marcelv8
Jun 11 2004, 17:55
:cry: zeer slecht nieuws van exclusive bravo design, hij vroeg me deze foto's te posten.
heel veel sterkte ermee exlusive ! :cry:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1729[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1731[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1732[/img]
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=1730[/img]
GVD!! das zonde.. sterkte ermee man, en het was echt één van de knapste Bravo's
Tartarus
Jun 11 2004, 18:01
fuck fuck fuck man dit is te slecht voor woorden
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
innige deelneming
Exclusive Bravo Design
Jun 11 2004, 18:02
:cry: :cry: :cry:
Bedankt om mijn foto's te posten...
Euhm, hoe zal ik beginnen, :cry: Ik was dus rustig ritje aan het maken op de openbare weg... 4 rijstroken by the way, waar er dus een stoere kerel vanop de pechstrook, naast mijn rijstrook (ik reed uiterst rechts tegen ocharm 50 km/uur) een stoere U-turn (dus van op de pechstrook ineens wegscheuren, dwars over 4 rijstroken, om zo vervolgens de andere kant op te rijden)... :cry:
Euhm... Hij had geen lichten op zijn wagen en ook geen knipperlichten, en reed dus ook volledig zonder kijken de openbare rijbaan op... eigenlijk over... Ik was al zo dicht genaderd dat ik hem niet meer kon ontwijken... Heb nog geprobeerd, vandaar dat mijn bravo ook aan 1 kant heel heel erg beschadigd is, nu is het wachten op de experten om mijn bravo te bekijken... Hopen dat alles vlot verloopt, maar AUTOMAXX kan ik nu wel vergeten vrees ik, Sorry daarvoor. Ik werd wel al volledig in mijn recht gesteld omdat net op dat ogenblik de politie aan kwam gereden en zei hebben dus alles live kunnen meevolgen... :cry:
Euhm... Ik ben er serieus kapot van, en nog eens sorry dat ik niet op automaxx aanwezig kan zijn, extra sorry voor Master die zijn uiterste best heb gedaan voor kaarten....
:cry: :cry: :cry:
Exclusive Bravo Design :cry:
Tartarus
Jun 11 2004, 18:06
komaan jong automaxx is zo speciaal niet hoor dit is duizend maal erger
gelukkig nog een klein beetje goed nieuws dat je volledig in uw recht bent dan zijn de politie toch nog voor iets goed
nu maar hopen dat de experten niet over de ombouwingen van uw wagen sprekken want je weet als ze iets vinden om de verzekering niet te moeten laten uitbetalen dan doen ze dat ook
maar toch heeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte nog
moeilijk te omschrijven wat er door me heen ging toen ik de foto's zag :cry:
ps : reed je echt maar 50 want dat moet toch wel een serieuze bonk geweest zijn zo te zien
hey vent je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet kan komen op Automax hoor!! ik denk dat een ieder wel kan begrijpen dat je helemaal stuk zit en even iets anders aan je kop hebt, we zullen je echt niets kwalijk nemen hoor (alleen die G%#$*)^&mse eikel die het nodig vond om voor jouw neus die U-turn te maken)
wel heel goed om te lezen dat de flikken juist achter u reden, zal het eerste geval zijn van juiste tijd juiste plaats waarschijnlijk, hoop dat de verzekering de waarde van uw voorbumper in reeele prijs kan schatten, en niet uit gaan van een standaard bumpertje
Hoe nu verder? nog eens die Bump laten maken? (vond hem echt bangelijk) of ga je nu voor iets heel anders?
greets man en kop op
Exclusive Bravo Design
Jun 11 2004, 18:16
Ik reed echt maar 50 km per uur, omdat ik in de gaten kreeg dat die kerel voor me rare dingen aan het doen was... maar wie denkt nu dat er iemand een u turn gaat doen op een straat waar 4 rijstroken zijn, dan ben je toch helemaal knetter....
Politie was net op tijd...
Ik zou heeeeeeel erg graag alles trg bouwen zoals hij was, net hetzelfde omdat ik hem zelf wel bangelijk vond staan die voorbumper, de papieren en alles worden dor de makers van de bumper enzo allemaal klaargemaakt hebben ze me beloofd, en de garage heeft alle papieren van het spuiten, het cleanen van de koffer en de pinkers, het zetten van mijn nieuwe klinken etc.... Ik heb alles bij de hand, enkel nog afwachten wat die experten gaan zeggen... :cry: :cry: :cry:
markwilts
Jun 11 2004, 18:29
shit dit meen je niet dat één van de mooiste auto's op het forum dit gebeurd... :cry:
heb je zelf niks dan???
dit heb ik namelijk nog niet kunnen lezen...
echt heel veel sterkte
Exclusive Bravo Design
Jun 11 2004, 18:41
Neen ikzelf ben ok... wel nog wat duizelig enzo maar het lukt wel... ben al druk aan het rondlopen bij alle mensen dat ze moeten zorgen dat mijn Bravo trg word zoals hij was, en die mensen hebben me beloofd dat ze dat voor me doen, uit respect zeiden ze... wederzijds respect dus, alvast bedankt aan die mensen... De vraag is enkel of de verzekring alles gaan betalen... Want anders moet ik nog gaan opleggen... Maar dat ben ik dan normaal gezien wel van plan.. Want het is MIJN BRAVO! LA BRAVO.... :cry:
markwilts
Jun 11 2004, 18:46
ja idd het is altijd mooi als mensen waardering tonen voor je werk en dat ze op zo'n moment ook alles voor je willen doen...
echt respect voor dat soort mensen...
maar goed het blijft klote dat het gebeurd is en ik hoop echt voor je dat het allemaal (goed) wordt geregeld met de verzekering
maar ben er een beetje bang voor eigenlijk
Triple B
Jun 11 2004, 19:26
neee dit meen je niet :twisted: :twisted:
ik heb het hele topic met een brok in mijn keel door gelezen
en gelukkig heb je zelf niks
ik vindt dit echt zwaar KL**TE voor je
hoop dat die sukkel

die de schade aan gericht heeft alles tot op de laatste cent moet dokken
maar hoop niet voor je dat de experten hem total los verklaren
hou ons op de hoogte
we leven met je mee
heel veel suc-6 en moge de fiat goden met je zijn
TheLizard
Jun 11 2004, 19:50
Sjeezus Exclusive, dit is echt gigantisch klote. Zo'n mooie bravo, duizendmaal zonde.
Iig goed dat de politie in de buurt was en ook goed te horen dat de mensen om je heen je graag weer willen helpen. Hou ons in ieder geval op de hoogte van de ontwikkelingen.
Sterkte ermee......
gr
TheLizard en Monique
Makaveli
Jun 11 2004, 20:11
dat is echt kl*ten man veel sterkte en het zal allemaal wel terug in orde komen
Hopelijk heb je rap je wagen terug
RARARA
Jun 11 2004, 22:27
Aaaaaaaahhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!
Slik :cry: wat een vreselijk verhaal.
Ik moest ff 2x kijken toen ik deze topic opende: Nee, dat kan toch niet... het zal toch niet.... AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!
Heel veel sterkte toegewenst en als we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen he.
Suc6 verder
Dutch Dimension
Jun 11 2004, 22:38
Dit meen je gewoon niet!!!
Zit met tranen in mijn ogen te lezen hier :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
wat een b,z :evil: dglh :evil: ab.g( niet in woorden te zeggen).
Gelukkig dat je zelf niks hebt.
Als als ik je ergens mee kan helpen ,vraag het maar gerust.
Heeeeeeeel veel sterkte
:cry:
Jesz echt zonde man....
Ik hoop dat dit weer goed komt voor je... :?
En toen die gast je aanreed en je zag de schade had je toen niet iets van ^@^#$%*& en op ze bek rammen :roll:
Veel sterkte en succes...
Grtz Ocram
jemig man dat ziet er echt k*t uit.
wat 50km/h aan kan richten he.
hoop voor je dat je ales geregeld krijgt.
wat zij die kl**tzak zelf van wat hij aangericht heeft.
heel veel succes en automaxx zei je vergeven.
greets jwlos
The Master
Jun 12 2004, 00:17
QUOTE (Exclusive Bravo Design)
maar AUTOMAXX kan ik nu wel vergeten vrees ik, Sorry daarvoor.
Euhm... Ik ben er serieus kapot van, en nog eens sorry dat ik niet op automaxx aanwezig kan zijn, extra sorry voor Master die zijn uiterste best heb gedaan voor kaarten....
Wat ook al gezegd is, Automaxx zal zeker het probleem niet zijn! Dat regel ik voor de rest wel, dat dat goed komt!
Verwerk eerst je complete verdriet maar goed... Het tekeningetje wat k op MSN doorgegooit, zien we nog wel online...
Ook op t forum nog maar ff: Echt kut dat dit gebeurt is man!!! Snap zeker wel dat je ff 'down' bent...
Jullie zullen elkaar wel missen nu; jij en je bravo.
Sterkte.
/////Gert/////
Jun 12 2004, 09:21
Tering jantje,dit is niet fijn.
Veel suc6 met het herstel
pieter
Jun 12 2004, 11:18
tja, tis klote hé.
ben normaal een rustig mensje mr als een of andere sukkel op die manier tegen mijn auto zou rijden (duidelijk roekeloos gedrag) zou ik hem toch eens goed op zijn gezicht vegen. (flikken of gn flikken)
Hoop voor jou dat uitbouw terugbetaald word, hier in België moet je daarvoor een speciale verzekering hebben, anders rij je terug standaard.
Black Bravo
Jun 12 2004, 12:12
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Heeeeel veeeel sterkte!!!!!!
Exclusive Bravo Design
Jun 12 2004, 13:01
De Bravo was en is nog steeds van MIJ, en hij zal in zijn oorsprongkelijke staat tegug hersteld worden, zelfs misschien ietsje anders... :wink: :cry: Maar daar zijn we nu druk aan bezig, raming van de voorbumper is alweer gemaakt, en het duurt min. 2 maanden vooral eer die klaar is... MAAR!!!!! Nu hij dan toch een tijd moet stilstaan... Bij mijn caros. is het misschien even het 'goede' moment om hem helemaal te demonteren langs de binnenkant... Maar zover zijn we nog helemaal niet, ik moet eerst de experten afwachten! :cry: :cry: :cry:
Exclusive :arrow: :cry:
Exclusive Bravo Design
Jun 12 2004, 13:05
QUOTE (pieter)
tja, tis klote hé.
ben normaal een rustig mensje mr als een of andere sukkel op die manier tegen mijn auto zou rijden (duidelijk roekeloos gedrag) zou ik hem toch eens goed op zijn gezicht vegen. (flikken of gn flikken)
Hoop voor jou dat uitbouw terugbetaald word, hier in België moet je daarvoor een speciale verzekering hebben, anders rij je terug standaard.
Het ongeluk gebeurde rond 11 uur, en ik was pas om 5 uur 's morgens thuis... Dat zegt genoeg denk ik... De politie heb me even meegenomen voor wat ze noemen 'verkeersaggressie'...

Ik heb die bmw geraakt, recht in de flank, en zijn zijstrips vlogen eraf, ik zag er zo eentje liggen en kon het niet laten om even uit te testen hoe stevig die dingen wel niet zijn van BMW, heb hem dus eigenlijk enkele rake klappen gegeven met die strip... Daaro moest ik natuurlijk mee en mocht hij naar huis gaan...
Maar die 2 minuten deden me wel goed... :wink: :cry:
Exclusive :cry:
hahahaha ja das idd een goed idee om even te testen hoe stevig zo'n ding wel niet is :twisted: , dat zou mij ook wel een paar uurtjes waard zijn hoor
carcept
Jun 12 2004, 13:16
Zwaar zwaar zonde,
Ik leef met je mee, en vind het knap dat je je hebt kunnen inhouden die kerel in die BMW niet te grazen te nemen.
gewoon alleen laten voelen dat je het meent, maar anderzijds daar was je ook niet veel verder mee gekomen, en de fikken waren ook al dicht bij.
Misschien een domme vraag maar had het nergens gelezen, was je Airbag wel uitgeklapt ???
Succes met je herstel, en hoop dat het eenmalig is dat zo`n mother §"$$%& als hem op de openbare weg rijd. :twisted:
Exclusive Bravo Design
Jun 12 2004, 14:15
QUOTE (carcept)
Zwaar zwaar zonde,
Ik leef met je mee, en vind het knap dat je je hebt kunnen inhouden die kerel in die BMW niet te grazen te nemen.
gewoon alleen laten voelen dat je het meent, maar anderzijds daar was je ook niet veel verder mee gekomen, en de fikken waren ook al dicht bij.
Misschien een domme vraag maar had het nergens gelezen, was je Airbag wel uitgeklapt ???
Succes met je herstel, en hoop dat het eenmalig is dat zo`n mother §"$$%& als hem op de openbare weg rijd. :twisted:
De airbags zijn er niet uitgesprongen en net daarom hebben we dus nog hoop... Crossed fingers :cry: :cry: :cry:
Exclusive
pieter
Jun 12 2004, 14:34
Dacht al : die kan zich goed inhouden...
Tis weer een BMW :roll: , moest het zelfs nt vragen. De johnny bak bij uitstek, auto kost zoveel dat ze alleen auto 5 tuning kunnen betalen.
Mijn kamaraad is een half jaar geleden ook zo uit z'n kram geschoten.
Reden enkele sukkels heen en weer int straat voor de café waar wij zaten. Waren stoer aant doen op hun brommertje. Kwam de idiootste voorbij op één wiel, kon zijn evenwicht niet houden en rijdt knal op kameraad zijne auto.
Wij naar buiten om te kijken, wilt die sukkel wegrijden. Vriend had nog een stokje vast (waren aant biljard spelen) en begint daar a la kung fu mee te zwaaien. Resultaat: veegt die jong die tegen 50 voorbij komt van zenne camino af. Ik wist nt dat mensen zo goed op beton konden stuiteren

.
Is voor de rechtbank moeten verschijnen en heeft 10 uur gemeenschapswerk gekregen. Heeft 4 zondagen in de bibliotheek de nieuwe GR8 zitten lezen

.
QUOTE (Exclusive Bravo Design)
Het ongeluk gebeurde rond 11 uur, en ik was pas om 5 uur 's morgens thuis... Dat zegt genoeg denk ik... De politie heb me even meegenomen voor wat ze noemen 'verkeersaggressie'...

Ik heb die bmw geraakt, recht in de flank, en zijn zijstrips vlogen eraf, ik zag er zo eentje liggen en kon het niet laten om even uit te testen hoe stevig die dingen wel niet zijn van BMW, heb hem dus eigenlijk enkele rake klappen gegeven met die strip... Daaro moest ik natuurlijk mee en mocht hij naar huis gaan...
Maar die 2 minuten deden me wel goed... :wink: :cry:
Exclusive :cry:
Whahahahaha!
Wat ben jij vindingrijk zeg! Oorkonde!
Weazel
Jun 12 2004, 16:17
:cry: heb er geen woorden voor :cry:
succes en veel sterkte
Slider
Jun 12 2004, 16:54
Damn kerel.... wat een zonde....
Heel veel suc6 met het herstel van je wagen.
Exclusive Bravo Design
Jun 12 2004, 17:49
QUOTE (Slider)
Damn kerel.... wat een zonde....
Heel veel suc6 met het herstel van je wagen.
Als ik de moed nog heb, als de experten zijn geweest... heb wel genoeg aan de kant staan maar je moet er ook nog de moed voor hebben eh... Omdat dat af te breken en helemaal op te bouwen, de mensen die hem hebben gemaakt in de caros. hebben me gezegd, als jij hem niet opbouwd, dan doen wij het gewoon voor je... dus ik zal wel moeten volgen, en daar ben ik die jongens heel erg dankbaar voor! :cry:
Exclusive
alx355gt
Jun 12 2004, 18:21
Damn'! I hate it when that happens with a Bravo!
Veel succes. Hopelijk ben je snel weer op de baan!
BTW... Matty, ik ken je naam nog van op het Engelse Bravo forum.
Dutch Dimension
Jun 12 2004, 21:32
Heb je die sideskirt op de grond stuk geslagen??
Of op zijn kop??( had toch niet uitgemaakt want hij heeft toch geen hersens die gast)
MR. HGT
Jun 12 2004, 22:11
Tering, dat ziet er niet goed uit heeft hij motorisch ook schade?
Succes met het herstel
Exclusive Bravo Design
Jun 12 2004, 23:41
QUOTE (MR. HGT)
Tering, dat ziet er niet goed uit heeft hij motorisch ook schade?
Succes met het herstel
Radiator is logischerwijze stuk... niet zo erg, en voor de rest is er op het eerste zicht geen motorische schade, maar daarvoor moeten we eerst het blok eruit gaan halen of toch enkele delen ervan... :cry:
Ben al in de winkel geweest, 2 maanden wachten vanaf dat ik de bestelling plaats voormijn bumper... Als ik hem wederopbouw word het dezelfde bumper! Ietsje anders! :cry:
Greetzzz
Exclusive
Remco Mathijssen Posted: Sat Jun 12, 2004 9:32 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Heb je die sideskirt op de grond stuk geslagen??
Of op zijn kop??( had toch niet uitgemaakt want hij heeft toch geen hersens die gast)
:arrow: Het was met een deurstrip van die kerel zijn wagen, een bmw... en ja hij zag er net niet zo erg uit als mijn bravo, zo een ding komt hard aan weet je, wist de politie te vertellen achteraf... :evil: Alsof ik dat niet wist... Hello.... :cry:
Dutch Dimension
Jun 12 2004, 23:46
:twisted: :twisted:
Net goed
ik hoop dat ie er lang last van heeft
:twisted: :twisted:
Brava GT
Jun 12 2004, 23:50
The whole Fiat world is on your side...R.I.P Bravo bumber :cry:
Having an exclusive bumber is horrible; you have to be extra careful about your driving...and even that isn't enough at times since there are assholes on the roads.
When I bought Brava in November 2002, one week after a Peugeot pushed Brava off the road and the whole front of Brava looked exactly like the Bravo. The Pug driver escaped and I was left paying the damage :evil:
I was a little bit less sad since I had no bodykit on but it still sucks !
Padlarf
Jun 13 2004, 12:33
JESUS!!! Lees het nu pas, maar dit is echt te erg voor woorden!!!!
Klootzakken ook altijd...
Enieweez, werk momenteel als schadebehandelaar bij AEGON (weet nie of jullie die kennen in Belgie) maar volgens mij is die apparte verzekering voor uitbouw alleen als je zelf de schade toebrengt. Wanneer je geraakt wordt door een ander geldt die verzekering niet omdat de andere verzekering van de BMW voor de schade moet opdraaien. Wanneer je kan aantonen wat de schade is aan de auto, moeten ze dat vergoeden.
Tip 1: Mocht het zo zijn dat de expertise van de verzekeringsmaatschappij niet goed uitpakt, mag je
ALTIJD EN OP KOSTEN VAN DE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ een contra expertise laten uitvoeren door een expert die jij mag aanwijzen. Mag alleen niet duurder zijn dan de kosten voor de expert die de maatschappij al heeft aangewezen.
Tip 2: noem het geen getunede auto maar een show-auto. Met custom parts en dergelijke (IS TENSLOTTE OOK ZO) maakt een hoop uit voor hoe ze naar je auto kijken.
Tip 3: (Optioneel

) Ga ook naar je huisarts en klaag over pijn aan de nek en rug. Zeg dat je dacht dat het wel over ging maar dat het na een paar dagen alleen maar erger werd. (Soort back-up plan)
Mocht je nou niet genoeg terug krijgen, gooi je er wat letsel schade tegenaan....
SNEEKY
Jun 13 2004, 12:45
Sorry lees het ook nu pas.
1000x mijn medeleven,kon me ogen niet geloven zeg, maar kop op ,heb er hier al heel wat slechter hersteld,komt wel goed,het voordeel van de bravo is dat alles eraf schroeft,en het chassis oerdegelijk gerecht kan worden.
Toch blijft het erg klote voor je :? ,hopelijk heb je op die twee minuten toch een paar keer kunnen uithalen met die stootrand :twisted:
Sterkte,Sneeky
reddevil
Jun 13 2004, 13:53
Wat een foto's zeg!
Echt ongelofelijk zonde man.
Hoop voor je dat dit alles snel weer goed komt.
Ik hoop ook voor je dat de motorische schade mee zal vallen...
Veel sterkte er mee!!!!!
Exclusive Bravo Design
Jun 13 2004, 14:59
QUOTE (Padlarf)
JESUS!!! Lees het nu pas, maar dit is echt te erg voor woorden!!!!
Klootzakken ook altijd...
Enieweez, werk momenteel als schadebehandelaar bij AEGON (weet nie of jullie die kennen in Belgie) maar volgens mij is die apparte verzekering voor uitbouw alleen als je zelf de schade toebrengt. Wanneer je geraakt wordt door een ander geldt die verzekering niet omdat de andere verzekering van de BMW voor de schade moet opdraaien. Wanneer je kan aantonen wat de schade is aan de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a>, moeten ze dat vergoeden.
Tip 1: Mocht het zo zijn dat de expertise van de verzekeringsmaatschappij niet goed uitpakt, mag je ALTIJD EN OP KOSTEN VAN DE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ een contra expertise laten uitvoeren door een expert die jij mag aanwijzen. Mag alleen niet duurder zijn dan de kosten voor de expert die de maatschappij al heeft aangewezen.
Tip 2: noem het geen getunede <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> maar een show-auto. Met custom parts en dergelijke (IS TENSLOTTE OOK ZO) maakt een hoop uit voor hoe ze naar je <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> kijken.
Tip 3: (Optioneel 8) ) Ga ook naar je huisarts en klaag over pijn aan de nek en rug. Zeg dat je dacht dat het wel over ging maar dat het na een paar dagen alleen maar erger werd. (Soort back-up plan)
Mocht je nou niet genoeg terug krijgen, gooi je er wat letsel schade tegenaan....
Sjeeezus... Thx man, had niet gedacht dat dit alles zo gevolgd zou worden, tot in FINLANDF :cry: :oops: Crazy... Maandag ga ik natuurlijk naar de dokter, en ik hoop echt dat alles vergoed word, ik ben van alles offertes en facturen aan het verzamelen... Dus ik hoop echt dat het goed komt.. Maar ik heb er een beetje schrik voor :cry:
Exclusive
RARARA
Jun 13 2004, 18:33
Ja hoe staat het eigenlijk met je nek ??
Nog steeds zoveel last !! :wink: :wink:
evill bravo
Jun 13 2004, 21:58
:cry: :cry: :cry: Dit doet echt pijn man om zo je bravo te zien!! je echte super mooie trotse bezit dat zo abrupt word weggehaald!!
Echt enorm veel sterkte gewenst
En automaxx valt hierbij in het niets!! Dit is veel erger en iedereen snapt het echt wel.
Sterkte!!
Padlarf
Jun 14 2004, 08:06
Nog ff iets: (Tip 4)
Vergeet niet dat na een grote schade (wanneer deze hersteld is) de verkoopwaarde van de auto ook gedaald is. Dit doordat een schadeverleden gewoon nadelige gevolgen heeft voor een auto.
DIT IS OOK TE CLAIMEN!! Wordt meestal vergeten en de verzekeringsmaatschappij zal er ook niet mee komen, maar zorg ervoor dat dit in het expertise rapport wordt opgenomen zodat dit ook geclaimd kan worden.
Eruit slepen wat je eruit kan slepen :!:
Bravaabarth
Jun 14 2004, 09:46
ow shit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
miljaar tis nie waar !!!
Nu was hem juist af !!!
Ik hoop dat alles terug komt zoals hem was, veel sterkte !!!
MGV,
Brava-Abarth
evill bravo
Jun 14 2004, 16:08
QUOTE (Padlarf)
Nog ff iets: (Tip 4)
Vergeet niet dat na een grote schade (wanneer deze hersteld is) de verkoopwaarde van de auto ook gedaald is. Dit doordat een schadeverleden gewoon nadelige gevolgen heeft voor een auto.
DIT IS OOK TE CLAIMEN!! Wordt meestal vergeten en de verzekeringsmaatschappij zal er ook niet mee komen, maar zorg ervoor dat dit in het expertise rapport wordt opgenomen zodat dit ook geclaimd kan worden.
Eruit slepen wat je eruit kan slepen :!:
Vooral van een bmw rijder met zulke mafejosio acties!!
Exclusive Bravo Design
Jun 14 2004, 18:43
Als... en ik zeg duidelijk ALS de Bravo hersteld word, dan zal hij zogoed als hetzelfde worden als hij was, heb geen zin meer o pdit moment om mijn wagen een brilliantje van te maken en om het dan weer mee te maken... sowry :cry:
Exclusive
evill bravo
Jun 14 2004, 19:21
kan ik volledig in komen stel je voor dat het weer zou gebeuren :? En daarbij zoals hij was was ie al super!!!
Exclusive Bravo Design
Jun 14 2004, 21:01
QUOTE (evill bravo)
kan ik volledig in komen stel je voor dat het weer zou gebeuren :? En daarbij zoals hij was was ie al super!!!

Bedankt... nou is ie niet meer zo super :cry:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.