david19
Jun 30 2004, 17:27
ik heb mijn originele radio uit mijn auto gehaald en heb er nu een jvc radio in gezet met de originele iso stekkers
maar iedere keer als ik mijn contact afzet valt mijn radio uit das goed maar mijn zenders en instellingen en het punt waar de cd beging moet ik iedere keer opnieuw instellen
wie weet hier iets op???
Edit by Slider: Titel aangepast.
MR. HGT
Jun 30 2004, 17:28
Je moet er constante stroom op zetten, weet alleen niet welke kleur het is.
markwilts
Jun 30 2004, 17:29
de 2 plus draden even om draaien...
das het meest voorkomende probleem
als je er geen constant stroom op hebt doet ie helemaal niks...
david19
Jun 30 2004, 17:54
de twee plus draden zijn dat die twee dikke??
kunnen jullie de originele kleuren aan geven aub
gewoon ef met en multiemeter de draden meten op welke twee je 12 volt krijgt meestal rood plus en zwart - daarna nog even kijken welke de geschakelde plus dmv kontact aan en dan meten kontact uit en dan kijken of de stroom ook weg valt gewoon de iso stekkers eraan werkt meestal wel maar bij fiat zit de constante plus en de geschakelde omgedraaid meestal waardoor dus je zenders elke x weg vallen tis ook niet echt bevordelijk voor je radio volgens mij doormeten is altijd belangrijk voordat je je radio er in zit kunt niet zomaar op kleur gaan gokken suc6 verder hoop dat het wat duidelijk is
ik had precies hetzelfde. ik heb dit gisteren laten doen bij een garage. was in 5 minuutjes gepiept. kostte me 2,50 in hun fooienpot.. dus wel te doen.
SNEEKY
Jun 30 2004, 18:54
de roden is constanten stroom,de gelen is spanning via contact en zwart is massa (min) maar da wist ge al zekers
16 kleppertje
Jun 30 2004, 19:21
wat echt irritant is , dat is als de vorige eigenaar heeft lopen knoeien
met de bedrading en er alleen maar grijze draden uit je dashboard komen
en dat de geschakelde voeding alleen onder spanning komt als je je licht
aan doet :shock:
zoek het maar uit :shock: :?
Dutch Dimension
Jun 30 2004, 20:04
Had ook zoeits.
Allemaal witte draadjes aan een kroonsteen.
Niks ISO stekkers :?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.