Ik ben bezig met de deuren om te wisselen, nu ging bij de orginele deur de bijrijdersraam niet open en dacht is dat hij wel zou werken bij de nieuwe deur.... helaas. Ik hoor wel een klik achter het dashboardkastje. Wat kan dit zijn?
Frontysco
Apr 21 2011, 12:42
QUOTE (Danny @ Apr 21 2011, 13:38)
Ik ben bezig met de deuren om te wisselen, nu ging bij de orginele deur de bijrijdersraam niet open en dacht is dat hij wel zou werken bij de nieuwe deur.... helaas. Ik hoor wel een klik achter het dashboardkastje. Wat kan dit zijn?
Je relais werkt iig. kijk het circuit is na vanaf het relais naar je deur toe. Mogelijk zit daar ergens een kabelbreuk oid?
Ruudje
Apr 21 2011, 14:07
Heb ik ook gehad! Nieuw knopje/schakelaar erin!
Anders de bekabeling ff checken.
Danny
Apr 21 2011, 14:19
knopjes van beide kanten werken niet en je hoort de klik van het relais wel.
bedrading nakijken is echt klote omdat je zo moeilijk overal bijkomt. Lijkt me het voor de hand liggendst om bij de rubber van de deur als eerst te kijken omdat de beweging in kabels daar zit. Ik heb daar 1 lichtblauwe draad gevonden die er iets verkreukeld uit zag. Ik ga even wat meetapparatuur kopen, daar heb ik niets van in huis (en ook weinig verstand van), anders zoek ik volgende week nog naar de oorzaak.
Ruudje
Apr 21 2011, 14:24
Wat je ook kan doen is even gewoon stroom op je raammotor zetten. Kijken of hij het sowieso wel doet. Ik heb het vorige keer ook gehad dat mijn raam het niet meer deed weet alleen ff niet meer precies waar dan aan lag.
Psycho
Apr 21 2011, 14:49
inderdaad even prik op je raammotor danny... doet die het niet dan is dat je oorzaak... zo niet, je relais kan ondanks dat hij klikt wel kapot zijn! als er contacten zijn die niet meer goed mee schakelen krijg je ook rare dingen...
dat jij trouwens nog geen multimeter hebt! Je moet je schamen danny!
Danny
Apr 21 2011, 15:20
QUOTE (Psycho @ Apr 21 2011, 15:49)
inderdaad even prik op je raammotor danny... doet die het niet dan is dat je oorzaak... zo niet, je relais kan ondanks dat hij klikt wel kapot zijn! als er contacten zijn die niet meer goed mee schakelen krijg je ook rare dingen...
dat jij trouwens nog geen multimeter hebt! Je moet je schamen danny!
haha, net eentje gekocht.
achja een echte hollander he, wat dat betreft
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.