johnson
Jun 9 2004, 17:30
Yeeps de bravo-dudes.
Zeg ik zou nieuwe velgen willen leggen. chroom spinners. maar die worden maar in minimun 17" gemaakt. Heeft er iemand ervaring met 17" velgen? Nu ligt er 15" onder,en ik vind dat ik al zo dicht bij de voorbumper zit (abarthbumper)
Komt er op de straal van het wiel veel bij? want vrees voor bij het overdraaien, te slepen met m'n band tegen de bumper of in de kas.
greetzzzzz johnson
Edit [TheLizard]: Even titel aangepast want "is da mogelijk" zegt niet zoveel en toch ook maar even verplaatst :wink:
evill bravo
Jun 9 2004, 17:36
deze post past beter tussen vragen en problemen mod??
johnson
Jun 9 2004, 17:43
QUOTE (evill bravo)
sorry zene evill,maar ik ben nog maar nieuw hier en vind mijne weg hier nog nie zo
The Master
Jun 9 2004, 17:44
Maakt mij niet zoveel uit... Er staat er ook al 1 bij Brava tuning...
Zie hier:
http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php...&postorder=asc&
Korte samenvatting: ja kan, geen probleem!
Kan je ff posten wat voor spinners... Zelf ben ik er geen fan van, maar dan nog kunnen (sommige) heel mooi zijn
evill bravo
Jun 9 2004, 17:53
QUOTE (johnson)
QUOTE (evill bravo)
sorry zene evill,maar ik ben nog maar nieuw hier en vind mijne weg hier nog nie zo
geeft ook niet :wink:

hopelijk word je snel wegwijs op dit forum en sucses!!!
let wel op dat je je velgen niet breder pakt dan 7,5", want bij spinners moet je minstens -6 verlagen en dat lukt niet goed met een bredere velg
moeten is veel gezegd, maar het is enkel mooi als je diep ligt vind ik
Dutch Dimension
Jun 9 2004, 20:11
me like spinners
johnson
Jun 10 2004, 16:56
i like spinners 2 remco,vandaar dat ik ze wil leggen he. Denk dat een bravo een groot wiel vraagt, alhoewel een 14" ook wel lekker ligt onder bravo,maar vind je moeilijk in chroom he
evill bravo
Jun 10 2004, 16:57
ik ben nog op zoek om mijn 15 inch cupvelgen te laten verchromen is ook wel appart en staat wel onder een donkere auto
Makaveli
Jun 10 2004, 19:17
Ik heb 17 dus dat lukt wel
is dit mogelijk en goed voor mijn auto???
greets jwlos
prijs€160.50incl
maat7.0jx16
et 37
pcd 4x098
band 195/45r16.
greets jwlos
en soory dat ik iemand anders zijn topic gebruik.
Edit by Slider: link verandert in foto.
SNEEKY
Jun 20 2004, 23:21
neem je niet beter 205/45 16"????????
@slider bedankt.
@sneeky.
kan dat zomar met de breedte van de kassen want het lijkt me wel mooier en hoe zit het met die maten zoals die et waared en met ik nog op een speciaal merkafgaan.
greets jwlos
SNEEKY
Jun 20 2004, 23:28
heb ook die maat,geen probleem
en die et waarde was belangrijk toch en is dit dan de goede want op die site staan et waardes van 30 tot 38.
wat moet het zijn.
en wwar kan ik het beste voor velgen kijken.
greets jwlos
SNEEKY
Jun 20 2004, 23:41
let eigenlijk nooit op ET-waarde
het bd=edrijf vertelde me dat ze verzekeren dat het een goede velg is.
ik krijg waarschijnlijk volgende maand deze velgen met toyo banden215/40*16 dus lekker breedt.
hij zegt dat toyo goede banden zijn is datr ook zo????
bij koop van velgen de banden voor€90 zonder velgen€105.
graag wil ik weten of dat goede banden zijn.
greets jwlos
The Master
Jun 21 2004, 21:49
Toyo's zijn goed. Zeker in bochten... Ze slijten wel iets harder dan een gemiddelde band, maar je krijgt er wel de grip voor terug... Velen hier hebbe toyo's
dat is mooi en de prjs klopt ook wel voor zo.n
band???
greets jwlos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.