Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pookknop
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Justy_Perfect
Hallo,

Nadat ik hier flink had rond gekeken en zag dat het niet zo moeilijk was dacht ik Ha Ik ook een andere!!

Maar nu heb ik een probleem! deze schijnt wel geschikt te zijn voor mijn auto maar ik heb gisteren even de hoes los gemaakt met het idee dat doe ik wel ff.... Niet dus!

Ik heb een trofeo en ik weet niet of het standaard is bij bravo, maar ik heb een ring/huls die ik moet liften om hem in zijn achteruit te zetten.

En deze loopt helemaal door tot zo ver ik kan zien in de pookhoes...

Iemand hier ervaring mee?????
Bravaabarth
ola, dan moet je een andere soort pookknop kopen, eentje die ook een lifter heeft, koop er een die bijvoorbeeld voor een Renault Mégane past, die zal dat zeker hebben dan...

Kijk even in de catalogus van Autostyle, die hebben een apparte serie voor van die poken...
Dutch Dimension
Heb jij zon ring?
Ben pas bij Weazel geweest en die had er ok een.
ook hij kreeg er geen andre pook op :cry:
Justy_Perfect
Ik heb dus zo`n ring/buis whatever. frown.gif

Kijk even in de catalogus van Autostyle, die hebben een apparte serie voor van die poken...

Hij komt uit die catalogus en zou moeten passen alleen is de vraag Hoe??

Zelfs toen ik hem op haalde bij de garage was het van ja uhmmm kijk hier is een schema, veel plezier!
madbull
Je bedoelt die witte ring om em in zijn achteruit te zetten? En je hebt de pook zelf er nog niet afgehad?

Want volgens mij moet het gewoon kunnen hoor. De pook die er nu op zit, zit ook gewoon boven die huls (als ik het allemaal goed begrijp).
Justy_Perfect
hehe Ik heb de pookhoes los gemaakt en verwachtte daar halverwege een schroef...
maar tot mijn schrik liep die buis door tot zo ver ik kon zien ( ergens eindigend in een roze vettige substantie).

Toen heb ik de hoes maar heel snel terug gedaan en ben ik maar naar de pc gerent om hier HELP te roepen.
Bravaabarth
hmm geen idee :?
Weazel
de buis kruipt in de pook als je hem omhooglift en door hem omhoog te liften gaat hij vanonder dus ook omhoog en dan kan deze over een heuveltje in achteruit worden gezet. lift je hem niet omhoog blijft deze vastzitten achter het heuveltje (opstakkel) onderaan. Ma het probleem is dat de staaf die je lift in de pookbol omhooggaat en nieuwe poken sleutel te fel tegen de ijzerenpookstang aan. misschien toch zoeken achter speciale pook ma hoe is deze dan vast te zetten?
Justy_Perfect
Nogmaals pook hoes open... Ik kan echt geen schroefjes ontdekken frown.gif
Echt niemand een idee??
Weazel
pookknop losmaken zoals hier beschreven staat met de witte ring die er onder zit en zo verder. de stang die je omhoog moet halen om hem in achteruit te zetten blijft gewoon staan. dan een speciale pookknop halen waar deze stang ook in naar boven kan gaan en die dan plaatsen zoals beschreven staat bij de pookknop. ( eerst een speciaal stukje vastschroeven op de stang en dan de nieuwe pookknop erop draaien. veel succes en hopelijk help de uitleg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.