Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Power filter van Green
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Simon357
Ik ben voor mijn Marea 1.6 16v op zoek naar een powerfilter. Bij extreme carshop hebben ze deze filters voor 110 euro zoals de meeste hier wel zullen weten, maar daar wordt alleen aangegeven dat ze deze hebben voor de Bravo 1.6 16v. Nu is mijn vraag of iemand weet of deze kit ook op de Marea past.
Zelf neem ik aan dat deze auto's dezelfde motoren hebben, maar ik weet het niet zeker.

P.S. hoe snel leveren die piepels eigenlijk en kan je je zooi ook bij extreme carshop ophalen?
evill bravo
neem aan dat ie ook op een marea past maar daar hebben ze wel een handboek met filters voor type's dus bel ze anders ff en dan kunnen ze gelijk zien of ie op voorraad etc is en dan weten ze ook de levertijd
marcelv8
je kan zelf je bestelde dingen ophalen in deventer, op afspraak.
Simon357
Kan je ze bellen?
Ik kon geen telefoonnr vinden
marcelv8
Adresgegevens:
Extreme-Carshop
Kamperstraat 13005
7418 CA Deventer
fax: 0570-624427
Nederland

staat geen nr op de site, maar als je mailt krijg je snel bericht terug! :wink:
Simon357
Ik heb ze een mailtje gestuurd. Ben benieuwd. ik wil nu ook wel eens brullen met mij auto
The Master
Moet passen hoor... Zijn dezelfde 1600 blokken voor zover ik weet smile.gif
Simon357
Weet iemend ook de levertijden van extreme-carshop?
The Master
info@extreme-carshop.nl of stuur hem een PM smile.gif
Simon357
Ik heb een powerfilter van green besteld. Ben benieuwd.
Is er nog interesse in een How To?
evill bravo
altijd handig voor diegene die het nog niet hebben dus gewoon doen!! :wink: biggrin.gif
Simon357
Hij zit erin (het filter) alles bij elkaar 45 min werk.
Ik probeer deze week een how to te maken.
En een heeeeeeeeeeeeeeel mooi geluidje
Slider
QUOTE (Simon357)
Ik probeer deze week een how to te maken.
En misschien een geluidsbestandje :?: biggrin.gif
Simon357
Geluidsbestandje gaat niet goedkomen.
Oplossing: naar een meeting biggrin.gif (lieftst in de buurt van Apeldoorn/Deventer)
evill bravo
opgelost neem ik aan!! sucses en we horen het op een meeting dus kom je naar six flags of zo!! of anders organiseer een meeting in apeldoorn kom ik zeker is vlakbij!! :wink: biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.