Help - Search - Members - Calendar
Full Version: marea koplampen met stelmotor? is het overzetbaar?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
MainMan
hey,

ik wil marea koplampen(met gladde oppervlakte) aanschaffen voor mijn fiat bravo?
maar had een paar vragen.
ik heb een paar berichten gelezen en als het goed is moeten de koplampen van marea gewoon in de bravo passen?

ik heb op het moment koplampen met stelmotor(die kan stellen). Ik vroeg mij af of ik gewoon koplampen zonder stelmotor kan kopen en de stelmotor van de oude koplampen kan overzetten? weet iemand dit?
of moet ik perse nieuwe koplampen met stelmotor kopen?

MainMan.
TheLizard
je kan gewoon lampen kopen zonder stelmotor, dat hebben wij ook gedaan en is geen probleem
Dutch Dimension
Als je die imitaties koopt net als ik dan zit er geen stelemotor bij.

Gewoon de stelmotor van je oude lampen overzetten.
No problemo :wink:

p.s let er wel op dat je lampen koopt die electrisch te verstellen zijn.
Anders kan het motortje er nog niet op
MainMan
hey lizard, ik wil ook eentje kopen zonder stelmotor omdat het financieel gezien beter is, goedkoper.
alleen de oude lampen zijn verstelbaar en ik zou graag willen de nieuwe dat ook zijn. daarom wou ik weten of de stelmotor over te zetten is.

Hey Remco en Lizard waar hadden jullie je koplampen dan gehaald en voor hoeveel. en wat is de productcode of bestelnummer of wat dan ook.

MainMan
Dutch Dimension
Mijn kopkoplampen waren 124 Euro per stuk.(ex BTW)
En heb ze gekocht bij carpartsonline.

Hier is de link: http://www.carparts-online.nl
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.