Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Electrisch Systeem Uitgevallen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
peterselieman
toen ik vanmorgen naar school reed met mijn brava 1.6 16v was er niks aan de hand.
maar onderweg besloegen mijn ramen dus ik zette de ventilator maar wat hoger,
tot ik tot mijn schrik zag dat deze al op stand 4 stond.
dus ik probeerde airco aan deze werkte ook niet.
net kwam ik erachter dat mijn achterruitverwarming niet werkt en mij ruitenwissers en sproeiers,
en dat allemaal tegelijk... op deze koude dagen cry.gif

wie weet wat het probleem is.

met vriendelijke groet,
patrick verkaik
Bravatijn
Zekeringen even nakijken kan je proberen.
Gwboes
en dan vooral die onder de motorkap (onder zwart bakje tegen schutbord). Als er zoveel ineens uitvalt zal er wel zo'n 75A uitliggen oid.
peterselieman
ik reed vanavond van school naar huis toen ik tot schrik er ook achterkwam dat mijn gewone licht en mijn grote licht het niet meer deed ik ben dus maar op mijn startslicht naar huis gereen maargoed.
ik heb alle zekeringen bekeken ook die onder mijn motorkap en die zijn nog allemaal heel ..

wat zou het dan wezen?

patrick
5pittertje
Slechte accu? Dynamo?

Gr. 5pittertje
WORP3
QUOTE (peterselieman @ Nov 18 2011, 02:15) *
ik reed vanavond van school naar huis toen ik tot schrik er ook achterkwam dat mijn gewone licht en mijn grote licht het niet meer deed ik ben dus maar op mijn startslicht naar huis gereen maargoed.
ik heb alle zekeringen bekeken ook die onder mijn motorkap en die zijn nog allemaal heel ..

wat zou het dan wezen?

patrick

Werkt je remlicht nog wel ?
Kijk eens of er een zekering uit ligt ?

Ik heb al eens gehad dat de bedrading van het derde remlicht kortsluiting maakte met een bout waar de draad tegenaan zat, dit overigens in de achterklep !
peterselieman
nee inmiddels is alles opgelos het bleek dat de linkerstekker achter mijn stuurkolom was versmolten.
een nieuwe stuurkolomschakelaar met kabelboom bij de sloop weggehaad
omgezet en alles werkt weer biggrin.gif
peterselieman
alleen nu brand mijn airbaglampje(niet zo gek want die is eraf geweest)
maar hoe krijg ik deze uit??
Lil' Blue
Lampje stuk maken lol.gif

Hahah nee moet uitgelezen worden, als ik me niet vergis in je handschoenen kastje.
peterselieman
QUOTE (Lil' Blue @ Dec 13 2011, 04:12) *

Hahah nee moet uitgelezen worden, als ik me niet vergis in je handschoenen kastje.

ik was laatst bij de fiat dealer,
maar die kon er niet in mijn auto komen....
iemand enig idee... ??

petje
peterselieman
QUOTE (Lil' Blue @ Dec 13 2011, 04:12) *

ik was laatst bij de fiat dealer,
maar die kon er niet in mijn auto komen....
iemand enig idee... ??

petje
Lil' Blue
Ik dacht echt dat deze in het handschoenenkastje zat...ff plafondje eraf draaien met 2 van die draaiknoppen...Maar wellicht is het bij jou model/auto anders....Er is vast wel iemand die dan wel weet hoe je deze uitkrijgt...even geduld...ze weten het hier vast wel wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.