Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bariton Meldt Zich.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Bariton
Hallo allemaal.

Aanstaande woensdag ben ik (en mijn vrouw) in het bezit van een Fiat Bravo 110KW Sport uit 2008. Dit wordt mijn eerste eigen auto na jarenlang een leaseauto te hebben gereden. Heb voornamelijk gereden in een vw polo station, vw golf (2x) en als laatste een Scirocco 1.4TSI 160pk. Persoonlijk vind ik de Scirocco een mooie auto maar we wilden terug naar een sportieve 4-deurs auto.

Ik wilde geen Volkswagen meer omdat mijn laatste twee Scirocco's (lang verhaal) meer bij de dealer in de garage stonden als bij mij thuis voor de deur. (beide keer op keer cilinderoverslag en wegvallen vermogen)

Na even zoeken kwam ik al snel uit op de Fiat Bravo. Mijn vader reed vroeger altijd Alfa Romeo en toen vond ik Italiaanse auto's ook al erg mooi. Heb ook de Seat Leon, Opel Astra en Renault Megane de revue laten passeren maar daar werd ik niet vrolijk van.

Vandaag een proefrit gemaakt in de door ons gekochte Fiat Bravo. De lichte besturing was en is even wennen maar wat een prachtige auto. De kleur is maranello rood met het zwart en rood getinte sportinterieur. Verder de bekende zwart met grijze lichtmetalen velgen.

Kan niet wachten tot woensdag heart.gif

Brooklyn
Welkom op het forum! Gefeliciteerd met de aanschaf van een knappe auto!
Bariton
Nu ik enkele kilometers gereden heb moet ik zeggen dat het lichte sturen meevalt. Op sportstand rijdt de auto zelfs erg prettig. Vanmiddag even door de wasstraat gereden en wat foto's gemaakt. Ik ben zo blij als een kind, onze eerste echte eigen auto smile.gif Heb al wel met een lege accu gestaan. Waarschijnelijk de avond ervoor teveel lopen rotzooien met het Blu&Me Nav systeem. De subwoofer zal ook niet geholpen hebben. Overigens klinkt de audio installatie erg goed met die standaard subwoofer.

De kleur is erg moelijk te fotograferen. De motorkap geeft de beste weergave van de kleur.
Bravatijn
Vet bakkie biggrin.gif
DaniR
Welkom hier!

Mooie bravo heb je zeg!
Nog plannen om langs squadra te gaan?

Veel reis plezier

Ps lease autos gaan door de wasstraat, fiats was je met carclean.nl : p

Daniel
Bariton
QUOTE (DaniR @ Oct 14 2011, 19:09) *
Welkom hier!

Mooie bravo heb je zeg!
Nog plannen om langs squadra te gaan?

Veel reis plezier

Ps lease autos gaan door de wasstraat, fiats was je met carclean.nl : p

Daniel

Ja eigenlijk moet ik zelf weer aan de gang om de auto te wassen en in de wax te zetten. Veel gedaan vroeger bij de auto van mijn vader en mijn broer. Maar ik heb mijzelf verpest door de afgelopen 10 jaar door de wasstraat gereden te zijn ...
Het is wel een goede wasstraat. Ze wassen hem altijd eerst voor met de hand voordat je daadwerkelijk de wasstraat in gaat.

Heb er aan zitten denken inderdaad om langs Squadra te gaan. Qua prijs valt het mee. Ik vraag mij alleen wel af of de overige onderdelen in de auto tegen het hogere koppel kunnen.

Ik heb helaas wel last van vocht in mijn achterlichten en in het embleem op de achterklep. Dat laatste is eenvoudig te vervangen. Overigens had ik er alleen eergisteren last van. Gisteren en vandaag was er niets te zien.
sjaak
Gefeliciteerd met je prachtige auto
Franske
Welkom vanuit Eindhoven en gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige Bravo! thumbsup.gif

En dat de standaard geluidsinstallatie met ingebouwde subwoofer erg lekker klinkt ben ik ook met je eens want mijn Croma heeft ook zo'n installatie en ik geniet er ook elke keer weer van.

Geniet van je Bravo en veel plezier op het forum!
Bariton
Hoe zitten de letters eigenlijk vast op de achterklep van het woord ''Bravo''. Zijn deze verlijmd of door en door met een soort draadverbinding en een moertje?

Overigens valt het mij net op dat aan de voorzijde de letters van T-jet ontbreken. Ik denk dat dit vanaf de fabriek is geweest.

Franske
Volgens mij zitten de letters gewoon geplakt en kun je ze dus zo verwijderen als je wilt. Dat er geen T-jet op staat is wel jammer eigenlijk...
gbvddoel
Het Bravo-logo op de achterzijde is inderdaad geplakt. Deze is makkelijk te verwijderen m.b.v. een visdraadje. Wanneer er lijmresten achterblijven zijn deze goed en veilig weg te halen met HG lijmverwijderbaar.

http://imageshack.us/photo/my-images/593/img0366vr.jpg/

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Bravo-niels
kwijl.gif

Damn....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.