiler? plaats anders ff een nieuwe topic betreft de banden/velgen.. krijg je misschien meer reactie

tja..je gaat zo gauw over op een ander onderwerp he.. :? maar kweet het nu al :wink:
marcelv8
Jan 19 2004, 16:13
tog nog ff over die spoiler van carzone Special,
nu wil ik hem tog echt zo gauw mogelijk aanschaffen,
wat is het verschil tussen een achterspoiler en de kofferspoiler, zie namelijk geen verschil.
en weet iemand een verkooppunt in NoordHolland die ook meteen spuit & monteert, dus niet zo'n internet shop :?
Triple B
Jan 19 2004, 17:29
moet je naar een schade bedrijf gaan of een spuiters bedrijf maar dan weet ik niet of ze hem er ook op zetten
mzzl peer
marcelv8
Jan 20 2004, 14:14
QUOTE (BRaVo GT)
moet je naar een schade bedrijf gaan of een spuiters bedrijf maar dan weet ik niet of ze hem er ook op zetten
mzzl peer
laten spuiten 150-200 euro, opzetten wistie nog niet.
RARARA
Jan 20 2004, 14:16
Dat lijkt mij best wel prijzig voor het spuiten van een spoiler, ik zou nog eens ergens anders informeren als ik jou was.
Monstra16v
Jan 20 2004, 16:12
QUOTE (marcv8)
QUOTE (BRaVo GT)
mzzl peer
laten spuiten 150-200 euro, opzetten wistie nog niet.
:shock: :shock: :shock:
daar heb ik me abarth bumper voor laten spuiten 150 euro :shock:
marcelv8
Jan 20 2004, 16:24
:cry: :cry: :cry:
ben net langs een paar andere spuiters en schade bedrijven gegaan,
een was 175 euro, (mits de spoiler in de grondverf zit) anders duurder.
en bij een was het 125 euro maar dat was zo'n bedrijfje van :?
Monstra16v
Jan 20 2004, 16:41
nou en als die goed gespoten is maak et nie uit toch
marcelv8
Jan 20 2004, 16:43
QUOTE (Monstra16v)
nou en als die goed gespoten is maak et nie uit toch
jah dat weet je pas achteraf he, wil niet dat ze me spoiler van 230 euro verkloten.
Dutch Dimension
Jan 20 2004, 17:28
Je moest eens weten wat een halve liter basis lak al niet kost.
Vind de prijzen eigenlijk nog wel meevallen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.