Help - Search - Members - Calendar
Full Version: welke spoilers delen of pakket zal ik nemen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
MainMan
hey mensen,

Ik wil spoilers gaan zetten op mijn auto alleen vraag aan mensen die dat al hebben wat hun ervaringen zijn en welke type spoilers delen of setten ze mij aanraden.

Ik heb al duizenden gezien maar ja zien en ervaren zijn twee verschillende aspecten.

Ik zat zelf aan carzone special of rieger setten te denken.

Hebben jullie ook fotos van jullie spoilers dan zijn die van harte welkom.

MainMan
SNEEKY
kijk es in de personal albums van alle leden,je zal je zin wel vinden hoor,er staan er genoeg :wink:

The Master:
Dis dus rieger:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=499[/img]
MainMan
hey Sneeky,

een vraagje of over de onderlip aan de voorkant, breekt dit niet snel af?

MainMan
SNEEKY
Nop,geen problemen,die van mij is in vrij dikke polyester,heeft al vele klappen doorstaan en niet gebroken.
Er zijn ook plastiek lippen te krijgen of namaak polyester,die zijn dunner en breken volgens mij veel vlugger,ask Evill :wink:
MainMan
hey sneeky,

nou dan wil ik natuurlijk die van jou hebben als ik besluit om rieger te nemen.

wat kost die van jou dan en waar heb je het gehaald en wat is de product of bestelnummer?

MainMan
Tartarus
dit is dus van rieger die van Sneeky
maar ook bij rieger heb je 2 versies
ik heb ze alle twee gehad
eerst had ik 1 van polyester heel tevreden van die moet al een hele zware stoot krijgen tot die afbreekt
daarna had ik de zelfde gekocht maar de goedkopere versie van rieger ( bij rieger zelf ook he )
waar de DTM lip direct aan de onderlip zit deze is uit normaal plastiek en na 14 dagen gereden te hebben was die al doormidden gebarsten door lichte haperingen :?
dus goed advies : koop de onderlip en de DTM lip appart bij rieger deze is volledige uit polyester en is heel stevig
onderlip normale uitvoering ( polyester ) +/- = 150 euro
DTM lip = +/- 90 euro
onderlip met DTM lip ( goedkope versie dus plastiek ) = +/- 150 euro

prijzen weet ik niet tot op de eurocent want m'n catalogus is van 1999 :oops:
SNEEKY
dat hele onderste lipje is wel niet origineel,heb ik zelf gemaakt van 4mm plastiek :wink:
jwlos
heb je de fotos van de mijne al gehad
5stuks dus niet die van gisteren.

greets jwlos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.