Help - Search - Members - Calendar
Full Version: bevestigen spoilers
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
DARAY
Wie kan mij vertellen wat nu de beste manier is om een frontspoiler/cupdiffuser onder de bumper te bevestigen. Ik ga zeer binnenkort bestellen en zou graag een korte how to willen hebben. Bovendien heb ik ook al een green open luchtfilter besteld, ook hier heb ik al verschillende dingen over gehoord. Is het nu echt zo dat je eerst het wiel eraf moet halen voordat je 'm kunt bevestigen?

Alvast bedankt,

Ray
TheLizard
wat de openluchtfilter betreft, voor het verwijderen van de oude filter moet idd het wiel eruit. Ik heb dat toendertijd zelf niet gedaan (wist ik niet :oops: , was nog in een ver verleden voor het fiatbravoforum-tijdperk) en ben vreselijk aan het kloten geweest. Uurtje hakken,zagen en breken voordat het oude filter eruit was. Ik zou dus gewoon lekker je wiel eruit halen, is waarschijnlijk een stuk sneller biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.