Nog een vraag: Ik rij een 1.4 sx, nu stinkt ie heel erg naar benzine als ik mijn dak/ramen open heb. Iemand hier ook ervaring mee? Op zich maakt het niet uit, want hij gaat toch nog een keer terug naar de dealer. Maar ben er toch nieuwsgierig naar.
greetz
scoop6470
Jun 23 2004, 16:02
Ook wij hebben dit probleem gehad.
Ons werd verweten de benzinedop niet goed geschroefd te hebben.
Nu we daar op letten, moet ik toegeven dat het weinig meer voorkomt.
Zo af en toe, ruik je wat.
madbull
Jun 23 2004, 16:49
Heb het ook met tijden, hangt van het weer af..
Let er al niet veel meer op. Lijkt me echter wel onder de motorkap uit te komen!
Slider
Jun 23 2004, 19:16
Ik heb ook een 1.4 maar daar heb ik nooit last van. Misschien een lek in de benzineslang? Benzinetankdop lijkt me stug, die zit achterin de auto.....
Tankdop lijkt mij sterk, maar heb er ook niet altijd last van. Lijkt wel dat ik er alleen last van heb wanneer ik mijn dakje open heb. Qua verbruik merk ik ook niets.
BravoHGT20v
Jun 24 2004, 12:20
Hoi,
Heb zoiets ook gehad met mijn Clio. Hier bleek dat de benzineslang niet meer goed aansloot bij de aansluiting op het blok (injectoren).
Zou er wel even na laten kijken, want als je benzine ruikt lekt het toch ergens en het hoeft maar op bijv. de uitlaat te druppen en het wil echt wel gaan branden!
Groeten Mark
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.