marcelv8
Oct 27 2003, 23:24
precies het kleine lamp deeltje of hoe heet dat bij mij kilometer teller tussen 80 en 120 is stuk, dus als ik in het donker rij is alles mooi groen alleen dat bovenste stukje niet..
is dat te repareren??
Slider
Oct 30 2003, 23:40
Volgens mij zijn het gewone lampjes, en kun je ze vervangen. Echter, de tellerplaten demonteren is niet eenvoudig en kan een hoop problemen met zich meebrengen (zoals airbag lampjes die niet meer uitgaan etc.)
Misschien toch beter door Fiat Dealer laten doen.
marcelv8
Oct 31 2003, 13:14
nauja misschien laat ik het maar gewoon zo, zal zeker een hoog kostenplaatje meebrengen.
voor airbag lampjes geen probleem;juist zien dat contactsleutel afstaat als je hem eruithaalt,normaal zijn de lampjes van achteraan het dashboard te vervangen
Bravaabarth
Nov 16 2003, 12:23
ik zou het gewoon zo laten,
fiat is niks als miserie op van die dingen, ik wilde eens zetelovertrekken laten installeren, en dit ging dus niet, aangezien de hoofdsteun van de zetels vast zit met een pin, in de rug van de zetel, dus de hele zetel moest hiervoor ontmanteld worden, en ging me 400 euro kosten !! hahaha, voor 40 euro laat ik 1 zetel in leder overtrekken !! :?
Bravaabarth
Nov 16 2003, 12:24
voor 400 uiteraard, niet voor 40 hé
SNEEKY
Nov 16 2003, 14:45
voor je hoofdsteun,probeer eens met de 2 voeten van de hoofdsteun die in de zetel gaan een halve toer te verdraaien,en dan uit te trekken,bij sommige modellen was dit mogelijk
:wink:
Bravaabarth
Nov 18 2003, 19:30
@ sneeky, lukt spijtig genoeg niet
Zijn gewoon lampjes achter op het tellerhuis.
% schroeven en hij is los.
Succes.
P.S. ben zelf bezig om deze lampjes te vervangen door blauwe led's.
Als ie klaar is laat ik het wel zien. :idea:
marcelv8
Nov 22 2003, 20:58
QUOTE (Guz)
Zijn gewoon lampjes achter op het tellerhuis.
% schroeven en hij is los.
Succes.
P.S. ben zelf bezig om deze lampjes te vervangen door blauwe led's.
Als ie klaar is laat ik het wel zien. :idea:
ben benieuwd
The Master
Nov 23 2003, 21:33
Ik wilde er blauwe lampjes achter doen...
Waarom kies jij voor leds???
Dan is leds mss een betere keus voor mij... :wink:
Led's gaan veel langer mee en geven mooi blauw licht.
En het staat op :arrow:
http://www.die-geilen-stiefel.de/html/fiat2.html hoe het moet en ik vond dat leuk om te doen. :idea:
QUOTE (The Master)
Ik wilde er blauwe lampjes achter doen...
Waarom kies jij voor leds???
Dan is leds mss een betere keus voor mij... :wink:
The Master
Nov 26 2003, 01:01
kan je tussendoor enzo ff foto's maken..
Ben niet zo heel handig met electronica, dus ellke hulp is welkom!!! Ziet er wel gaaf uit zeg!!! :twisted:
Kan wel foto's maken maar weet niet hoe je dit op het forum zet.
Heb daarbij hulp nodig.
Overigens met alleen blauwe lampjes erin zetten ben je er niet want meneer of mevrouw FIAT heeft er een groen laag achter de tellerplaat gemaakt.Deze dien je dan ook eerst voorzichtig met thinner te verwijderen.
Ikzelf heb witte tellerplaten gekocht en deze was rood op de achterzijde.Heb hem reeds schoon gemaakt :wink:
Wordt vervolgd
:roll:
QUOTE (The Master)
kan je tussendoor enzo ff foto's maken..
Ben niet zo heel handig met electronica, dus ellke hulp is welkom!!! Ziet er wel gaaf uit zeg!!! :twisted:
:roll:
The Master
Nov 27 2003, 01:46
Je kan die foto's ff naar me mailen, of bij ALGEMEEN in dit forum staat beschreven hoe je foto's online kan zetten en op het forum kan plaatsen..
Weazel
Jan 30 2004, 18:31
zou dit ook zelf willen doen ma ik kan geen woord duits? is er ook zo een engelse site of een nederlandse
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.