Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hallo allemaal
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Bravo tijntje
Beste mensen,

een tijd geleden was ik aan het denken hoe ik mun fiat bravo 1.2 16v sx donkerblauw metalic,NOG mooier kon maken. Ik heb nu wiperaid, chroomlook velgen( 14 spaaks ), siertankdopsticker, chrome pook, sportpedalen,zonneband,sieruitlaatstuk( chroom) matten met gedeelte traanplaat. Iemand nog verdere leuke ideeën voor me? ( instaplijsten komen er nog in )

Vast wel!! biggrin.gif

groetjes!
Triple B
laat eens wat foto's zien dan dat zou wel leuk zijn

mzzl peer
SNEEKY
welkom Bravo tijntje,laat je karretje maar es ff zien hé :wink:
Slider
Ey welkom.
Idee voor je Bravo -> Abarth Body kit met Rieger Achterbumper... wink.gif
SNEEKY
vind de cadamuro dakspoiler wel heel goed gelukt voor de bravo,lekker gaaf :twisted:
Oxygen
Ik zou zeggen bekijk de bravo gallery eens hier op het forum. Daar staan volgens mij zat ideeen op! biggrin.gif
bravo tijntje
bedankt voor de tips hé.

grts Martijn
Dutch Dimension
wat denk je van andere zijknipperlichten.
Ziet er onwijs gaaf uit en zijn in allerlei kleuren te krijgen.
Ze nog nog eens niet zo duur. (ongeveer 25 EURO)
marcelv8
QUOTE (Remco Mathijssen)
wat denk je van andere zijknipperlichten.
Ziet er onwijs gaaf uit en zijn in allerlei kleuren te krijgen.
Ze nog nog eens niet zo duur. (ongeveer 25 EURO)

is dat legaal? of verboden eigelijk?
The Master
Legaal... biggrin.gif

Ja, iets wat kick is EN legaal... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
marcelv8
is dat ook zo kick op een groene brava..en wat voor kleuren zijn er, zijn ze erges te vinden op internet??
The Master
Bij een groene brava zou ik OF groene knipperlichtjes doen, of gewoon 'normale' witte... (heldere)

T ziet er gewoon een stukje netter uit, dan zo'n oranje ding... Nix op de auto is oranje, dus waarom dat wel... :idea: biggrin.gif
marcelv8
QUOTE (The Master)
T ziet er gewoon een stukje netter uit, dan zo'n oranje ding... Nix op de auto is oranje, dus waarom dat wel...  :idea:  :D

hahaha jah daar zit wat in lol.gif
Triple B
QUOTE (The Master)
Bij een groene brava zou ik OF groene knipperlichtjes doen, of gewoon 'normale' witte... (heldere)

T ziet er gewoon een stukje netter uit, dan zo'n oranje ding... Nix op de auto is oranje, dus waarom dat wel...  :idea:  :D

of de zelfde kleur als je achter lichten

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.