kareltjeknetter
Jul 30 2011, 18:46
ciao, ik ben charles en heb me hier even aangemeld omdat ik sinds een weekje een marea weekend 2.0 hlx heb aangeschaft voor mn vrouw. voorheen reed zij in een alfa 75ts maar die auto is minder geschikt als familiewagen. ik heb eerst gekeken naar een 156sw maar die waren mij te duur, te klein en eerlijk gezegd niet betrouwbaar genoeg (let er maar eens op hoeveel 156's met motorschade staan) op een gegeven moment ben ik eens gaan kijken naar een marea , ook vanwege het feit dat ze wel erg goedkoop zijn. zo een is het dus geworden, een blauwe 2l 5cyl, en ik moet zeggen het valt me niet tegen (heb al zo'n beetje 40 alfas , 3 maserati's en nog wat ander spul gehad)
ik hoop hier wat meer met name technische gegevens tegen te komen, aangezien het een nieuw merk voor me is
Brooklyn
Jul 30 2011, 20:01
Welkom op het forum en veilige kilometers toegewenst met de Marea!
Psycho
Jul 30 2011, 20:45
Veel fijne km's toegewenst...
Je hebt wel een dure motor gekocht kwa onderhoud verder okey.
Van 156SW gaat het vooral om het onderhoud. Dat moet goed zijn.
Laat je een steekje vallen in onderhoud dan doet de auto dat ook.
Welkom!!
een goede 156 vinden is idd een hele opgaaf! (deden mensen maar iets meer aan onderhoud en goed warm rijden)
Veel plezier met de 5cyl!
Franske
Jul 31 2011, 05:54
Welkom en de 2.0 HLX is een heerlijke reiswagen! veel veilige kilometers gewenst!
kareltjeknetter
Jul 31 2011, 18:30
QUOTE (Psycho @ Jul 30 2011, 21:45)

Veel fijne km's toegewenst...
Je hebt wel een dure motor gekocht kwa onderhoud verder okey.
Van 156SW gaat het vooral om het onderhoud. Dat moet goed zijn.
Laat je een steekje vallen in onderhoud dan doet de auto dat ook.
onderhoud is voor elke wagen van belang, vooral voor motoren met een hoog specifiek vermogen. gelukkig kan ik het onderhoud zelf doen dus dat scheelt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.