Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Marea 1,6 16v
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
ritchie
Hallo allemaal,

Sinds kort zijn wij in het bezit van een Marea (sedan) 1,6 16V ELX bouwjaar 2000.
De auto heeft een jaar stil gestaan en heeft 94.000 km gereden.

1) Kan iemand ons vertellen wanneer (bij welke km-stand of na hoeveel jaar) een distributiesnaar vervangen moet worden in dit type motor?
2) Zijn er bij de dealer nog instructieboekjes te krijgen?
3) Er is een radio/cassette ingebouwd, is vervanging door radio/cd mogelijk en is die 2e hand te koop? Bij een sloperij of heeft iemand een adresje?

Alvast bedankt!

Ritchie
DaniR
Welkom
Bravo-niels
QUOTE (ritchie @ Mar 27 2011, 13:44) *
Hallo allemaal,

Sinds kort zijn wij in het bezit van een Marea (sedan) 1,6 16V ELX bouwjaar 2000.

1) Kan iemand ons vertellen wanneer (bij welke km-stand of na hoeveel jaar) een distributiesnaar vervangen moet worden in dit type motor?
3) Er is een radio/cassette ingebouwd, is vervanging door radio/cd mogelijk en is die 2e hand te koop? Bij een sloperij of heeft iemand een adresje?

Alvast bedankt!

Ritchie

Welkom

Om de 3 jaar of elke 60.000 km als ik t goed heb.

Zie ook andere forum topics.
thei
Dis riem lees dit topic maar http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.ph...t=0&start=0

orginele Fiat radio kun je er uit halen en dan mbv een dashbord passtuk elke DIN radio?CD/Cassette inbouwen,kost iets van 20 euro.

vaak bewaren de autosloperijen de instructie boekjes,probeer het daar dan eens als hier niemand iets heeft.

in de rubriek te koop gevraagd kun je een oproep plaatsen voor de onderdelen die je nodig hebt,dus ook voor dat boekje en radio passtuk
Lil' Blue
Je haalt me de woorden uit de mond thei puh2.gif
Danny
Welkom Ritchie,

ik heb evt nog een (ook) casette/radio liggen met cd wisselaar. Ook een leder stuurwiel met stuurwielbediening voor de radio. En ik vond nog een lederen pookknop die mag je er dan ook bij hebben.
ritchie
QUOTE (Bravo-niels @ Mar 27 2011, 16:07) *
Welkom

ritchie
QUOTE (Bravo-niels @ Mar 27 2011, 16:07) *
Welkom

Bedankt allen voor de zeer bruikbare tips.

Groet,

Ritchie
ritchie
QUOTE (ritchie @ Mar 27 2011, 14:44) *
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!

Ritchie

Bedankt allen voor de zeer bruikbare tips.

Groet,

Ritchie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.