Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BELANGRIJK: Clublid worden kan nu!!!!!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Pages: 1, 2
marcelv8
@ den_coppy

ff mailtje sturen aan lidworden@fiatbravoclub.nl , dat je lid wilt worden, krijg je de info vanzelf toegestuurd :wink:
den_coppy
Lid 0036 coool.gif

Betaling zonet gedaan met pc-banking
Total disorder
weten jullie al of het allemaal gelukt is met het geld van iedereen ?

Misschien een lijstje maken ofzo of een bevestigingsmail sturen naar degene van wie jullie het geld hebben ontvangen !!

groeten !
Triple B
lizard en monique zijn nu op vakantie dus die zoeken dat pas weer uit als ze terug zijn

maar het gaat zeker goed komen
Total disorder
ok dan dank u !

zat het me even af te vragen want voor hetzelfde geld staat het nu bij iemand anders op z'n rekening of zweeft het ergens rond !!biggrin.gif
Danny
QUOTE (BRaVo GT)
lizard en monique zijn nu op vakantie dus die zoeken dat pas weer uit als ze terug zijn  

maar het gaat zeker goed komen

geen wonder dat ik nog nix terug heb gehoord. ik las al dat iedereen binnen een half uurtje een lidnummer had. en ik niet :cry:
Maar komt wel goed biggrin.gif

.
Triple B
ja zodra ze weer terug zijn van vakantie pakken ze de draad weer op en gaan ze er weer mee verder
alex
nummer 00048 in the house!! ben trouwens nieuw hier ,aangenaam kennis te maken !! alex van de ven , bravo 1.9 td
Oxygen
We zullen van aan iedereen van wie we de betaling hebben ontvangen een bevestiging sturen!
den_coppy
QUOTE (Monique)
We zullen van aan iedereen van wie we de betaling hebben ontvangen een bevestiging sturen!

Kan je even checken of mijn betaling reeds toegekomen is.
Mijn nummer is 0036

De overschrijving is reeds een tijdje geleden geslaagd, maar ik heb tot op heden geen cadeau'tje frown.gif of bevestiging ontvangen.
Oxygen
We gaan er zo snel mogelijk mee van start. We wilden eerst het meeting weekend ff afwachten want daar konden we het met veel mensen persoonlijk afhandelen. Dus even geduld maar het komt eraan.
alex
ga er voor zorgen dat ik mijn formulier zo snel mogelijk terug stuur!!! en mijn betaling doe natuurlijk!!!
TheLizard
Helaas hebben Monique en ik het de laatste tijd enorm druk gehad dus er is enige vertraging opgetredenen in het versturen van de welkomsgeschenken.

Ik hoop iig dat we het deze week nog voor elkaar gaan krijgen.

excuses voor de vertraging

TheLizard
Triple B
voor de gene die naar de meeting komen op 19 september kunnen daar ook hun welkos geschenk krijgen

dus dat zijn er geen verzend kosten meer
en hoe meer leden hoe gezelliger

dus laat hier even weten als je komt maar je welkoms geschenk nog niet hebt gehad

heb je je welkoms geschenk al wel gekregen hoef je hier dus nix neer tezetten

@ lizard geef de 12de ook ff een aantal geschenken met mij voor de mensen hier uit de buurt en even de lijst met leden namen
TheLizard
dan zijn we wel weer een maand verder dus misschien beter om ze toch op te sturen
Triple B
ja mag ook

kijk maar ff wat je er mee kan doen en regelen
Total disorder
wat wordt het nou !??

moeten we nou namen doorgeven of wordt het gestuurd ken toch beter gewoon geven aan de mensen wie je het kan geven is goedkoper toch !puh2.gif
NARDO
op hoeveel leden zitten we nu???

ikke nummer 050 mooi rond
pieter
Op welk nummer moet je storten om lid te worden? Wa moet ik precies doen???
Total disorder
ga naar http://www.fiatbravoclub.nl en dan helemaal onderaan staat meld je aan en dan een e-mail versturen en dan volgen de aanwijzingen vanzelf !!!!

en ik wou ook even bedanken voor het welkomst cadeau !!!
echt heel leuk en mooi !!

BEDANKT FBC!!!
TheLizard
heb je hem al.....gisteren op de post gedaan. biggrin.gif
Troy
Ik heb em ook al! Bedankt hoor! Erg leuk ding!
Total disorder
ja hbe um al me pa die kwam er helemaal speciaal voor naar boven lopen dat doet die anders nooit !smile.gif

whehehe

maar dat is dan idd snel gegaan !!smile.gif

nogmaals bedankt
Oxygen
Graag gedaan. lol.gif
Ben blij dat jullie het een mooi ding vinden. Geen beschadigingen door onze leuke TPG post? Want daar was ik wel een beetje bang voor.
Troy
QUOTE (Monique)
Graag gedaan.  :lol:  
Ben blij dat jullie het een mooi ding vinden. Geen beschadigingen door onze leuke TPG post? Want daar was ik wel een beetje bang voor.

Geen krassen hoor! Ik heb em bij mezelf bezorgd, dus vanaf dat punt is het wel goed gegaan lol.gif
sandertjuh
nummer 47..... BINGO that's me! k ben nieuw hier..... angenaam kennis te maken.M'n naam is Sander Roelofs k heb 'n bravo 20V.
complimenten voor de site. echt toppie!
Total disorder
QUOTE (Monique)

ooh ik dacht dat die helemaal gekreukeld moest zijn is best een leuk effect !!puh2.gif
Padlarf
Heb m ook binnen, errug mooi ook! zonder beschadigingen door onze vrienden van TPG!

Oxygen
QUOTE (Total disorder)
QUOTE (Monique)

ooh ik dacht dat die helemaal gekreukeld moest zijn is best een leuk effect !!puh2.gif

hahahahhah geinporum lol.gif
evill bravo
heyyy tukker uit beuningen welkom!!!!!!!!!!
Triple B
is er al een nieuwe update van de leden lijst?
TheLizard
even schoppie doen
pieter
Mijn 15 € is ook verzonden per postwissel. Moest 10 € bijbetalen voor de wissel zelf. :cry: Int vervolg kan men misschien toch beter eerst per bankrekening proberen graaf. 10 € is schandalig duur.
Triple B
voor de verdere belgiesche leden onder ons die lid willen worden probeer het contant op een meeting aan een nederlands lid mee tegenven I V M de hoge extra kostyen die daar aan verbonden zitten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.