Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dimlicht Links, Marea Weekend 2.4 Jtd
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
gait
Graag advies!

Dimlicht links gaat uit. Oorzaak: zekering (10 A.) doorgebrand.

3 zekeringen verder, weet het niet meer cry.gif

Auto 10 minuten stat. laten lopen, niets aan de hand. Stop, opnieuw aanzetten, pats...

Lamp al verwisseld, geen waarneembaar vocht in het huis, draadjes naar fitting, op het oog prima.

Iemand een idee?

Grtz.,

Gait
Brooklyn
Hij moet ergens sluiting maken anders klapt hij er niet zomaar uit...
gait
QUOTE(Brooklyn @ Aug 11 2011, 23:17) *
Hij moet ergens sluiting maken anders klapt hij er niet zomaar uit...

Je hebt helemaal gelijk!

Alleen, had / heb ik een stille hoop, dat iemand anders dit ook al een keer is overkomen.

bedankt voor je reactie

Grtz,

Gait
Dave007
QUOTE (gait @ Aug 11 2011, 22:33) *
Graag advies!

Dimlicht links gaat uit. Oorzaak: zekering (10 A.) doorgebrand.

3 zekeringen verder, weet het niet meer cry.gif

Auto 10 minuten stat. laten lopen, niets aan de hand. Stop, opnieuw aanzetten, pats...

Lamp al verwisseld, geen waarneembaar vocht in het huis, draadjes naar fitting, op het oog prima.

Iemand een idee?

Grtz.,

Gait

Ik zou toch eens het hele koplamphuis eruit halen , zelf heb ik dit vorige week ook aan de hand gehad na het afstellen van de lampen bij mij zat er een draad tussen het huis en de lamp in die open was geschuurd met afstellen was van buiten af niks te zien maar door even alles los te halen kwam ik het probleem tegen.

Grtz Dave
gait
QUOTE(Dave007 @ Aug 23 2011, 22:11) *
Ik zou toch eens het hele koplamphuis eruit halen , zelf heb ik dit vorige week ook aan de hand gehad na het afstellen van de lampen bij mij zat er een draad tussen het huis en de lamp in die open was geschuurd met afstellen was van buiten af niks te zien maar door even alles los te halen kwam ik het probleem tegen.

Grtz Dave

Hallo Dave,

Kijk, met zo'n reactie, daar kan ik wat mee!

Gaan we (voorlopig) niet doen. Het rechterdimlicht is doorverbonden met het linkerdimlicht.

Gaat (voorlopig) goed.

Dave bedankt.

Grtz.,

Gait
Robin D.K.
klinkt niet zo slim om 2 grote verbuikers door 1 zekering te jagen, kan wel eens een warm boeltje worden bij de zekeringkast

kan zijn dat ik fout ben, ik laat gwn efjes mijn logica spreken wink.gif
Robin.
Dave007
Ja precies Robin dat zou ik dus ook niet gedaan hebben.
Het is echt niet zoveel werk om even het huis eruit te halen wat stekkertjes los en twee boutjes en hij kan eruit.
Dan kun je de draden goed bekijken, want ook met door de koplampen van binnen in hoogte te verstellen kan dit gebeuren als de plus draad tussen de lamp en het huis komt te zitten, het kan bijna ook niet anders dat dit het probleem is.

Grtz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.