Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Duur, normaal of goedkoop?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Troy
Ik heb bij mij in de buurt bij een bedrijf hoe duur het bij hun is om een spoiler te spuiten. Kwam tussen de 100 en 130 euro. Is dat duur? Of juist niet?
Dutch Dimension
mooi prijsje.
maar wat is de kwaliteit
Troy
weet ik niet.. heb nog niks van ze gezien, maar een kameraad van me bevool me deze wel aan.. zal nog wel eens met hem praten smile.gif
marcelv8
kan best goed zijn,

mijnes is gespoten voor 150 euro, en dat was wel een vrij grote, maar kijk ook of het beetje bekend (gecertificeerd) bedrijf is he!
Troy
zal ik doen.. thnx!
Bravo Retejong!!!
eerlijk gezegd vind ik dat wel een beetje aan de hoge kant
ik ben zelf bezig geweest om een GT spoilertje op m'n bravo te zetten maar om die te laten spuiten was ik 65 euri kwijt en dat is toch de helft

tis dan wel in het zwart maar goed hij is dan ook gespoten en nog goed ook
Troy
en waar heb je dat gedaan?
Bravo Retejong!!!
das denk voor jou te ver weg heb dat laten doen door een jongen die werkt voor een lak schade herstel bedrijf in den bosch
Troy
idd te ver..
Kelvin104
Ken ook iemand die het zelf heeft gedaan voor zijn S40

Eerst in de primer daarna zelf gespoten.

Had ie keurig gedaan.

Is natuurlijk de goedkoopste optie maar voor 65 Euri had ik het ook laten doen.....
Bravo Retejong!!!
maar ik je dan wel een tip geven ga naar hele kleine auto garages en vraag aan hun waar ze hun onderdelen laten spuiten

om winst te draaien moeten die bedrijven ook de goedkopere en vaak niet altijd de slechtere bedrijven in huren om dit soort werk te doen

of vraag eens na bij de autoshops
Troy
ik ga het nog wel eens navragen overal.. bedankt in ieder geval
Rimi
130 eurie betaal je overal wel ervoor, als je het officieel via een bedrijf laat doen. Maar meestal als je eens wat in je kennissenkring gaat rondvragen, is er meestal wel ergens een handige harry tussen die je dat ook doet voor 50 euri!! Heb bijv door een kennis van me, mn hele motorkap (van mijn oude auto) laten spuiten. Was met metallic verf, primeren en aflakken 110 € kwijt. Moest hem dan wel zelf laten spuiten. Maar moet je gewoon eens rondvragen, is altijd wel iemand die IEMAND kent die dat goedkoop doet coool.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.