Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wie kan me helpen?Alarm met deurvergrendeling aansluiten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
johan6671
Hallo allemaal,
vandaag een setje alarm+deurvergrendeling van een vriend van mij gekregen, maar weet niet goed wat ik moet doen.
wie weet welke kabels ik aan moet sluiten op welke kleur?heb zelf al gekeken maar kwam er niet zo snel uit. moet ik overigens de kabels doorknippen of gewoon er op aansluiten?en volgens welke aansluitmogelijkheid?
ter info, ik heb al bestaande CV maar dan zonder sleutel
hier de schema's die erbij zitten

alvast bedankt voor het meedenken! thumbsup.gif
Danny
dat is idd een hele onderneming, ik heb deze ook proberen te installeren in mn 1800. uiteindelijk de hulp van de buurman gevraagd. Maar vraag me niet meer hoe het precies zat.
johan6671
QUOTE (Danny @ Apr 3 2011, 23:36) *
dat is idd een hele onderneming, ik heb deze ook proberen te installeren in mn 1800. uiteindelijk de hulp van de buurman gevraagd. Maar vraag me niet meer hoe het precies zat.

dat is nou jammer. wil die buurman niet nog iemand even helpen hypocrite.gif
misschien iemand een elektronisch schema beschikbaar? groeten Johan
johan6671
ik kwam dit tegen op het forum:
QUOTE (Marea 100 16v @ Apr 3 2011, 14:01) *
Even ter aanvulling: het kastje onder de achterbank heeft 3 stekkers, 1 kleine en 2 grote. Van de voorste grote stekker (richting voorzijde v/d auto) heb je de volgende kabels nodig: 1 lichtblauw kabeltje, een 1 wit kabeltje en een rode kabel. Het is een massa geschakeld systeem dus je moet zorgen dat je een afstandsbedieningkastje hebt die een korte min puls geeft. Bij de stekker zul je zien dat er 2 lichtblauwe kabeltjes zitten met daartussen het witte kabeltje. Je moet de achterste lichtblauwe hebben, deze zorgt ervoor dat de sloten dicht gaan. De witte zorgt ervoor dat de sloten openen. De rode is een constante plus, nodig voor de voeding van je afstandsbedieningkastje.
Nu voor de knipperlichten: links en rechts van de achterbank zie je een kabelboom lopen, de linker kabelboom heeft een lichtblauw/zwart kabeltje erin, die is voor het linker knipperlicht. De rechter kabelboom heeft een lichblauw kabeltje erin, deze is voor het rechterknipperlicht.

Mvgr, Mark
Fiat Marea Weekend 1.6 100 16v bj. 2000

iemand enig idee of de kleuren van de kabels hetzelfde zijn bij de bravo?
groeten johan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.